Tämä palsta tekee vain hallaa tukea kaipaaville ihmisille. Liian ilkeitä ihmisiä
Täällä on niin synkkää ja ilkeää porukkaa, että täällä saa vain huonon käsityksen vastakkaisesta sukupuolesta. Liian moni purkaa täällä omia traumojaan toisiin ihmisiin.
Pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Avautuminen täällä vienee useimmat vain ojasta allikkoon. Menkää pois täältä jos on ongelmia suhteissa tai missä vaan.
Kommentit (52)
Sellaista se on kun voi postailla anonyyminä!
Misandria on liian yleistä täällä, että nämä vihaajat voisivat mennä terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
Ei tänne kannattaisi tulla, varsinkaan jos ahdistaa..
Minäkin olen saanut miehistä täällä niin toksisesn kuvan, että välillä joudun olemaan pahoillani omalleni, kun olen niin vihainen. Mm. seksiin liittyvät kommentit kaikki saa minut samantien vihaamaan kaikkia miehiä.
Mä taas kohtelen omaani vieläkin paremmin kun olen niin onnellinen miten hyvän olen saanut enkä joudu olemaan tekemisissä tämän palstan miesten kaltaisen saastan kanssa. Hyvä mies kotona jalat maan pinnalla sen suhteen, että ei ne kaikki ole pahoja.
Varmaan miehillä, jotka ei näe naisia kuin netissä, on sen takia meistä niin vääristynyt kuva joka siihen naisten vihaamiseen ja halveksuntaan johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Te miehet aiheutatte sen ihan itse. Naiset eivät edes kykene sellaisiin solvauksiin, mitä miehiltä saa tältä palstalta lukea. Ja kyllä, se saa vihaamaan miehiä entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tämä on ihan käsittämätön paikka. Mahdollisesti Suomen myrkyllisin foorumi.
Ootko Yliksellä käynyt?
Enemmän täällä on manipulointia, mikä on vielä ilkeilyä ongelmallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te miehet aiheutatte sen ihan itse. Naiset eivät edes kykene sellaisiin solvauksiin, mitä miehiltä saa tältä palstalta lukea. Ja kyllä, se saa vihaamaan miehiä entistä enemmän.
Mene nyt hyvä ihminen terapiaan, äläkä vihaa miehiä, se vain kuluttaa sinua.
Eri mieltä. Kerroin pelostani lähteä ovesta ulos kaipasin tsemppiä: paljon tuli kannustusta ja hyviä ehdotuksia eikä yhtäkään ilkeää viestiä. Paljon on varmaan kiinni siitä, onko itse vilpitön viestissään; kyllä ihmiset haistavat trollit aika herkästi.
Hei,
mitäpä odotit? Tämä palsta on pahaa oloaan oksentavien misoandrien, misogyynien, trollien ja ylipäätään roskasakin oksennussanko. Tervetuloa remmiin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
Ei tänne kannattaisi tulla, varsinkaan jos ahdistaa..
Minäkin olen saanut miehistä täällä niin toksisesn kuvan, että välillä joudun olemaan pahoillani omalleni, kun olen niin vihainen. Mm. seksiin liittyvät kommentit kaikki saa minut samantien vihaamaan kaikkia miehiä.
Tällainen on omaa herkkyyttä ja neuroottisuutta, niin kuin aloittajankin kohdalla. Täällä voi ihan palstailla ahdistumatta ikinä yhtään mitenkään, mutta epäilen, että kyseessä on sukupuoliero niin kuin vihapuheenkin kanssa jota naiset "kokevat" enemmän mutta eivät saa osakseen. Miten täällä edes voi ottaa asioita kovin henkikökohtaisesti ?
Ja toisaalta tuota eroa tiedostavilla naisilla on tapana kutsua toksisuudeksi.
On täällä asiallisiakin ketjuja. Itse olen saanut vertaistukea moneen ongelmaan. Toki tuurista kiinni että samaan ketjuun sattuu riittävästi fiksuja ihmisiä jotta trollit eivät jaksa siellä kauaa temmeltää kun eivät saa vastakaikua.
Meidän mammojen elämä on niin tylsää ja tasaista, mutta onneksi on vauvvapalsta, missä paheksua pettäjiä ja jättäjiä, miehiä ja toisia naisia tälleen turvallisesti omalta kotisohvalta. Ei sillä ole väliä, onko jutut tosiakaan, mitä shokeeraavampi sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt hyvä ihminen terapiaan, äläkä vihaa miehiä, se vain kuluttaa sinua.
En usko, että mikään terapia poistaa vihaani kaltaisiasi kohtaan. Siihen auttaisi kunnioittavampi keskustelusävy.
Olen nainen, en mies, sisko. ;)
Joillekin ilkeillään töissä, kotona ja netissä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan kamala palsta. En ole aikoihin käynyt täällä ja nyt tällä viikolla eksyin tänne. Oon ihan koukussa, mutta ahdistunut. Mun usko ihmisiin on romahtanut. Pitää koettaa jatkosaakin pysyä pois täältä.
Miksi et halua olla hyvän soturi?
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin tyhmä että tulee anonyymille paskapalstalle "etsimään tukea" niin on kyllä ansainnut kaiken sen "tuen" mitä täältä saa.
Jos tulee anonyymille palstalle aiheuttamaan pahaa toisille, on psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuuden myrkyllinen ydin. Suomalaiset ovat karun luonnon ja ankarien kohtaloiden kasvattama kova kansa.
Ystävällisyys on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Niilo22:"Kirveellä olis töitä!"
Tai:" eipä ollu"
Suomalaiset on niin kateellista kansaa, että aina joku läski vinkuu!