Dopp vaateliike, Helsinki
Kommentit (93)
DOPP illa on yli 2 MILJOONAN liikevaihto
Harmittaako tämä köyhää palsta inisijää: :)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä liike. Omistaja näennäisesti mukava. Mutta on ylimielinen. Katsoo alas asiiakasta. Elää omassa ylimielisessä etuoikeutetussa kuplassaan. Ylimielistä huonoa palvelua. En mene enää uudestaan.Ei saa olla rauhassa hetkeäkään.
Menetkö kaupoaan sitä varten, että saisit olla rauhassa? Koeta mennä vaikka metsään tai meren rantaan, harvoin kaupassa saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista ostaa ylihintaisia rytkyjä.
Minusta on kiva katsoa vaatteita vanhemman naisen päällä. Sellaisen normaalikokoisen ja vaaleaihoisen. Usein inspiroidun niistä ja jos jossain Kekäleellä tulee samoja vaatteita vastaan, niin saatan ostaakin. Ei ne merkit ihan huonoja ole. Parempia ei Suomesta saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä saa rytkyä myydä, et tulee 3 miljoonaa täyteen
Tiesitkö PERTTI että kukaan alle 60 vuotias ei käytä rytjy sanaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä UIMAESSUJA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä UIMAESSUJA?
Entä kissakorviksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt miten tämä DOPP kannattaa. Ilmeisesti rahaa takana, että ihan sama ostaako kukaan yhtään mitään, taitaa olla harrastus tämä putiikki näille pitäjille. Imago kysymys.
Liikevaihdon mukaan tuottaa satoja tuhansia euroja vuodessa.
Olet vinoon kasvanut vikapää valehtelija!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä UIMAESSUJA?
Mikä on uimaessu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt miten tämä DOPP kannattaa. Ilmeisesti rahaa takana, että ihan sama ostaako kukaan yhtään mitään, taitaa olla harrastus tämä putiikki näille pitäjille. Imago kysymys.
Hyvin tuntuu kannattavan! Kun vaate esitellään, usein myydään keskikoot heti loppuun. Täytyy olla nopea, että ehtii nappaamaan oman koon. Ihan hyvälaatuisia vaatteet on, paljon Part Twota, Inwearia, More &Morea, joita vaikea saada noin laajassa mallistossa enää mistään kivijalkamyymälästä. Tykkään!
Mä käytän melko paljon noita mainitsemiasi merkkejä, mutta ostan kaikki netistä, lähinnä Bootz:sta ja lähes aina alennuksella. Tiedän mitkä koot sopivat, niin on helppo ostaa.
Joskus oon kattonu tuon rouvan blogia, mutta en kestänyt sitä tekohymyä, joka ikisessä kuvassa sama ilme.<
MInä käytän myös paljon Part Twon ja Inwearin vaatteita ja on kiva, kun tuolla saa kokeilla ja hypistellä ennen ostopäätöstä. Nettikaupasta saa samoja, mutta on aina yllätys, sopiiko ja onko kiva itsensä päällä. Välillä joutuu palauttamaan tai vaihtamaan kokoa. Siksi tykkään ostaa kivijalkakaupasta. Bootzilla on aika usein myös korkeammat hinnat, tahtovat pyöristää ylöpäin. Zalandolla on samat kuin Doppissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku peitetoimi luultavasti. Ovat Relovessa sitten myynnissä, edelleen ylihintaisina. Laittakaa toki rahamme noihin, itse etsin uniikimpaa. Enkä ole Pertti, ikäkin meni 15 v pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku peitetoimi luultavasti. Ovat Relovessa sitten myynnissä, edelleen ylihintaisina. Laittakaa toki rahamme noihin, itse etsin uniikimpaa. Enkä ole Pertti, ikäkin meni 15 v pieleen.
Mikä sinut on tehnyt noin katkeraksi?
Hinnat tuolla on ihan ne samat, jotka Part Two, Inwear...ovat painaneet valmiiksi hintalappuun. Sanoisin keskihintaisia vaatteita, ei halpoja, mutta ei erityisen kalliitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuntuu kannattavan! Kun vaate esitellään, usein myydään keskikoot heti loppuun. Täytyy olla nopea, että ehtii nappaamaan oman koon. Ihan hyvälaatuisia vaatteet on, paljon Part Twota, Inwearia, More &Morea, joita vaikea saada noin laajassa mallistossa enää mistään kivijalkamyymälästä. Tykkään!
Mä käytän melko paljon noita mainitsemiasi merkkejä, mutta ostan kaikki netistä, lähinnä Bootz:sta ja lähes aina alennuksella. Tiedän mitkä koot sopivat, niin on helppo ostaa.
Joskus oon kattonu tuon rouvan blogia, mutta en kestänyt
No jos Doppissa on noi mainitut merkit halvempia kuin esim. Bootzissa, niin sinne täytyy kyllä mennä käymään, olishan se tosiaan kiva sovittaa ennen ostoa. Vaikka koko olisikin oikea, niin joskus tulee vähän huteja, kun netistä ostaa. En ole vielä koskaan käynyt tossa liikkeessä, vaikka ohi olen mennyt useastikin. En ole vissiin uskaltanut poiketa, pelkään kans sitä, että rupeavat väkisin myymään.
Kokemukseni mukaan tuolla ei väkisin myydä mitään. Ystävällisesti kysyvät, voivatko auttaa ja jos olen ollut vainn katselemassa enkä etsi mitään tiettyä vaatetta, sanon, että katselisin vain ja se on heille ihan ok, eivät kysele sen jälkeen mitään, ellet itse halua apua. Noin sen mielestäni hyvässä palveluliikkeessä pitää mennäkin.
Nyt näyttää nuoremmalle kuin 50v juhlakuvissa. Filtterit otettu käyttöön?
Blogissa yksi ja sama henkilö kommentoi vuolaasti rouvan kirjoituksia, ettei vain olisi rouva itse😃
Vierailija kirjoitti:
Blogissa yksi ja sama henkilö kommentoi vuolaasti rouvan kirjoituksia, ettei vain olisi rouva itse😃
Kai sillä kavereitakin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyytyväisiä asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyytyväisiä asiakkaita.
Ainakin kivijalkaliike on aina ihan tyhjä, tyytyväisiä asiakkaita ei ainakaan siellä näy? itsekin kävin joskus,mutta alkoi tympimään asiakaspalvelun ylimielinen asenne
Liikevaihdon mukaan tuottaa satoja tuhansia euroja vuodessa.