Dopp vaateliike, Helsinki
Kommentit (112)
Miksi te jotkut olette aina niin kateellisia ja ilkeitä, jos joku nainen menestyy yrittäjänä?
Just oli ilkeä haukkumisketju siitä By Pias yrittäjästäkin. Ja Anne M:ää haukutte mielellänne myös.
Minulla on useita Doppwoman mekkoja. Niitä ei saa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useita Doppwoman mekkoja. Niitä ei saa muualta.
Siihen on syynsä, miksi niitä ei saa muualta, ja etenkin- miksi niitä ei näe koskaan kenenkään yllä.
Elämäntyyli on kaukana tavallisen naisen arjesta. Ei ehdi miettiä, onko tukka on hyvin ja mitä puen tänään päälle. Tai meikkiostoksia Stockan kemppariosastolta. Arki kuluu töissä, ruokaa laittaessa ja kodinhoitoon.
Tuon liikkee frouva on kyllä niin jämähtänyt johonkin tiettyyn kotirouva-tyyliin,etten ikinä ostaisi vaatteita häneltä. Ehkä, jos olisin 70 plus täti, niin voisin tarkastella tilannetta uudelleen. Miksi tytär (?) ei voi luoda liikkeeseen hieman freesimpää vaatetta tarjolle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te jotkut olette aina niin kateellisia ja ilkeitä, jos joku nainen menestyy yrittäjänä?
Just oli ilkeä haukkumisketju siitä By Pias yrittäjästäkin. Ja Anne M:ää haukutte mielellänne myös.
Pia on ihana ja tekee kivoja livejä.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntyyli on kaukana tavallisen naisen arjesta. Ei ehdi miettiä, onko tukka on hyvin ja mitä puen tänään päälle. Tai meikkiostoksia Stockan kemppariosastolta. Arki kuluu töissä, ruokaa laittaessa ja kodinhoitoon.
Nämä ovat ihan sinun omia valintoja. Ei meidän muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat ihan sinun omia valintoja. Ei meidän muiden.
Kyllä. Pintaliito ei ole koskaan ollut mun juttu. Ja tienaan itse omat rahat.
Kävin keväällä tässä liikkeessä ja jäi ikävä maku.
Tummahiuksisen naisen käytös oli painostavaa ja epäkohteliasta kun en taipunut ostamaan hänen ehdottamaa kokoa puserosta.
Tietääkö joku mistä perheen rahat tulee, onko muita bisneksiä vai vanhaa rahaa.
Haluaisin myös että vaatteita esiteltäisiin isommissa kokonumeroissa vaihteeksi
----Tätivaatteet myyvät.Nuirten merkkejä joka pulju täynnä. Ne on klassisia malleja joten sopii ostaa a pitää lopun elämää.