Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB 2014 viikko 2

Vierailija
01.09.2014 |

Saas nähdä mitä kaikkea tämä viikko tuo tullessaan! Nimeämiset alkaa! Niitä odotankin innolla, jesh!

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 19:53"]

24/7 katsoessa alko mennä hermot nimoon. Todella rasittava nyt kun innostu hölöttää jonin kanssa. Aiemmin ärsyynnyin vaan sen naurusta.

[/quote]Nimo on ihme heilurityyppi. Ensinnäkin esittelyssä siitä sai ihan erilaisen, mielenkiintosen, kuvan. Siihen nähden tuolla on kuin eri ihminen. Pk.huoneessa puhuu yhtä ja lähetyksessä toista. Mielistelijä. 

Vierailija
42/155 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennalla ja Danilla peitto heilunu eilen. 

Dani "En harrasta seksiä talossa" Öini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:37"]

heh! Tuulikki oli ainoa joka spontaanisti hörähti kun Jussi sanoi olevansa huikeen älykäs! =)

[/quote]Joo. *tirsk* Noiden kahden kesken odotan kunnon selkkausta. Etta Tuulikki lataa täyden sanaisen arkkunsa, kunhan vähän vielä kypsyy tohon Jussiin.

Vierailija
44/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet korjatkaa jo tämä ärsyttävä "kakkossivulle ei pääse ilman kommentointia" - pelleily. KIITOS!

Vierailija
45/155 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:18"]

mä taas tykkään enemmän kellarin porukasta, noh Jussia lukuunottamatta. kartanossa liikaa itseensä täynnä olevia pintaliitäjiä. kellari sais kyl paremmin pitää puolensa, ja tehdä kauppaa sähköstä ja vedestä akressiivisemmin.

[/quote]Joo. Enemmän äksöniä siihen kaupankäyntiin, ihan niinkuin Reetukin sanoi, ja noin muutenkin.

Vierailija
46/155 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:54"]

Mahtaa Jussia vähän ketuttaa (hehheeh, eikös sen sukunimi ole Kettunen?) kun voittivat heti Annan johdolla.

[/quote]Toi oli herkullista. Ei kuulunut varmaan Jussin laskelmointiin. Anna nousee, Jussi ei jatkoon!

Vierailija
47/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno on kiukkupussi ja jatkuvasti vittuilemassa erilaisuudelle. Joonasta nostelee (mua häiritsee, joonasta ei, hän kyllä varmaan sanois, jos ei tykkäis), Jennaa pitää koko ajan jossain nuhteeessa, andtelle on pakko kuittailla lappilaisuudesta ja viime yön jälkeen joikauksesta, jonathania yrittää pomottaa, mutta tuo laittaa kampoihin...

Jarnolla on oma lähiherra kerho, joita nuolee. Dania se seuraa kieli pitkänä. Dani ymmärtää olla kaikkien kaveri, toistaiseksi. Markku taas on Jarnon henk koht perskärpänen ja mielellään lähtee silmien pyörittelyyn yms mukaan.
Anne on Jarnon neutraalikaveri. Sitä ei kurmuuteta, ei nuolla. Annen kanssa jutustellaan Lapuasta, ehkä Annessa on jotain Jarnon äitiä...

Vaikken mä Jussin tauotonta höpinääkään jaksa, niin Jarnon tapa olla ja kiusata ärsyttää enemmän.

Vierailija
48/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 07:25"]Mä oon tykästynyt tohon Daniin, tykkääkö kukaan muu? Komea ja fiksukin.
[/quote]
Jesta, että on kuuma! Mä olen siitä jo parit tuhmat unetkin nähnyt. ;) ja kausi on vasta alussa.

Vierailija
49/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi se on paljastumassa hiljaiseksi pervoksi, kun 24/7 näkyy enemmän nyt kellarin puolta, kun Joni meni sinne.

Nimo tänään puki peiton alla rintsikoilta, niin johan tää Jussi seisoi vieressä ja aivan härskisti tiiraili jutellessaan.
Eilen kyttäili Jonnan rintsikoiden vaihtoa jne.

Tytöt kun vaihtaa vaatteita, niin Jussi on lähimpänä iskemässä juttua. Olihan herralla veskissäkin jotain tärkertä toimitusta, kun Tuija the big boobs oli suihkussa.

Vierailija
50/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tolle avustajalle tuli??

Vierailija
51/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimon nauru on aika ärsyttävää, muuten vaikuttaa ihan ok tyypiltä.

Armi ja Anne(eikä oikeastaan Tuulikkikaan) tuo mitään taloon, minun mielestäni.

Jarnossa tosiaan on "se jokin", mikä välillä ärsyttää. Ja se pipo.......

