Sinä toinen nainen. Miksi et ilmianna miestä?
Jos rakastat varattua mies, hän sinua ja haluat, että hän jättää perheensä. Niin miksi et ilmianna hän vaimolle? Vaimokin arvostaisi tätä ja pääsisi petturista eroon ja sinä saisit rakastamasi miehen. Minkä ihmeen takia pitää salailla, jos on löytänyt sielunkumppanin. Made in heaven.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En kai minä nyt rakastamalleni miehelle halua vaikeuksia aiheuttaa. Hän voi itse kertoa asian jos haluaa.
Mitä vaikeuksia? Hänhän haluaa sinut. Aiheuttaisit miehelle vain helpotuksia.
Tahon vain rusinat pullasta. eli hellät ja romanttiset hetket miehen kanssa. En halua likapyykkiä, siivoamista, miehen passaamista ja hänen kärttilyjensä kuuntelemista.
Tullessaan rakastajattarensa luokse mies yrittää olla aina parhaimmillaan - ja onkin!
Mitä vaikeuksia? Mieshän haluaa sinut ja sinä hänet. Vaimolle kertomalla teet miehelle karhunpalveluksen.
Jotenkin tulee jo tuosta aloituksesta sellainen tunne, että ap ei halua vastauksia missä vastataan ettei haluta syystä x ilmiantaa.
Minä olen ilmiantanut miehen vaimolleen. Tosin lopetin samalla itse suhteen hänen kanssaan. Mies soittelee edelleen perään, aina uusista numeroista kun entiset blokkaan.
Meillä on hauskaa yhdessä, ei tässä parisuhdetta olla hakemassa.
Oma ukko menisi siinä samalla ja se tienaa enemmän kuin tuo jonka kanssa pidetään hauskaa.
Koska sitten mies voisi kostoksi ilmiantaa minut omalle miehelleni.
Jos ja jos. En minä rakasta, pidän hauskaa. Jos ilmiantaisin, joutuisin äkäisen vaimon hampaisiin ja mut itseni ilmiannettaisiin myös.
Heti tulee pitkä rivi vastauksia, että kyllä minäminäminä haluasin tietää ja kyllä minulle pitäisi kertoa 😂
Ei kiinnosta ylimääräinen draama. Haluan vain panna miehen kanssa, seksi on hyvää, mutta en halua parisuhdetta hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta ylimääräinen draama. Haluan vain panna miehen kanssa, seksi on hyvää, mutta en halua parisuhdetta hänen kanssa.
Auts.
Aviorikoksesta joutuu kadotukseen, jollei tee parannusta. Sillä eihän valhettelijoita ja pettureita taivaan valtakuntaan voida päästää.
En rakasta miestä, harrastamme seksiä ja pidämme hauskaa. Minulla ei ole vaimon yhteystietoja, eli vaikeaa ilmiantaa vaikka haluaisin. Toki tonkimalla tonkien ne jostain varmaan saisin.
Vierailija kirjoitti:
Tahon vain rusinat pullasta. eli hellät ja romanttiset hetket miehen kanssa. En halua likapyykkiä, siivoamista, miehen passaamista ja hänen kärttilyjensä kuuntelemista.
Tullessaan rakastajattarensa luokse mies yrittää olla aina parhaimmillaan - ja onkin!
Jotenkin säälittää koko ukko.
En kai minä nyt rakastamalleni miehelle halua vaikeuksia aiheuttaa. Hän voi itse kertoa asian jos haluaa.