HS Kolme koronarokotusten vastustajaa yritti tunkeutua helsinkiläiskouluun kuvaamaan, poliisi otti miehet kiinni
Rokotukset | Kolme koronarokotusten vastustajaa yritti tunkeutua helsinkiläiskouluun kuvaamaan, poliisi otti miehet kiinni: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008190414.html?share=161e9289a2f4515…
Kommentit (309)
https://poliisi.fi/nettivinkki
Ja tänne voi laittaa viestiä lapsiin kohdistuvaan ahdisteluun ja koulun alueelle tunkeutumiseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä asialla olivat, jokaisen tulee saada tietää mitä meidän kouluissamme juuri nyt tapahtuu. Älkääkä luulko, että ovat yksittäisiä ’sekopäitä’, meitä tähän hulluuteen havahtuneita on jo todella paljon. Ettekö ymmärrä, ettei lapsia todellakaan kannattaisi rokottaa? Edes WHO ei suosittele 12-15-vuotiaiden rokottamista ja meillä vedetään lapsia parijonossa kaasukammioon.
Surullista, miten tämän on pakko näköjään mennä siihen pisteeseen, että väkeä alkaa kuolla oikein kunnolla ennenkuin uskotte mikä valtava katastrofi tästä piikityksestä seuraa.
Opettaja ja 3 lapsen äiti
Ymmärsinkö nyt oikein, että opettajana sinä hyväksyt sen, että vieraat aikuiset ihmiset tunkeutuvat kouluihin luvattomasti striimaamaan ja kuvaamaan lapsia, sekä levittämään omaa poliittista agendaansa? Suhtautuisitko tällaiseen toimintaan yhtä hyväksyvästi siinäkin tapauksessa, että nämä luvattomasti kuvaavat henkilöt levittäisivät sellaista poliittista propagandaa, jota sinä itse et hyväksy etkä toivoisi omia lapsiasi sellaiselle altistettavan omissa kouluissaan?
Jokaisen pitäisi viimeistään nyt ymmärtää, että tämä pandemia ei pääty ennen kuin riittävän suuri osa ihmisistä on rokotettu.
Hitto miten päästään kipeitä tyyppejä! Hoitakoot omat asiansa ja vastustakoot ihan sitä omaa rokotustaan niin paljon kuin huvittaa! Ei kuulu heille millään tavalla toisten rokotukset!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt viedä piikille?
Tarkoitatko koronapiikkiä vai sitä piikkiä minkä Musti saa kun alkaa ikä painaa? 😁
Sosiaalisen median erikoiset yhteisrunkkupiirit ovat todellakin saaneet osan ihmisistä kadottamaan järkensä ja suhteellisuudentajunsa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku vastustaa rokotuksia, ei ole pakko ottaa, jokainen päättä itse.
Ai alaikäinen päättää itse? Miten todistat, ettei painostettu ottamaan, vanhemmiltahan ei edes tarvitse kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä tällaisia ihmisiä ja sitä mitä heidän päässään oikein liikkuu. Alkaa muistuttamaan jotain hihhuli-uskontoa ja tarvetta levittää aatettaan muille ihmisille ja se tehdään vaikka väkisin ja pakolla. Surullista huomata, että tähän on tultu.
Kansa alkaa suomessakin jakaantumaan kahtia: kampaaja-kynsihuoltaja-jooga-terveystuotekauppiaat, jotka on ihan sekaisin omasta aatteestaan, niin että uskovat vain näitä omia julkaisujaan ja aatteitaan. Ei siinä minusta vielä mitään vaikka elääkin aatteelleen itse, mutta nämä jatkuvat spämmit erilaisissa somekanavissa ja nyt näemmä pitää ihan fyysisestkin tunkeutua eri paikkoihin. Syökö nämä ihmiset niissä ihmepillereissään jotain aivoihin vaikuttavia psyykkeen haltuunotto-pillereitä, kuin kokevat tarpeen levittää tuolla tavalla sitä asiaa johon itse uskovat?
Paljon pelottavampaa on ajatella etteivät he itsekään usko noihin väitteisiinsä vaan että toiminnan taustalla on hyvin synkät poliittiset syyt eli pyrkivät aiheuttamaan yhteiskuntaan häiriötä ja pistämään kapuloita demokratian rattaisiin. Ehkäpä vielä vihamielisten vieraiden valtioiden yllyttäminä ja jopa palkkaamina.
Tälläisestä toiminnastahan on jo todisteita mm. USA:ssa.
Kato, ei niille riitä, että eivät itse ota rokotetta. Pitää saada häiriköidä muita ihmisiä. Miksi jaatte sontaa ja häiriköitte muita? Miksei riitä, että ette itse osallistu rokotuksiin ja muuhun mitä vastustatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä alkaa käydä jo vaarallisiksi. Kansainvälisesti koronadeniaistit masinoivat myös "Police for freedom"- ryhmää jonka tarkoituksena kokoontua yhteen ja puolustaa perusvapauksia ja luonnollisia oikeuksia.
Onhan se ihan kamalaa, jos perusvapauksia puolustetaan. Ottakaa pää pois sieltä kollektiivisesta perzeestänne.
Mikä hiton perusvapaus se muka on mennä kouluun kuvaamaan? Ihan oikeasti olet sairas.
Toimittajana toimeena muistelen että jo 15 vuotta sitten olimme hyvin tarkkoja alaikäisten kuvaamisessa jopa julkisilla paikoilla saati sitten kouluissa, päiväkodeissa ja harrastuksissa. Kysyimme aina kuvaajan kanssa luvat kuvata lapsia näiden vanhemmilta. Jos kuviin oli yksikin lapsi, jonka vanhempi ei antanut lupaa, ko. kuvat aina hävitettiin eikä missään nimessä julkaistu. Lisäksi kuvat pyrittiin ottamaan niin ettei ketään luvallisestikin kuvattua lasta voitu kovin tarkkaan kuvasta tunnistaa (esim. talvihaalareissa huppu päässä, kasvot sivuttain, tms.).
