Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettää tietokonepelissä

Vierailija
12.08.2021 |

Miehen käytös on ollut jo pitkään etäistä ja vapaa-aikansa ollut koneella. Valvoo monesti yömyöhään, ja selitykset aina erilaiset,lukee keskusteluita, opiskelee (!) yms. Visusti kirjaa itsensä aina koneelta ulos. Eilen illalla kuitenkin unohti koneen päälle mennessään ulos ja menin katsomaan sivuhistoriaa. Koneessa oli päällä tietokonepeli jossa oli keskusteluja muiden pelaajien kanssa. Koneen työpöydältä löytyi tallennetut keskustelut :( Miehellä oli vaikka kuinka paljon keskusteluja eri naisten kanssa, ihan sairaita seksifantasioita, oli kirjoittanut minusta ihan hirveitä asioita ja mikä pahinta oli myös keskustellut näiden naisten kanssa skypessä ja tehnyt siellä varmasti vaikka mitä :( Naisia oli PALJON ja iso osa näistä englanninkielisiä mutta joukossa myös muutama suomalainen. En uskaltanut lukea kaikkea mutta kopioin keskustelut itselleni. Mitä helvettiä teen - on kuitenkin yhteinen lapsi ja asunto :((( Mies ei vielä tiedä että tiedän.

Kommentit (205)

Vierailija
161/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen havainto on tullut tehtyä omassa elämässä, että ns. mikropettäminen on monesti vain jäävuoren huippu. Rahalla saa ja hevosella pääsee...ja aivan sama miten sosiaalisesti kömpelö tyyppi olisikaan sitten kyseessä.

Vierailija
162/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, Skypeä ei ole enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin päivittämään tilannetta ja samalla näköjään lukemaan täältä paskaa.. Mies sitten suuttui silmittömästi kun kerroin että tiedän ja vaadin saada selityksen.. Tilanne kääntyi ihan toisinpäin mitä olin ajatellut. Mä olenkin se syyllinen kaikkeen ja se paska tässä suhteessa. Ei kuulu minulle mihin hän rahansa käyttää ja mun pitäis osoittaa kunnioitusta koska hän elättää mua jne. Olen hoitovapaalla, yhteisen lapsen kanssa olen kotona. Mies näki kyllä kuinka paskana olin, olin itkenyt koko päivän. Ei välittänyt tästä mitään. Olen kuulemma tehnyt rikoksen kun olen urkkinut hänen yksityisasioitaan. Otti koneensa ja lähti ovet paukkuen, tuli vasta myöhään takaisin ja nukkui sohvalla. Aamulla ilmoitti että tänään hän sitten muuttaa lapsen huoneeseen ja lapsi nukkuu mun kanssa makuuhuoneessa siihen saakka että "löydetään joku toinen asumisratkaisu"... :(

No eikös se ole vaan hyvä? Vai olisitko halunnut jatkaa asumista pettäjän kanssa? Jos olisit halunnut vaan kääntää toisen posken ja sallia pettämisen, niin silloin ei olisi alunperinkäänpitänyt sanoa mitään.

Tätä ei jotkut naiset tajua. Haetaan sitä tilannetta, että mies pyytää itku kurkussa anteeksi ja lupaa ettei petä enää koskaan. Sitten voidaan antaa anteeksi ja teeskennellä ettei mitään ole tapahtunut. Mutta kun ei kaikki miehet toimi kiinni jäädessään noin, ei kaikki ole edes pahoillaan. Ja aina on riski että se pettäjä jättää itse.

Kuinkahan monta kertaa ex jäi kiinni muiden naisten kanssa tekstaamisesta/seuran hakemisesta eri palvelimilla. Itki ja rukoili. Vähän ajan päästä taas, sama homma. Ei ne sitä lopeta ikinä.

Vierailija
164/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on semi-hyvin keksitty rölli, mutta paskapuhetta yhtä kaikki.

Vierailija
165/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni pettäminen on fyysistä koskettelua jonkun kolmannen ihmisen kanssa. Kaikki nettijutustelu/videot/tms. on ehkä flirttailua. Luen minäkin tuolta Seksi-palstalta kiihottavia juttuja, mutta en koe kyllä niitä lukiessani tai kirjoittaessani pettäväni ketään.

No toihan on ihan eri asia jos ottaa esim. live yhteyksiä.

Toi mistä sä puhut on erotiikkaa.

Mitä väliä sillä on, juttelenko jollekkin vaikka videoyhteyden välityksellä tai kirjoittamalla etanapostilla? Toinen toimii vaan nopeammin ja vaatii vähemmän mielikuvitusta. Pettäminen on se fyysinen teko.

Se et sä saat videon kautta vuorovaikutus tilanteen pystyyn on kyllä seksiä.

