Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe osti ruokaa, yli 200 euroa meni!

Vierailija
30.08.2014 |

Vanhemmat ja taapero. Kymmeniä lasipurkkeja, proteiinirahkapurkkeja.
Oikeaa ruokaa oli tomaatit, broilerisuikalepakkaus ja jokin muu.
Sekä kurkut.
Yksi vaate ilmeisesti mukana.
Sitten muuta turhaa sälää.
Valtava summa!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen lasipurkkeja? Oliiveita? Vauvan soseita? Valmiskastikkeita? Artisokan sydämiä?

Niillä on varmaan nyt kylmäkellari ja pakastin täynnä palstan satoa, ostivat kotivaraa potun kaveriksi. 

Vierailija
2/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle purkkiruokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meidän perheellä menee noin 200 EUR myös kun tehdään viikon ruokaostokset kerralla. En ollutkaan tajunnut että kyseessä on asia joka saattaa järkyttää muita kassajonossa olevia.

Vierailija
4/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha taas kauppakyttääjä ollut paikalla.

Vierailija
5/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan että miksi lapsi ei syö normaalia ruokaa??

Vierailija
6/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se sulle kuuluu. Menee sitä monilla paljon enemmänkin. Että mä vihaan tollasia kyttääjiä. Se on mulle ihan vitun sama vaikka joku ostais kerralla koko kaupan tyhjäks.

Vierailija
7/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:37"]Sitä vaan että miksi lapsi ei syö normaalia ruokaa??
[/quote]

No saattaa syödäkin. Ehkä ne oli tarjouksessa tai jos ostaa 10 saa paljousalennusta? Tai ostivat reissulle mukaan? Minä ostan monesti isoja määriä kerralla niin on sitten mistä ottaa ruokavarastossa, ei se tarkoita että se on ainoa mitä syömme.

Vierailija
8/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinunko pussistasi ne ostokset maksettiin, ap? Jos ei, niin suu suppuun. Jokainen saa ostaa itse hankkimillaan rahoilla ihan mitä haluaa.

Vierailija
9/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:37"]

Sitä vaan että miksi lapsi ei syö normaalia ruokaa??

[/quote]

Jos niillä on kolmosvauvat kotona? Tai äiti on ihmedieetillä ja syö 5 purkkia vauvan luumusosetta päivässä. Tai isi bodaa ja vetelee mangososetta rahkansa kaverina. Tai hamstraavat kotivaraa sodan varalle. Tai ovat menossa mökille sieneen kahdeksi viikoksi kaupattomaan paikkaan. 

Vierailija
10/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt n.10kk lapsi ja muutama koululainen ja tunnustan laiskuuteni ostin tälle nuorimalle purkkiruokaa että saa voimia käytettyä muuhun..nyt tosin ei enää huoli noita vauvamössöjä vaan syö miltei kaikkea mitä mekin..oiskohan sama selitys näilläkin tai sitten ovat jonnekin esim. Mökille vara muonaksi...

Vierailija
11/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syy lapsiperheiden ahdinkoon.
Ostetaan vain purkkiruokaa!
Ja tutteja oli myös.

Vierailija
12/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensi kerralla asianomaisilta itseltään, niin ei tarvitse täällä arpoa.

Vierailija
13/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:46"]Tässä syy lapsiperheiden ahdinkoon.
Ostetaan vain purkkiruokaa!
Ja tutteja oli myös.

[/quote]

Ai se yksi sinun näkemäsi perhe aiheuttaa sen ahdingon kaikille? Jännä mekanismi. Ja vieläpä tutteja! Härregud! Olet joko provo tai sitten bona fide sekopää.

Vierailija
14/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ollut eka kerta. Aika tavallinen näky että ladotaan hihnalle kymmenittäin purkkeja ja vastaavia.
Miksi lapselle ei voi antaa siitä samasta ruokakattilasta?
Ja tutit tulee äitiyspakkauksesta. Eivätkä ole välttämättömiä.

Vierailija
15/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:51"]

Kun ei ollut eka kerta. Aika tavallinen näky että ladotaan hihnalle kymmenittäin purkkeja ja vastaavia. Miksi lapselle ei voi antaa siitä samasta ruokakattilasta? Ja tutit tulee äitiyspakkauksesta. Eivätkä ole välttämättömiä.

[/quote]

TUSKA! OI TUSKA mi raastaa syömmeintäin! Kyynelverho sumuun haihtuvi.... lasipurkit kuin kuolinkellot kilkkajavat... turhaan, niin turhaan on menetetty lapsuuden kultainen valontuikahdus. 

:)

Vierailija
16/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei voisi laittaa purkkiruokaa lapselle? Me teemme monesti ruokaa, josta vuosikas ei pidä ollenkaan tai joka on esim. tulista, silloin purkkiruoka on oikein hyvä vaihtoehto. Ainakin Hipp-luomusoseet maistuisivat aikuisellekin, niissä on ihan samoja aineksia kuin kotiruoassa...

Vierailija
17/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten ruokaostoksiin voi mennä 200 euroa. Tai edes satanen. Mulla jos menee 50 euroa niin se tuntuu paljolta. Ostan ihan perusruokaa, kuten leipää, leikkelettä, maitoa, jugurttia, hedelmiä ym. 2 aikuista, 2 lasta. Käyvätkö jotkut sitten vaan tosi harvoin kaupassa? Ei meillä riittäisi edes tila jääkaapissa jos sinne yhtäkkiä ostettaisi 200 eurolla ruokaa. Ehkä olen sitten poikkeuksellisen pihi, mutta tekis todella pahaa jos ruokakauppaan menis kerralla 200 euroa.

Vierailija
18/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän miehen kanssa kahdestaan ja meillä menee tuo 200 euroa (jos riittääkään) joka viikko... Ei kai se paljon ole?

Vierailija
19/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:59"]Mä en tajua miten ruokaostoksiin voi mennä 200 euroa. Tai edes satanen. Mulla jos menee 50 euroa niin se tuntuu paljolta. Ostan ihan perusruokaa, kuten leipää, leikkelettä, maitoa, jugurttia, hedelmiä ym. 2 aikuista, 2 lasta. Käyvätkö jotkut sitten vaan tosi harvoin kaupassa? Ei meillä riittäisi edes tila jääkaapissa jos sinne yhtäkkiä ostettaisi 200 eurolla ruokaa. Ehkä olen sitten poikkeuksellisen pihi, mutta tekis todella pahaa jos ruokakauppaan menis kerralla 200 euroa.
[/quote]

No meillä on 2 jääkääppia ja 2 pakastinta sekä pienen huoneen kokoinen ruokakomero. Käydään kerran viikossa isommat ostokset tekemässä, leipää ja maitoa haetaan keskellä viikkoakin.

Vierailija
20/37 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:59"]Mä en tajua miten ruokaostoksiin voi mennä 200 euroa. Tai edes satanen. Mulla jos menee 50 euroa niin se tuntuu paljolta. Ostan ihan perusruokaa, kuten leipää, leikkelettä, maitoa, jugurttia, hedelmiä ym. 2 aikuista, 2 lasta. Käyvätkö jotkut sitten vaan tosi harvoin kaupassa? Ei meillä riittäisi edes tila jääkaapissa jos sinne yhtäkkiä ostettaisi 200 eurolla ruokaa. Ehkä olen sitten poikkeuksellisen pihi, mutta tekis todella pahaa jos ruokakauppaan menis kerralla 200 euroa.
[/quote]

Jos käyt 4 krt viikossa 50 euron ostoksilla, niin äkkiä on 200 euroa mennyt VRT kerran viikossa isot ostokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme