Dopp vaateliike, Helsinki
Kommentit (153)
Minusta on myös kiva, että äiti ja tytär (hieman eri kokoiset ja toki eri ikäiset) toimivat malleina.
Todella kiva konsepti!
Tuon liikkeen frouva ei ole kaikkialla ystävällinen , missä asioi itse asiakkaana
Suosittelen käymään Ratsulassa. Heillä myös verkkokauppa. Hyvä palvelu liikkeessä, ei tyrkytetä, vaan varmistetaan, että asiakas on tyytyväinen. Sinne tullaan bussilasteittain kauempaakin. Omistajat eivät esittele varallisuuttaan tai rehvastele kalliilla hankinnoillaan.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntyyli on kaukana tavallisen naisen arjesta. Ei ehdi miettiä, onko tukka on hyvin ja mitä puen tänään päälle. Tai meikkiostoksia Stockan kemppariosastolta. Arki kuluu töissä, ruokaa laittaessa ja kodinhoitoon.
Nämä ovat ihan sinun omia valintoja. Ei meidän muiden.
Kyllä. Pintaliito ei ole koskaan ollut mun juttu. Ja tienaan itse omat rahat.
Pintaliitoa itsensä laittaminen? Olet vain kateellinen huolitelluille ja tyylikkäille naisille.
Seuraan Doppin tarinoita ja vaatteet näyttävät todella kivoilta. Ovatko ne laadukkaita, koka ovat suht hintavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntyyli on kaukana tavallisen naisen arjesta. Ei ehdi miettiä, onko tukka on hyvin ja mitä puen tänään päälle. Tai meikkiostoksia Stockan kemppariosastolta. Arki kuluu töissä, ruokaa laittaessa ja kodinhoitoon.
Nämä ovat ihan sinun omia valintoja. Ei meidän muiden.
Kyllä. Pintaliito ei ole koskaan ollut mun juttu. Ja tienaan itse omat rahat.
Pintaliitoa itsensä laittaminen? Olet vain kateellinen huolitelluille ja tyylikkäille naisille.
Tuskin purnukoista mitään sivistystä, älyllistä tai syvällistä ulos saa. Kateus sen sijaan on tunne riittämättömyydestä. Yleensä kohdistuu asioihin, joita pitää tärkeinä, mutta ei voi saavuttaa. Joten ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt, koska mielestäni vaatteet ovat aika tylsiä ja jotenkin tätimäisiä. Onko kenelläkään suositella hyvää vaateliikettä stadissa, olisiko muita kuin Andiata?
Suosikkiputiikkini HElsingissä on Nectarine.
Normaalisti se Iso-Roballa. Nyt jotain remonttia paossa tilapäisesti Erottajalla.
Siellä on vaan alennusmyynti loppusuoralla ja koot voi olla vähissä.
Doppin video tulee usein yöaikaan kännykkääni. Katson sen aina mielenkiinnolla. Se on jotenkin hauska ja söpökin. En ole koskaan tilannut mitään, koska esittelijä kertoo useimmiten, että hänelle tämä s on sopiva mutta pienempikin olisi mennyt. Olen itse 176 cm 76 kg enkä ole uskaltautunut tilaamaan kivojakaan vaatteita. Olisiko mahdollista näyttää yhtä aikaa sama vaate sekä pienessä että isommassa koossa? Minua se ainakin auttaisi tekemään ostopäätöksen.
Ei musta ne ole tätimäisiä. Ihan tavallisia keski-ikäisen ja keskiluokkaisen vaatteita. Kuitenkin jotenkin tylsiä. Ei jotenkin erotu massasta. Lisäksi melkein kaikki on tekokuitua, niin ei senkään takia kiinnosta.
Tällä rouvalla, joka esiintyy videoilla, on yleensä käytössä koko 34. Ei nainen kuitenkaan kauhean pieneltä näytä. Onko kokoluokitus jotenkin outo?
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia liikkeestä?
Housut Doppissa on laadukkaita. Monet puserot eivät ole. Polyesteriä, polyamidia tai viskoosia on suurin osa materiaaleista. Luonnonmateriaalituotteita ei tuolta löydy.
Doppwoman mekot myös keinokutua, eikä niillä kehtaisi juhlavampiin tilaisuuksiin mennä. Ovat hiukan halvan näköisiä.
Tilasin keväällä 2 More&Moren paitaa ja ovat hyvin rypistyviä, edes silittämällä en niistä etumustaa saa sileäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä rouvalla, joka esiintyy videoilla, on yleensä käytössä koko 34. Ei nainen kuitenkaan kauhean pieneltä näytä. Onko kokoluokitus jotenkin outo?
Hän esittelee aina pienen koon. Käyttämäänsä kokoa ei edes tarvitsisi videoissa mainita. Mitä se hyödyttää.
Suurin osa meistä keski-ikäisistä naisista ei ole yhtä hoikkia, eikä käytä s tai xs koon vaatteita.
En kuulu asiakaskuntaan koska sieltä ei takuulla löydy pluskokoja. Lisäksi käytän vain luonnonkuituisia vaatteita, puuvillaa, pellavaa, silkkiä, merinovillaa ja kashmiria. Olen katsellut joskus videoita mutta alkoi ärsyttää se bling bling, ökylomat siellä ja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän esittelee aina pienen koon. Käyttämäänsä kokoa ei edes tarvitsisi videoissa mainita. Mitä se hyödyttää.
Suurin osa meistä keski-ikäisistä naisista ei ole yhtä hoikkia, eikä käytä s tai xs koon vaatteita.
Kannattaa katsoa Muotitalo Puki. Heillä myös omistajat esittelevät asuja. Välillä liikkeen työntekijätkin. Ovat keskivertoisempaa kokoa. Vaatteet siististi höyrytettyjä kuviin ja videoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tuon liikkeen frouva ei ole kaikkialla ystävällinen , missä asioi itse asiakkaana
Osuin kerran samaan kahvilaan. Rouva meni tiskille ostamaan kahvia ja miehensä istui pöydässä ja kuolasi parikymppisten misujen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia liikkeestä?
Housut Doppissa on laadukkaita. Monet puserot eivät ole. Polyesteriä, polyamidia tai viskoosia on suurin osa materiaaleista. Luonnonmateriaalituotteita ei tuolta löydy.
Doppwoman mekot myös keinokutua, eikä niillä kehtaisi juhlavampiin tilaisuuksiin mennä. Ovat hiukan halvan näköisiä.
Tilasin keväällä 2 More&Moren paitaa ja ovat hyvin rypistyviä, edes silittämällä en niistä etumustaa saa sileäksi.
Sama kokemus, mekot näyttää kivalta videoissa, mutta livenä ovat jotenkin mielestäni halvan näköisiä. Olen nyt alkanut teettämään juhlamekkoja, sillä niin saan haluamani kankaan ja mallin, joka kestää aikaa ja näyttää hyvin istuvalta. Suosittelen muillekin.
Minusta on kiva nähdä niitä vaatteita itseni kokoisen ja ikäisen naisen päällä. Virkistävää suorastaan ja helpottaa ostopäätöstä.