Hinkkaako se vastapuoli minun värkkejä sen nettiyhteyden yli? Sinun tulkintasi seksistä voi todellakin poiketa minun tulkinnasta, mutta oman totuudensa määrittää varmaankin jokainen ihan itse.

Olet oikeassa.

Puhuin vuorovaikutuksesta, se on parempaa muin mielikuvitus. Varsinkin kun puhutaan seksistä.

Sun käsitys seksistä kuulostaa mulle liian monotoniselta. Jos sun kumppanisi harrastaisia itsetyydytystä jonkun kanssa netissä se olis sulle ok?

Jos sinä masturboit lukiessasi vaikka netistä jotain seksi-fantasiaa, niin petätkö kumppaniasi? Kaikki tekniset apuneuvot tähän asiaan ovat vain helpottamassa sitä suoritusta. Myös se vastapuolen ääni- ja kuvayhteys.

Edelleen minulle pettämisen raja menee fyysisessä kontaktissa (hipelöinti, suutelu, suuseksi, jne). Tanssi onkin jo siinä rajalla. Normi paritanssi on tietenkin ok, mutta jos molemmat selvästi kiihottuvat tilanteesta, niin aletaan olla vaarallisilla vesillä.

Lol tomppeli ei tiedä mitä eroa on netissä luettavalla seksinovellilla ja reaaliajassa tapahtuvalla videopuhelulla toisen elävän ihmisen kanssa. 

Tyydy kuule vain tumputtamaan sille nettipokelle äläkä ainakaan seurustele kenenkään kanssa..

Vierailija
166/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on pettämistä vehdata netissä. Oletteko kiinnittäneet huomiota siihen, miten moni lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä saatu tuomio on nykyään netin kautta tehty teko? Oletteko sitä mieltä, että nettipedofiilejäkään ei pidä tuomita lainkaan, koska sillä mitä netissä tapahtuu, ei ole mitään merkitystä tosielämässä? Sanotte vaan uhreille että se tapahtu vaan netissä, ei sulla mitään traumoja ole kun ei ollut fyysistä kontaktia, ihan vapaasti saa kuka vaan tehdä netissä mitä vaan? Nettielämä ei ole mikään vaihtoehtoinen ulottuvuus, se ON nykyään tosielämää ja mitä siellä tapahtuu, ON todellista. Nettipettäminen on pettämistä. Rajan saa kukin vetää siihen miltä itsestä tuntuu, mutta toisen rajoja et voi itse vetää ja päättää, että saat netissä tehdä mitä vaan. Mulle pettämistä on se, mitä et tekisi kun puolisosi on läsnä, koska hän ei saa saada tietää. Ihan kirkkaasti sen rajan yli menee nettifantasiointi ja oman puolison haukkuminen nettikumppaninen kanssa.

Vierailija
167/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni pettäminen on fyysistä koskettelua jonkun kolmannen ihmisen kanssa. Kaikki nettijutustelu/videot/tms. on ehkä flirttailua. Luen minäkin tuolta Seksi-palstalta kiihottavia juttuja, mutta en koe kyllä niitä lukiessani tai kirjoittaessani pettäväni ketään.

Mitä väliä sillä on, juttelenko jollekkin vaikka videoyhteyden välityksellä tai kirjoittamalla etanapostilla? Toinen toimii vaan nopeammin ja vaatii vähemmän mielikuvitusta. Pettäminen on se fyysinen teko.

Hinkkaako se vastapuoli minun värkkejä sen nettiyhteyden yli? Sinun tulkintasi seksistä voi todellakin poiketa minun tulkinnasta, mutta oman totuudensa määrittää varmaankin jokainen ihan itse.

Eli sulle kosketus on se, mikä tekee jutusta pettämistä? Entäpä, jos mies olisi fyysisesti samassa tilassa seksikkään naisen kanssa, ei koskisi mutta r.unkkaisi tätä katsellen? Ja olisi hakeutunut sinne nimenomaan tyydytystä saadakseen. Eikö edelleenkään olisi pettämistä?

Vierailija
168/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut second lifessä vuosikaudet. Siellä on tosiaan muutakin kuin seksiä. Löytyy myös suomalaispaikkoja ja ryhmiä joissa ilmoitellaan suomalaisista tapahtumista, esim discoista joita on aika usein. Esimerkiksi paikat Arena Night Bar ja Havukallio. Tapahtumista ilmoitetaan usein finnadds-ryhmässä. Havukalliolta voi myös vuokrata asunnon. Vaikka useimmiten stailaan itseäni ja muita tai sisustan sl-koteja ja käyn tanssimassa, harrastan kyllä toisinaan (kun siltä tuntuu) seksiäkin. Partnerit ovat oikeastaan aina ulkomaalaisia, ja en usein ole saman kanssa toiste paitsi jos löytyy joku jonka kanssa kemiat natsaa. Silloin kyse on pidempiaikaisesta roolipelistä, jossa pääosassa on seksi. En pidä tätä pettämisenä, koska en kerro kuin rajatusti rl-tietoja enkä tule koskaan tapaamaan näitä miehiä. Second Life on ihana paikka, ja en ihmettele että joku sinne pakenee arkea.

