Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman Pregent Stick ja viivanpaikat..?!

13.03.2008 |

Onko kuinka moni saanut kyseiseen testiin viivanpaikkoja?

Itse olen useamman testin tehnyt, siis justiinsa noita samaisia testejä, enkä koskaan ole nähnyt häivähdystäkään mistään viivanpaikasta! Aina testit on olleet selviä plussia tai sitten selviä negoja.

Nyt tuli kuitenkin tehtyä viikonlopun aikana kaksi testiä, molemmissa olen näkevinäni viivanpaikan.... Se ei joka kerta osu silmiin mutta useimmiten kyllä (niih, säilyttelen niitä tuolla vessan hyllyllä ja ihmettelen päivittäin :D). Enkä usko silmieni valehtelevan (siis että toivoisin sitä toista viivaa niiiiin kovasti), koska raskautta en edes halua. Syön pillereitä ja elämä on nyt ihan kohdillaan. Pakko oli kuitenkin testata, kun on sellaisia outoja oireita ja tuntemuksia............

Joten, kokemuksia kyseisestä testistä toivoisin mahdollisimman monelta, itse kun tosiaan olen aina saanut negatesteistäni niin selviä negoja ettei tosikaan!!!

Kiitoksia,

Minttu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niitä liuskoja kans kulutellut eikä koskaan ole kyllä näkynyt viivanpaikkaa. Ja usko pois, että liuskasta on etsitty silmä kovana MITÄ tahansa häivähdyksiä..=D

Toivotaan, että se tarkottaisi sitä parasta mahdollista sulle! ;)

t. poppis

Vierailija
2/4 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivanpaikka ko. testissä pari kertaa, mutta siltikään en ole ollut raskaana. Että eiköhän siinä pidä väriäkin näkyä jos on raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti antoi mullekin viivan paikan kun viimeksi sillä testillä koetin onneani, mutta vuodoksi se silti muuttui. :( Kierto oli kyllä päivää pidempi, muta en tiedä, onko mahdollista, että hipaisu olisi ko. testissä näkynyt.

Myönnän kyllä innostuneeni viivasta (en osannut sanoa, onko siinä väriä vai ei), kun usein siitä testistä kuulee, ettei viivoja tulisi. Omissa silmissä se viiva alkoi näkyä jo ennen " lukuajan" loppua, mutta selkeämmin (no ei se selkeä silti ollut ;) ) näkyi testin kuivuttua.

Mutta jos vuoto ei ala, niin teeppä uusi testi, voihan se olla, että sulle merkkais hyvää. :) Milläs koopeellä testasit? Minkä pituinen kierto sulla on?

Naanuli

Vierailija
4/4 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tilanne on sellainen, että syön e-pillereitä enkä toivo raskautta. Edelliset menkat oli pari viikkoa sitten, ihan ajallaan tulivat (olivat ehkä hivenen niukemmat kuin tavallisesti). Sitten viime viikolla oli todella outoja tuntemuksia tuolla munasarjojen kohdalla useana päivänä, jotenkin samanlaista kuin edellisessä raskaudessa. Valkovuotoa tulee normaalia enemmän (usein tuntuu että sitä oikein plörähtää..!), sekin mulla on kahdessa aiemmassa raskaudessa ollut selkeänä oireena.

Sitten on ollut erinäisiä muita " oireita" joita ei muissa kierroissa ole ollut. Pillereitä olen kyllä säännöllisesti syönyt enkä ole niitä unohtanut ottaa, siksi alkuun oikein " hävettikin" tehdä mitään testiä, koska raskauden mahdollisuus on varmasti mitättömän pieni.

Ja siis jos todella raskautta toivoisin, niin voisin kuvitella että [b]silloin[/b] silmäni saattaisivatkin harhauttaa aivoja ja nähdä niissä testeissä jotakin.. :D Mutta kun ei, minä kovasti yritän olla näkemättä mitään, mutta silti vain näen :D

Tänään tein sitten jo kolmannen testin, ylläripylläri siinäkin jotakin näkyy. Pyysin miestä töistä tullessaan hakemaan sitten sen Pregentin tikkuversion (Pregent Pen), katsotaan milloin sen jaksaisi sitten tehdä. Niitä en ole montaa aiemmin tehnyt, mutta ne joita olen, ovat nekin olleet kyllä ihan negoja, ilman minkäänlaisia viivanpaikkoja.

No, kai se on sitten niin että on olemassa testejä, joihin tulee näkyviin se " viivanpaikka" . Vaikka nämä on kyllä elämäni ensimmäiset viivanpaikat ikinä, ja kaikenmoisia testejä olen kyllä tehnyt....

Minttu