Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB 2014 viikko 2

Vierailija
01.09.2014 |

Saas nähdä mitä kaikkea tämä viikko tuo tullessaan! Nimeämiset alkaa! Niitä odotankin innolla, jesh!

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikki: Kova kilpailemaan. En vaan jaksa hänen jatkuvaa itsensä toistamista (esim. päivitettävä jossa piti imeä maitoa)

Armi: Ei pääse oikeuksiinsa? Tuulikin varjossa?

Jonna: Iloinen ja reipas tyttö.

Anna: Jussi vie kuin pässiä narussa.

Joni: Alku shokin jälkeen olen alkanut pitämään tästä neitimäisestä Jonnastiinasta.

Jussi: Päälle päsmäri. Rakastaa omaa ääntään. Kummallisia totuuksia asiasta kuin asiasta (down-lapsista esim) Analysoi liikaa.

Nemo: Persoona muuttuu joka kerta riippuen kenen kanssa keskustelee.

Jarno: Ei onnistunut johtajana: imekää peukkuja kun teette mokan? !

Markku: Tiuskii aika paljon. Eikö hermot kestä?

Joonas: En ymmärrä hänen hypetystä. Mitäänsanomaton nahjus. Laiska.

Dani: Alun toisten arvosteleva katselu, silmien pyöritys loppunut. Vähän nyssykkä. Vehtaaminen Jennan kanssa verottaa pojoja.

Jonathan: Kova, kova peluri. Alun sympaattisuus vaihtunut kieroiluun.

Jenna: Puhuu kuin katutyttö. Kiljuminen ja kiroilu ärsyttää. Tosin innokas osallistumaan tehtäviin.

Andhe: Lempparini. Sympaattinen poromies. Ei ärsytä kanssakilpailijoita.

Tuija: Alun tapetti muuttunut herttaiseksi ja suloiseksi. Lähentyminen Andhen kanssa söpöä.

Vierailija
82/155 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikki ulos Maukka ristiretkiläisen kanssa tänään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kumpi voitti päivätehtävän ja millä pisteillä, joko kerrottu? :D

Vierailija
84/155 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Anna on pärjännyt johtajana vai onko Jussi päsmäröinyt taustalla? Onkohan johtajan vaihdossa joku koukku...

Vierailija
85/155 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:50"]Miten Anna on pärjännyt johtajana vai onko Jussi päsmäröinyt taustalla? Onkohan johtajan vaihdossa joku koukku...
[/quote]

No kyllä Jussilla edelleen on johtajan elkeet :/

Vierailija
86/155 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi yrittää varmasti manipuloida Annaa puhumalla hänet pyörryksiiin.

Vierailija
87/155 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeääköhän ne vain omista ryhmistään vaan antaakohan ne nimeämispisteitä koko porukasta vaikka eihän ne ole päässeet edes kunnolla tutustumaan toisiinsa?

Vierailija
88/155 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävä jatkuu huomenna, mutta kellari on siinä johdossa! :) Annan siis voisi sanoa pärjänneen paremmin kuin Jussin. 

Vierailija
89/155 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 katsoessa alko mennä hermot nimoon. Todella rasittava nyt kun innostu hölöttää jonin kanssa. Aiemmin ärsyynnyin vaan sen naurusta.

Vierailija
90/155 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi taisi sen takia valita Annan johtajaksi  koska se luulee että Anna jotenki tyrii johtajana ja olisi jotenki bimbo siihen hommaan ja kaikki sitten muka huomaisi, että miten hyvä johtaja Jussi olikaan!

Vierailija
91/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaakohan ne nimeämiset huomenna??

Vierailija
92/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:27"]Nimon nauru on aika ärsyttävää, muuten vaikuttaa ihan ok tyypiltä.

Armi ja Anne(eikä oikeastaan Tuulikkikaan) tuo mitään taloon, minun mielestäni.

Jarnossa tosiaan on "se jokin", mikä välillä ärsyttää. Ja se pipo.......

Dani on mun mielestä fiksu ja semmonen kaikkien kaveri, ja ihan komeakin :D. Ja nousi pisteet, kun sanoi sillon saunassa Jennalle kun Jenna kysyi et onko hän vosu Danin mielestä, niin Dani sanoi että ei halua sano ketään sillä nimellä.

Joonaksen jutuista menee tosiaan välillä hämilleen, mutta saahan hän käyttäytä miten haluaa ja niinkuin muut nuoret miehet, vaikkakin pieni kokoinen on :). Joonas menee monesti aika lähelle Dania, ja mietin että alkaakohan Dania ahistamaan..

Joni on onneksi vähän "rauhoittunut", kun siirty Kellarin puolelle.

Jenna.... ärsyttävä, koko ajan äänessä, hakee huomiota miehiltä(kävelee makuuhuoneessa ees taas kun muut makoilee sängyllä yms), kokoajan huutaa vittua("täällä ei oo mitään muuta vittu ruokaa ku jotaki paskaa banaania!"). No oisit jääny kotia syömään. 

Ja jussi, inhokki nro 1. Puhuu(tai ainakin puhui kun oli johtaja) muille niinku pikku lapsille, on olevinaan joku "mies talossa", vaikka enemmän ehkä joku Tuulikki on se mies siellä :D

Tuija, ihan ok, jäänyt vähän pimentoon ehkä mulla.

Jonna, rasittava, senkään ääntä ei jaksaisi kuunnella..

Markku, niinku joku toinenki sanoi niin vähän semmonen ällöttävä. Poiiiis.

Jonathan, söpö ja symppis!

Anna, kiva nähdä minkälainen johtaja hänestä tulee, ihan ok tyyppi muuten. Välillä käy vähän hitaalla ;D

Tuliko jo kaikki asukkaat?? ;D
[/quote]
Siinä se tulikin, tiivistettynä sama mitä mä ajattelen! :)

Vierailija
93/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voi jeesus mikä kommentti jussilta... "kyllä mä pystyn johtaan täällä muutenki ku että oon johtajana"

Vierailija
94/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikki osaa vittuilun "jalon" taidon? Samalla hengenvedolla lyttäsi Annen ja Jussin? Vai miten tuo tilanne meni oikeasti? Olin suorittamassa kotiaskareita ja ehdin seurata vain hetken. Kuulin seuraavaa: Tuulikki totesi, että pärjätään me huonollakin pomolla. Sen jälkeen viittasi vielä Jussiin ja pomouteen.

Vierailija
95/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi vois pitää päänsä kiinni. Hyvä vaan, että Tuulikki sanoo vastaan.

Vierailija
96/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoks toi Anna "amfetamiini vaan virtaa"?? :D

Vierailija
97/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on niin ylpee! :D

Vierailija
98/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi vaan pätee ja pätee ja marttyyrinä jatkaa kun sen solkottaminen keskeytttiin: "niin jatkan siitä mihin minut keskeytettiin" Take a hint!

Vierailija
99/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:36"]Jussi vois pitää päänsä kiinni. Hyvä vaan, että Tuulikki sanoo vastaan.
[/quote] Tuulikki verhoaa itsensä vanhan naisen arvokkuuteen silloin, kun se hyödyttää häntä. Rooleissa löytyy: Äidillinen lohduttaja, Naisten puolesta puhuja, Miesten ylivertaisuutta ylistävä nainen. Laskelmoiva ja manipuloiva mummeli ompi tuo. :/ nro 77

Vierailija
100/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olenks mä ainut ketä toi Jarno ärsyttää suunnattomasti? itserakkaus liian läpinäkyvää yök!