Vierailija
169/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle kosketus on se, mikä tekee jutusta pettämistä? Entäpä, jos mies olisi fyysisesti samassa tilassa seksikkään naisen kanssa, ei koskisi mutta r.unkkaisi tätä katsellen? Ja olisi hakeutunut sinne nimenomaan tyydytystä saadakseen. Eikö edelleenkään olisi pettämistä?

Kyllä, minun mielessäni pettämisen raja menee (seksuaalisessa) kosketuksessa. Voihan tuota rajaa hieroa vaikka kuinka paljon ja löytää tapauksia, joissa toiminta ilman kosketustakin on moitittavaa, mutta noin karkeasti raja seisoo kosketuksessa. Sinulle pettämisen raja voi olla ihan missä vaan, sille minä en voi mitään.

Vierailija
170/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Puhuin vuorovaikutuksesta, se on parempaa muin mielikuvitus. Varsinkin kun puhutaan seksistä.

Sun käsitys seksistä kuulostaa mulle liian monotoniselta. Jos sun kumppanisi harrastaisia itsetyydytystä jonkun kanssa netissä se olis sulle ok?

Jos sinä masturboit lukiessasi vaikka netistä jotain seksi-fantasiaa, niin petätkö kumppaniasi? Kaikki tekniset apuneuvot tähän asiaan ovat vain helpottamassa sitä suoritusta. Myös se vastapuolen ääni- ja kuvayhteys.

Edelleen minulle pettämisen raja menee fyysisessä kontaktissa (hipelöinti, suutelu, suuseksi, jne). Tanssi onkin jo siinä rajalla. Normi paritanssi on tietenkin ok, mutta jos molemmat selvästi kiihottuvat tilanteesta, niin aletaan olla vaarallisilla vesillä.

Lol tomppeli ei tiedä mitä eroa on netissä luettavalla seksinovellilla ja reaaliajassa tapahtuvalla videopuhelulla toisen elävän ihmisen kanssa. 

Tyydy kuule vain tumputtamaan sille nettipokelle äläkä ainakaan seurustele kenenkään kanssa..

Kuten sanottu, ennen nettiä kirjoiteltiin kirjeitä, ja niiden perusteella toisesta fantasioiminen (ja masturbointi) on aivan yhtä lailla jonkun luoman mielikuvan perusteella omissa aivoissaan asian prosessointia ja itsensä kiihoittamista. Nämä teknisen apuvälineet vai nopeuttavat viestintää ja vähentävät oman mielikuvituksen käytön tarvetta. Nykyään kyetään tietokoneilla luomaan niin aidon näköistä (mutta feikkiä) videokuvaa, ettei sitä kykene normi ihminen oikeasta erottamaan. Onko sellaisenkin katselu siis pettämistä?

Ja taas toisaalta on seksilelut kehittyneet pelkästä muovi/kumi-klöntistä lähes aidon näköisiin, ja jollakin tavalla jopa reagoiviin?) seksinukkeihin. Missä kohdalla niidan kanssa menee ero oman kivan ja pettämisen välillä?

Vierailija
171/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin nettipedofiilit puolustelee tekemisiään. "Mut enhän mä koskenut siihen oikeesti..."

Enkä nyt siis rinnasta suostuvien aikuisten kanssa nettipettäjiä pedofiileihin muuten kuin niin että toimivat ihan samalla logiikalla. Tässäkin moni mies puolustelee tekemisiään "eihän sitä lasketa jos ei koske oikeesti..."

Sitten miettikää, onko lapsen hyväksikäyttö netin kautta täysin hyväksyttävää ilman fyysistä kosketusta eikä siitä mielestänne pitäisi olla mitään seurauksia tekijälle, vaikka siitä on vakavaa peruuttamatonta vahinkoa uhrille. Jos se taas ei ole hyväksyttävää, niin ihan samalla logiikalla nettipettämisellä ilman fyysistä kosketusta on todellisia seurauksia sekä pettäjälle että petetylle.

Tää on taas tätä, ensin tehdään mitä halutaan ja sitten keksitään selitykset, miksi se on ok. Keksikää edes paremmat selitykset.

Vierailija
172/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perushommaa että mies jäätyään kiinni valheista ja pettämisestä suuttuu ja alkaa syytellä naista. Ota ja lähde lapsesi kanssa, elämäsi tulee olemaan upeaa ilman tuollaista miestä joka haukkuu sinua eikä kuitenkaan ole ikinä sinulle puoliso tai lapselle isä.

