Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dopp vaateliike, Helsinki

Vierailija
12.08.2021 |

Ostokokemuksia?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinnan Muotitalo Pukia seuraan myös. Kauppias Jaanan tyyli onkin maanläheisempää.

Vierailija
142/153 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää kuulla näin paljon negaa. Toki itse en ole asioinut vaan ainoastaan somessa seurannut, vaikuttaa tämä omistaja erittäin ystävälliseltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää kuulla näin paljon negaa. Toki itse en ole asioinut vaan ainoastaan somessa seurannut, vaikuttaa tämä omistaja erittäin ystävälliseltä. 

Somevideoilla hänellä onkin aina ammattimainen "jenkkihymy". Ilmeisesti löytyy myös toinen puoli.

Vaatteiden  laatu tuolla liikkeessä ei kylläkään ole pääsääntöisesti hyvää. Ostamani muutamat paidat ovat nyppyyntyneet heti ja eräs viskoosipaita kutistui ekasssa pesussa, vaikka pesin sen ohjeen mukaan 30 asteessa. Sain materiaalin palautettua alkuperäiseen kokoon hiustenhoitoaineella.

Vierailija
144/153 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaanko reklamaatiot hyvin? 

Vierailija
145/153 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä joitakin samoja vaatemerkkejähän on muuten myynnissä muissakin liikkeissä. 

Vierailija
146/153 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut suurimman osan vaatteistani heiltä. Olen sentin sisään samaa kokoa, kuin Kata, joten hutiostot käytännössä loppuneet. Kiva nähdä konkreettisesti, miltä vaatteet näyttävät päällä. Ostosten määrä on myös tippunut minimiin, koska pidän vaatteista, ne ovat suht ajattomia ja käytän vuosia samoja. Rouva on miellyttävän oloinen ja meikki videot hauskaa seurattavaa. Blogista saa vinkkejä. Ihana liike!

Ulkoiluvaatteet hankin tietysti harkiten muualta.

Vierailija
147/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doppin video tulee usein yöaikaan kännykkääni. Katson sen aina mielenkiinnolla. Se on jotenkin hauska ja söpökin. En ole koskaan tilannut mitään, koska esittelijä kertoo useimmiten, että hänelle tämä s on sopiva mutta pienempikin olisi mennyt. Olen itse 176 cm 76 kg enkä ole uskaltautunut tilaamaan kivojakaan vaatteita. Olisiko mahdollista näyttää yhtä aikaa sama vaate sekä pienessä että isommassa koossa? Minua se ainakin auttaisi tekemään ostopäätöksen. 

Kata on  henkilöbrändännyt itsensä niin vahvasti, ettei salli muita mannekiineiksi.

Isompien kokojen esittelyä kaipaa kommenttikentissä moni, mutta hänen vakiovastaus on, että kuvaavat aikaisin aamulla, eikä ole mahdollisuutta maksaa palkkaa malleille.

Vierailija
148/153 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penaalin tervävimmät kynät ei tänne kirjoittele joka hyvä ottaa huomioon. Kesän lämpö tuo kateellisten inisijöiden pohjasakan esiin.

Vierailija
149/153 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tosiaan taitaa olla perheellä kun videoiden mukaan on kämppää rukalla ja Vaasassa ja jossain Helsingissä meren rannalla. Tytärkin taitaa asua jossain Ullanlinnassa kun oli babyshowerit niin hienossa asunnossa. Joo, aika tätimäisiä vaatteita hoikalla rouvalla.

Ja mitä tällä kaikella tekemistä on sen kanssa, millainen vaateliike on? Suomalaista kateutta kauneimmillaan.

Vierailija
150/153 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kun vinkkasit. Katselenpa tarkemmin, jos vaikka shoppaisi jotakin uutta syksyyn.

Vierailija
151/153 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja näyttää kommentoivan vähän väliä.

Vierailija
152/153 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia liikkeestä? 

Housut Doppissa on laadukkaita. Monet puserot eivät ole. Polyesteriä, polyamidia tai viskoosia on suurin osa materiaaleista. Luonnonmateriaalituotteita ei tuolta löydy.

Doppwoman mekot myös keinokutua, eikä niillä kehtaisi juhlavampiin tilaisuuksiin mennä. Ovat hiukan halvan näköisiä.

Tilasin keväällä 2 More&Moren paitaa ja ovat hyvin rypistyviä, edes silittämällä en niistä etumustaa saa sileäksi.

Viskoosi on puukuitua selluloosasta, siis käytännössä luonnonkuitu.

Vierailija
153/153 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penaalin tervävimmät kynät ei tänne kirjoittele joka hyvä ottaa huomioon. Kesän lämpö tuo kateellisten inisijöiden pohjasakan esiin.

Kuulostaa ihan Katalta. Terkkuja tiskin taa. 
Kaveri oli Vaasassa hällä töissä. Mielenkiintoisia juttuja sain kuulla. 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme