Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hellekeskustelu - eikö ole muuta kuin hellettä tai pakkasta????

Vierailija
05.08.2014 |

Aina kun joku kehtaa valittaa näistä helteistä, tulee väh 10 muistutusta siitä, että nyt pitää nauttia ja ajatella että puolen vuoden päästä on 20 asteen pakkaset.

Minä inhoan molempia säiden ääri- ilmiöitä.

Muistelen kaihoten viime kesää, leppeitä lämpimiä päiviä ilman tukalaa kuumuutta ja välillä ihanan raikkaita kesäsateita. Kesällä ei tarvitse olla näin hiivatin kuuma, lämmintä kyllä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tajua, miksi ihmiset jaksavat jatkuvasti pahoittaa mieltään toisten ihmisten säämielipiteistä! Oikeasti, mitä väliä, tykkääkö naapurin Irma helteistä vai ei. Sitä vastoin on kyllä typerää jatkuvasti valittaa säästä, kun sille ei mitään voi.

Vierailija
2/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on vaarallista monille sairaille ja erittäin epämukavaa monille terveillekin. Sikäli ymmärrän oikein hyvin helteestä mielensä pahoittajat, vaikka itse olen etuoikeutettu asuessani meren lähellä, johon voin aina pulahtaa kun tulee liian kuuma. Ja pitkä kesälomakin minulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tympiintynyt Suomen helteisiin ja lähden to Kreetalle viikoksi. Haluan uida välimeressä ja syödä sitä gyprogia tai sinnepäin. Tosi hyvää. Halvalla pääsee niin kannattaa lähteä. Hotelli on viileempi kun tämä kotini.

Vierailija
4/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:00"]Aina kun joku kehtaa valittaa näistä helteistä, tulee väh 10 muistutusta siitä, että nyt pitää nauttia ja ajatella että puolen vuoden päästä on 20 asteen pakkaset.

Minä inhoan molempia säiden ääri- ilmiöitä.

Muistelen kaihoten viime kesää, leppeitä lämpimiä päiviä ilman tukalaa kuumuutta ja välillä ihanan raikkaita kesäsateita. Kesällä ei tarvitse olla näin hiivatin kuuma, lämmintä kyllä.

[/quote]

Niin samaa mieltä. Mutta nämä hellefanit nyt lähinnä haluavat ärsyttää, tuntuu ettei kukaan helteestä pitävä kehtaa myöntää että nyt on jo liian tukala, ei kun kaikki vaan nauttii ja muidenkin pitäisi nauttia! Talven kovista pakkasista en myöskään pidä, mutta niitä pääsee sentään karkuun. Eikä se pakkanenkaan talvella ole pahinta, vaan se liukkaus, sitä mulla ei ole ikävä. Mä nautin kesästä, mutta nämä helteet ovat jo liikaa.

Kevät ja syksy ovat muuten parasta aikaa, silloin on just sopivaa.