Vierailija
173/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kyetään tietokoneilla luomaan niin aidon näköistä (mutta feikkiä) videokuvaa, ettei sitä kykene normi ihminen oikeasta erottamaan. Onko sellaisenkin katselu siis pettämistä?

Ja taas toisaalta on seksilelut kehittyneet pelkästä muovi/kumi-klöntistä lähes aidon näköisiin, ja jollakin tavalla jopa reagoiviin?) seksinukkeihin. Missä kohdalla niidan kanssa menee ero oman kivan ja pettämisen välillä?

Pettämistä on se, mitä et voi tehdä oman kumppanisi läsnä ollessa, koska tiedät, ettei se ole hyväksyttävää. Jos voit köyriä seksinukkeasi kun vaimo on vieressä eikä häntä haittaa, homma on ok. Jos pidät seksinukkesi piilossa, köyrit sitä vaimon selän takana etkä enää suostu koskemaan vaimoosi, koska hän ei ole yhtä hyvä kuin muovilelu, on varmaan kaikille selvää, että homma ei ole ok.

Mulla on vain seksileluja ja videoita joita voin käyttää mieheni läsnä ollessa. Ei mitään harmaata aluetta, koputtavaa omaatuntoa, kiemurtelua omien tekemisten puolustelemiseksi ja selittelemiseksi.

Vierailija
174/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi saattaa kyllä vähän pettyä kun käy ilmi että se kuuma haltianeitokainen onkin raimo eurajoelta, mutta se on näitä netin oppimiskokemuksia jotka tulee joillekin vastaan. 

Miksi juuri Eurajoelta? Luulen hänen olevan 00100-alueelta.

Vierailija
175/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leave that pig!

tapa itsesi

Vierailija
176/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun mulla oli Habbo poikaystävä vaikka "seukkasin" silloin joskus 14 vuotiaana. Taidan olla pettäjä :D

Vierailija
177/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kyetään tietokoneilla luomaan niin aidon näköistä (mutta feikkiä) videokuvaa, ettei sitä kykene normi ihminen oikeasta erottamaan. Onko sellaisenkin katselu siis pettämistä?

Pettämistä on se, mitä et voi tehdä oman kumppanisi läsnä ollessa, koska tiedät, ettei se ole hyväksyttävää. Jos voit köyriä seksinukkeasi kun vaimo on vieressä eikä häntä haittaa, homma on ok. Jos pidät seksinukkesi piilossa, köyrit sitä vaimon selän takana etkä enää suostu koskemaan vaimoosi, koska hän ei ole yhtä hyvä kuin muovilelu, on varmaan kaikille selvää, että homma ei ole ok.

Mulla on vain seksileluja ja videoita joita voin käyttää mieheni läsnä ollessa. Ei mitään harmaata aluetta, koputtavaa omaatuntoa, kiemurtelua omien tekemisten puolustelemiseksi ja selittelemiseksi.

No ei nyt se jos ei halua käyttää seksileluja puolison edessä tee pettäjäksi. On mullakin leluja mutta en käytä niitä hänen edessään kun en tunne itseäni mukavaksi masturboidessa toisen edessä.

Vierailija
178/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt se jos ei halua käyttää seksileluja puolison edessä tee pettäjäksi. On mullakin leluja mutta en käytä niitä hänen edessään kun en tunne itseäni mukavaksi masturboidessa toisen edessä.

Mä sanoinkin voisit, koska tiedät että se on ok, vaikkei niin tekiskään. Kyllä yksityisyyskin pitää olla eikä kaikkea tarvi raportoida, mutta mä en pitäis hyväksyttävänä pitää omia seksileluja, joista ja joiden käytöstä puoliso ei saa edes tietää. Jos niitä pitää salailla, asiassa on jotain mätää. Aina kun pitää salailla, tiedät tekeväsi jotain väärin.

Jos taas puoliso on sairaalloisen mustasukkainen eikä hyväksy mitään niin huono, vaihtoon.

Vierailija
179/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eikö tässä kaikkein pahinta ole että mies puhuu kumppanistaan noin kammottavalla tavalla, vailla kunnioituksen häivää? Mieshän likaa lapsensa äidin kokonaan vieraille ihmisille, eikä arvosta minkään vertaa. Ei lasta kannata kasvattaa noin myrkyllisen ihmisen kanssa. Nuo seksuaalifantasiat ovat sivuseikka tämän pommin rinnalla. 

En näe että tuollaisen miehen kanssa voisi rakentaa mitään. 

Arvota itseäsi ja lähde.  

Vierailija
180/205 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää tutki ja nuuski miehesi tekemisiä, niin menee hyvin.