Jos media toimii näin tarkkaan, niin kuulostaa siltä että tässä rokotevastaisten toiminnassa lapsen ja tämän vanhempien oikeuksia on todella rikottu törkeästi pyrkimällä väkisin ilman lupia kuvaamaan lapsia koulussa (jossa lasten on pakko olla).
Ikävä vielä että nämä hörhöt ovat yrittäneen identifioutua toimittajiksi/lehtikuvaajiksi.
Todisteet rokotuksista jää kirjoitti:
Ne kuvaa sen takia kun pakkorokotukset mihin kuolee niin että jää todisteet siitä ne tappoi se rokotus .
En ymmärrä näitä rokote vastaisia ihmisiä?Niitä on ollut maailman sivun.Sitten tullaan poraamaan kun heiltä joku tauteihin kuolee.
Eikö nuo voisi passittaa henkiseen kotiinsa, itärajan yli.
Vierailija kirjoitti:
Kato, ei niille riitä, että eivät itse ota rokotetta. Pitää saada häiriköidä muita ihmisiä. Miksi jaatte sontaa ja häiriköitte muita? Miksei riitä, että ette itse osallistu rokotuksiin ja muuhun mitä vastustatte?
Ei tällaista terrorististijärjestömäistä touhua, mitä tänä päivänä näkee jatkuvalla syötöllä milloin minkäkin "asian" puolesta, olisi vielä 20 vuotta sitten uskonut todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä asialla olivat, jokaisen tulee saada tietää mitä meidän kouluissamme juuri nyt tapahtuu. Älkääkä luulko, että ovat yksittäisiä ’sekopäitä’, meitä tähän hulluuteen havahtuneita on jo todella paljon. Ettekö ymmärrä, ettei lapsia todellakaan kannattaisi rokottaa? Edes WHO ei suosittele 12-15-vuotiaiden rokottamista ja meillä vedetään lapsia parijonossa kaasukammioon.
Surullista, miten tämän on pakko näköjään mennä siihen pisteeseen, että väkeä alkaa kuolla oikein kunnolla ennenkuin uskotte mikä valtava katastrofi tästä piikityksestä seuraa.
Opettaja ja 3 lapsen äiti
Joo, teitä umpihullua on valitettavasti olemassa.
Voisitko perustella tuota umpihullu - väittämääsi?
Eri
Ohiksena tässä kommentoin. Onhan se kummallista, että pitää hyökätä suoraan lapsia kohtaan. Onhan vähän kummallista, että miljoonia on jo rokotettu ihan hyvällä tuloksella. Joku on saanut allergisen reaktion tms. Suurin osa ei. Ja rokotukset ovat auttaneet.
Mikä saa ihmisen uskomaan, että rokotukset tulee tappamaan massoittain ihmisiä?
Ja miksi jokainen ei saa tehdä omaa päätöstään? Maassa on lakeja ja moraali. Rokotus yhteiskunnan hyväksi on yksi moraalinen asia. Silti jokainen saa sen olla ottamatta. Miksi pitää yrittää pakottaa myös toiset olla ottamatta sitä? Alaikäiset ei pääse baariin, ilman keltakuumerokotusta tai Japanin aivokuumerokotista et pääse kaikkiin maihin. Nyt ei ole mitään uutta tässä eikä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi keino heittää kapuloita hallituksen rattaisiin. Kaikki keinot tämän hallituksen kaatamiseksi tuntuu olevan käytössä. Myös kiusanteko, vaikka puhumalla eduskunnassa maratonpuheluja ilman kunnon sisältöä. Muuta motiivia en sille keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku vastustaa rokotuksia, ei ole pakko ottaa, jokainen päättä itse.
Ai alaikäinen päättää itse? Miten todistat, ettei painostettu ottamaan, vanhemmiltahan ei edes tarvitse kysyä?
Siis kuka koulussa painostaa ottamaan rokotteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppo-nalleteatteri oli suunnattu pikkulapsille joita ei edes rokoteta.
Eikä koko näytelmässä ollut kyse koronasta.
Väität kirjan kirjoittajan keksineen Koronan?
Täääh?? Mistä nyt tuollaista sait päähäsi??
Vierailija kirjoitti:
Myös Porissa ja Riihimäellä tunkeuduttu kouluihin. Vaikuttaa organisoidulta toiminnalta, mikä hieman huolestuttaa.
Ja Juvalla. Kuka kansanedustaja, sulkahattumies ja steroidimöykky asuukaan siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi keino heittää kapuloita hallituksen rattaisiin. Kaikki keinot tämän hallituksen kaatamiseksi tuntuu olevan käytössä. Myös kiusanteko, vaikka puhumalla eduskunnassa maratonpuheluja ilman kunnon sisältöä. Muuta motiivia en sille keksi.
Laillisen hallituksen työn haittaaminen pandemiakriisissä on Venäjän etu. Sanoisin noita toimijoita Venäjän hyväksi toimiviksi rikollisiksi.
Olkoonkin vaikka omasta mielestään isänmaallisia, mutta se isänmaa on Venäjä. Samaa myyräntyötä Putin teettää kaikkialla, samoin Kina. Kukas kittasi Kiinan valtion viinoja eduskunnassa? Kts. Yle Areenasta Perussuomalainen Kiina-ilmiö.
Rokotevastustus on kansainvälisen pedofiiliringin peitetoimintaa. Tarkoitus on rokotevastustuksen avulla päästä lasten lähelle.