Tämä palsta tekee vain hallaa tukea kaipaaville ihmisille. Liian ilkeitä ihmisiä
Täällä on niin synkkää ja ilkeää porukkaa, että täällä saa vain huonon käsityksen vastakkaisesta sukupuolesta. Liian moni purkaa täällä omia traumojaan toisiin ihmisiin.
Pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Avautuminen täällä vienee useimmat vain ojasta allikkoon. Menkää pois täältä jos on ongelmia suhteissa tai missä vaan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
Ei tänne kannattaisi tulla, varsinkaan jos ahdistaa..
Minäkin olen saanut miehistä täällä niin toksisesn kuvan, että välillä joudun olemaan pahoillani omalleni, kun olen niin vihainen. Mm. seksiin liittyvät kommentit kaikki saa minut samantien vihaamaan kaikkia miehiä.
Jos oikean elämän naiset olisivat samanlaisia kuin mammapalstan naiset, niin kukaan mies ei haluaisi seksiä naisten kanssa. Onneksi oikean elämän naiset ovat jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
Ei tänne kannattaisi tulla, varsinkaan jos ahdistaa..
Minäkin olen saanut miehistä täällä niin toksisesn kuvan, että välillä joudun olemaan pahoillani omalleni, kun olen niin vihainen. Mm. seksiin liittyvät kommentit kaikki saa minut samantien vihaamaan kaikkia miehiä.
Jos oikean elämän naiset olisivat samanlaisia kuin mammapalstan naiset, niin kukaan mies ei haluaisi seksiä naisten kanssa. Onneksi oikean elämän naiset ovat jotain aivan muuta.
seksiseksiseksiseksi... Mistään muusta ei nykyisin osata puhua. Kyllästyttävää.
Joo tämä ei todellakaan ole mikään vertaistukipalsta vaan täällä vaan tehdään jonkin sortin viihdettä kirjoittelemalla ja seuraamalla muiden ihmisten ”aivo-oksennuksia”. Ihan oikeaan vertaistuen tarpeeseen suosittelen muita kanavia. Paha olo tulee tätä palstaa lukiessa.
Toimittelijat suoltavat täällä paskaa kun nimettöminä voivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misandria on liian yleistä täällä, että nämä vihaajat voisivat mennä terapiaan.
Te miehet aiheutatte sen ihan itse. Naiset eivät edes kykene sellaisiin solvauksiin, mitä miehiltä saa tältä palstalta lukea. Ja kyllä, se saa vihaamaan miehiä entistä enemmän.
Näkökulmani on tietysti eri, mutta mielestäni miesten vähättely ja solvaaminen on täällä paljon rankempaa ja tavallisempaa.
Epäilen vahvasti, että palstan naiset eivät oikeasti näe kuinka kyvyttömiä he ovat empatiaan. Mutta tähänkin syynä on tietenkin miehet.
Minullekin vain ilkeiltiin kun yritin hakea täältä apua.
Onhan täällä paljon sekavia ja myös paljon ihan puhtaasti sivistymättömiä, mutta aivan erityisen kieroutunutta on sensuuri, joka sallii tiettyjen ihmisryhmien päivittäisen pilkan, mutta samaan aikaan kaikenlainen kriittinen kommentointi, joka kohdistuu yhteiskunnassa esim. taloudellista valtaa käyttäviin sensuroidaan pois, vaikka ei käyttäisi yhtään epäasiallista sanaa tai mainitsisi ketään nimeltä.
Vauva on Suomi pienoiskoossa ja hallitus on Suomi oikeassa koossa. Heikot sortuu elon tiellä, ja niin sen kuuluu olla. Sääli on sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei oikeastaan ole mikään vertaistukiryhmä.
Tosiaan moni nainen hakee täältä vertaistukea, mikä on kai ok. Huomattu ilmiö.
Niin no tämä on kuitenkin vauvapalsta... Joskus aiemmin pystyi kyselemään esim. raskauteen ja vauvaan liittyvistä asioista normaalisti. Nyt täällä on kai jotain teinipoikia räyhäämässä.
Jos haluaa tukea, niin kannattaa puhua tekoälyn ChatGPT:n kanssa, sieltä ei tule ilkeyksiä ja saa hyvää selkään taputtelua.
Ikävä totuus on, että miehesi on samanlainen. Hän vain pitää sen puolen itsestään piilossa. Mikäli 30 vuoden ajan 100 prosenttia palstamiehistä on kuvottavia, niin tiedät kyllä, että se on paljas totuus kaikista miehistä.