Dani on mun mielestä fiksu ja semmonen kaikkien kaveri, ja ihan komeakin :D. Ja nousi pisteet, kun sanoi sillon saunassa Jennalle kun Jenna kysyi et onko hän vosu Danin mielestä, niin Dani sanoi että ei halua sano ketään sillä nimellä.

Joonaksen jutuista menee tosiaan välillä hämilleen, mutta saahan hän käyttäytä miten haluaa ja niinkuin muut nuoret miehet, vaikkakin pieni kokoinen on :). Joonas menee monesti aika lähelle Dania, ja mietin että alkaakohan Dania ahistamaan..

Joni on onneksi vähän "rauhoittunut", kun siirty Kellarin puolelle.

Jenna.... ärsyttävä, koko ajan äänessä, hakee huomiota miehiltä(kävelee makuuhuoneessa ees taas kun muut makoilee sängyllä yms), kokoajan huutaa vittua("täällä ei oo mitään muuta vittu ruokaa ku jotaki paskaa banaania!"). No oisit jääny kotia syömään. 

Ja jussi, inhokki nro 1. Puhuu(tai ainakin puhui kun oli johtaja) muille niinku pikku lapsille, on olevinaan joku "mies talossa", vaikka enemmän ehkä joku Tuulikki on se mies siellä :D

Tuija, ihan ok, jäänyt vähän pimentoon ehkä mulla.

Jonna, rasittava, senkään ääntä ei jaksaisi kuunnella..

Markku, niinku joku toinenki sanoi niin vähän semmonen ällöttävä. Poiiiis.

Jonathan, söpö ja symppis!

Anna, kiva nähdä minkälainen johtaja hänestä tulee, ihan ok tyyppi muuten. Välillä käy vähän hitaalla ;D

Tuliko jo kaikki asukkaat?? ;D

Vierailija
52/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellarista Jonna Viel suorittamatta, muut onnistunut! :)

Vierailija
53/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:31"]Kellarista Jonna Viel suorittamatta, muut onnistunut! :)
[/quote]

Hups! Unohdin tuijan. Siis Tuija suorittaa nyt, onnistumisesta ei Viel tietoo

Vierailija
54/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin, nyt Viel jos Jonna onnistui niin kellari sai ekan voittonsa ja todennäköisesti yli 100p!!! :)

Vierailija
55/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:26"]Mikä tolle avustajalle tuli??
[/quote]
jaa-a. Kuului kolahdus ja ruutu pimeni. Alkokohan pökryttää. Nythän siellä on eri avustaja. Toivottavasti ei pahoja käynyt.

Vierailija
56/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:40"]Moniin, nyt Viel jos Jonna onnistui niin kellari sai ekan voittonsa ja todennäköisesti yli 100p!!! :)
[/quote]
Kellari voitti eilen ekan kerran, sen luikertelutehtävän.

Vierailija
57/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:40"]Moniin, nyt Viel jos Jonna onnistui niin kellari sai ekan voittonsa ja todennäköisesti yli 100p!!! :)
[/quote]
Kellari voitti eilen ekan kerran, sen luikertelutehtävän.
[/quote]

Mut Se oli tehtävän eka osa ja tää toka, mut nyt voitti! :)

Vierailija
58/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin kestä tota kellarin porukkaa. Toivon että tehtävä meni pieleen koska eivät laskeneet ollenkaan aikaa mullan alla, odottivat vain "aika on päättynyt" komentoa. 

Kellarissa suurin osa tyypeistä on rasittavia. Kamalaa hoilaamista jatkuvasti. Kartanon porukka kertoo tarinoita ja suhteellisen hauskoja juttujakin tulee siltä porukalta. Jenna on kyllä rasittava huudon ja vitun hokemisen takia.

Meilla ei ole katsomon kautta 24/7 vaan mtv total paketin kautta.. Välillä vituttaa jos kuvataan kellaria ja niitä tylsiä tyyppejä pitkään.

Vierailija
59/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas tykkään enemmän kellarin porukasta, noh Jussia lukuunottamatta. kartanossa liikaa itseensä täynnä olevia pintaliitäjiä. kellari sais kyl paremmin pitää puolensa, ja tehdä kauppaa sähköstä ja vedestä akressiivisemmin.

Vierailija
60/155 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 07:25"]Mä oon tykästynyt tohon Daniin, tykkääkö kukaan muu? Komea ja fiksukin.
[/quote]
Jesta, että on kuuma! Mä olen siitä jo parit tuhmat unetkin nähnyt. ;) ja kausi on vasta alussa.
[/quote]
juuh, komeuskilpailuhan bb onkin... en sois voittoa Danille, mieshän on selvä pelle pleijeri. ulkomaailmassa varmasti kusettaa naisia mennen tullen, näyttelijän lahjat näkyy olevan hallussa.