Tämä palsta tekee vain hallaa tukea kaipaaville ihmisille. Liian ilkeitä ihmisiä
Täällä on niin synkkää ja ilkeää porukkaa, että täällä saa vain huonon käsityksen vastakkaisesta sukupuolesta. Liian moni purkaa täällä omia traumojaan toisiin ihmisiin.
Pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Avautuminen täällä vienee useimmat vain ojasta allikkoon. Menkää pois täältä jos on ongelmia suhteissa tai missä vaan.
Kommentit (52)
Tää ei oikeastaan ole mikään vertaistukiryhmä.
Tämä on ihan kamala palsta. En ole aikoihin käynyt täällä ja nyt tällä viikolla eksyin tänne. Oon ihan koukussa, mutta ahdistunut. Mun usko ihmisiin on romahtanut. Pitää koettaa jatkosaakin pysyä pois täältä.
Jep. Tämä on ihan käsittämätön paikka. Mahdollisesti Suomen myrkyllisin foorumi.
Jos on niin tyhmä että tulee anonyymille paskapalstalle "etsimään tukea" niin on kyllä ansainnut kaiken sen "tuen" mitä täältä saa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tämä on ihan käsittämätön paikka. Mahdollisesti Suomen myrkyllisin foorumi.
Ootko Yliksellä käynyt?
Ei kai kukaan täältä oikeasti mitään tukea ja apua hae? Ei kukaan voi olla niin naiivi. Kieltäydyn uskomasta niin syvään naiiviuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan moni nainen hakee täältä vertaistukea, mikä on kai ok. Huomattu ilmiö.
Empatia on asia, mitä täällä ei ole. Siitä kyllä puhutaan, mutta ymmärrystä siihen ei ole. Tämä on myrkyllisten sielujen kehto, kuin uurnalehto.
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Ne ovat vain epätoivoisten hätähuutoja.
Suomalaisuuden myrkyllinen ydin. Suomalaiset ovat karun luonnon ja ankarien kohtaloiden kasvattama kova kansa.
Aloittaja on oikeassa.
Ei tänne kannattaisi tulla, varsinkaan jos ahdistaa..
Minäkin olen saanut miehistä täällä niin toksisesn kuvan, että välillä joudun olemaan pahoillani omalleni, kun olen niin vihainen. Mm. seksiin liittyvät kommentit kaikki saa minut samantien vihaamaan kaikkia miehiä.
Minä haen täältä kylläkin uusien lehtijuttujeni aiheita. Nytkin on työn alla vauvapalstan lukijamatkakertomus (Porvoo Airlines).
Vierailija kirjoitti:
Niin no, ei tietenkään ole, tämä on keskustelupalsta. Jotkut naiivisti kai kuitenkin hakee täältä vertaistukea.
Tukiasema(dot)net oli sellainen, ja siellä oli paljon ihan hyödyllisiä keskusteluita melkein mistä tahansa mielenterveyteen liittyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
Ei tänne kannattaisi tulla, varsinkaan jos ahdistaa..
Minäkin olen saanut miehistä täällä niin toksisesn kuvan, että välillä joudun olemaan pahoillani omalleni, kun olen niin vihainen. Mm. seksiin liittyvät kommentit kaikki saa minut samantien vihaamaan kaikkia miehiä.
Mutta myös selvästi keksityt mies-aloitukset lisäävät miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan kamala palsta. En ole aikoihin käynyt täällä ja nyt tällä viikolla eksyin tänne. Oon ihan koukussa, mutta ahdistunut. Mun usko ihmisiin on romahtanut. Pitää koettaa jatkosaakin pysyä pois täältä.
Mulla on täsmälleen sama tilanne ja tunne. Saisikohan kännykkään jonkin eston päälle joka estäisi päätymästä tänne palstalle.
Tukea kaipaavien ihmisten kannattaisi hakea tukea jostain ihan muualta. Tämä palsta on tarkoitettu enimmäkseen ilkeilyyn.