Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos varattu julkkis pyytäisi sinua ulos

Vierailija
13.08.2014 |

Menisitkö? Itselläni siis tämän kaltainen tilanne. On erittäin kuuluisa, ei mikään ''tangokuningas'', keskustan neverheard poliitikko tai seiskan tähtityttö, vaan siis kirjaimellisesti suomen mittakaavassa julkisuuden henkilö. On tosiaan naimisissa, ja mitä ilmeisintä on että kyseessä ei todellakaan ole mikään kaverillinen kahvittelu. 
  Itse olen salasuhteita vastaan enkä haluaisi pärstääni mihinkään seiskan kanteen. Henkilö kuitenkin vetoaa minuun jollakin tapaa ja ehkä se että hän on kuuluisa saa minut edes miettimään ulos lähtöä. Menisittekö? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin

Vierailija
2/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kaverina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisuus ei anna minun silmissäni tyypille mitään lisäarvoa. Se, että naimisissa olevana vonkaa, on totaalinen turnoff.

Vierailija
4/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Menkööt akkansa kanssa. Sitä paitsi tuollainen toiveajattelu kuuluu lähinnä teini-ikään ja olen sen jo onnellisesti ohittanut.

Vierailija
5/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista huilu kuuluisuuksinesi.

Vierailija
6/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että palaillaan asiaan siten kun olet vapaampi. Vilauttaisin myös hurmaavan hymyn jos nyt semmoista voi vilauttaa

Vierailija
8/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö varatun ei-kuuluisuuden kanssa? Julkkitsethan yleensä väittää haluavansa ihan samanlaista kohtelua kuin kuka tahansa, eiköhän sitä ohjenuoraa kannata noudattaa tässäkin.

Vierailija
9/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerrot kuka tää henkilö on ni mä voin kertoa kannattaako mennä sen kanssa ulos

Vierailija
10/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ike Kanerva? Älä mene!

Vierailija
11/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin pitämään kiinni siitä, mitä on luvannut puolisolleen (siis tahtoa myötä- ja vastoinkäymisissä.). Sanoisin, että olen onnellisesti naimisissa nyt ja tulevaisuudessakin. Toivottaisin hyvää jatkoa ja pitäisi jatkossa etäisyyttä, jos mahdollista.

Vierailija
12/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi naimisissa olevan ei-kuuluisuuden kanssa ulos. Ellei etukäteen olisi selväksi tehty että ehdottomasti kavereina. Ja voin väittää, että olen todellakin käyttäytynyt henkilölle kuin kelle tahansa, eli en ole ollut ''yli-innokas'' tapaamisten suhteen tai muutenkaan osoittanut erityistä kiinnostusta häntä kohtaan. On tullut todella useita pyyntöjä, kieltäytymisistäni huolimatta kun olen ollut työmatkoilla. En siis ole kertaakaan sanonut että ''en ole kiinnostunut'', vaan minulla on ollut aito syy sillä hetkellä kieltäytyä matkojeni vuoksi.
  Kiitos vastauksistanne, luultavasti en ole jatkossakaan suostumassa :-) t. AP

Vierailija
13/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan, että ihan varmasti menet jossain vaiheessa. Mies käyttää kaikki mahdolliset keinonsa ja sä annat periksi. Onhan se aika hivelevää, kun joku kunnon julkkis on kiinnostunut juuri sinusta. Rahalla ja vallalla saa mitä haluaa.

Vierailija
14/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en varmasti menisi. "Parhaassa" tapauksessa pääsisin salarakkaana Seiskan kanteen. En menisi vaikka olisi maailman komein ja mukavin mies. Jos ei olisi varattu, saattaisin harkita.

Vierailija
15/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kuka. jos joku ike kanerva tai tauski peltonen niin en.

Vierailija
17/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois Robert Downey Jr niin juu, muuten ei.

Vierailija
18/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki 7 "tähtitytöt" on rumia ku rullatuolit

Vierailija
19/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miks must puhutaa pahaa? Tauski onki toope 

Vierailija
20/21 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin toki kahville, olisi epäkohteliasta kieltäytyä. Mihinkään sutinaan en lähtisi tietenkään mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän