Mies pettää tietokonepelissä
Miehen käytös on ollut jo pitkään etäistä ja vapaa-aikansa ollut koneella. Valvoo monesti yömyöhään, ja selitykset aina erilaiset,lukee keskusteluita, opiskelee (!) yms. Visusti kirjaa itsensä aina koneelta ulos. Eilen illalla kuitenkin unohti koneen päälle mennessään ulos ja menin katsomaan sivuhistoriaa. Koneessa oli päällä tietokonepeli jossa oli keskusteluja muiden pelaajien kanssa. Koneen työpöydältä löytyi tallennetut keskustelut :( Miehellä oli vaikka kuinka paljon keskusteluja eri naisten kanssa, ihan sairaita seksifantasioita, oli kirjoittanut minusta ihan hirveitä asioita ja mikä pahinta oli myös keskustellut näiden naisten kanssa skypessä ja tehnyt siellä varmasti vaikka mitä :( Naisia oli PALJON ja iso osa näistä englanninkielisiä mutta joukossa myös muutama suomalainen. En uskaltanut lukea kaikkea mutta kopioin keskustelut itselleni. Mitä helvettiä teen - on kuitenkin yhteinen lapsi ja asunto :((( Mies ei vielä tiedä että tiedän.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei se joka sanoi että voi auttaa, mihin aikaan sopisi? Onnistuin saamaan taas vaatteet päälle ja pääsin learning islandin läpi. Mutta nyt ihan pihalla mitä seuraavaksi:D
Hei, täällä ollaan. Voit valita paikan ja ajan, ja voin tulla sinne etsimään sinut. Pääsen töistä neljältä ja minulla on vapaata. Yläreunassa näkyy paikan nimi palkissa, tai koordinaatit jos niin haluat, ja voin niiden avulla etsiä paikan hausta. Jos pysyt sanoa, oletko esim torilla tai jossain infopisteessä, auttaisi löytämistä, jos et hahmon nimeä halua täällä kertoa. Voin huudella chatissa suomeksi. Näen myös tutkalla ketä alueella on paikalla, ja ketkä on yhden päivän vanhoja :)
Mukaan mahtuu varmaan täältä muitakin jos joku vielä on tulossa tutustumaan.Oletko löytänyt haulla tai destination-hausta paikkoja, josta voisi valita treffipaikan?
Sopiiko klo 17? Olin viimeksi sellaisella kun social island mutta nyt kun kirjauduin oon sellaisessa kun castle valeria infohub. Onko noi numerot osoiterivillä koordinantit? 193/213/68. Tää hahmo on aika hirveän näkönen :D
Ok, etsin Castle Valeria infohubin ja nähdään siellä viideltä :) laitan vielä tänne ennen sitä että löysin paikan
Ok löysin paikan, lähdetään sieltä sitten seikkailemaan, ja katsotaan miten sun hahmoa voi stailata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei se joka sanoi että voi auttaa, mihin aikaan sopisi? Onnistuin saamaan taas vaatteet päälle ja pääsin learning islandin läpi. Mutta nyt ihan pihalla mitä seuraavaksi:D
Hei, täällä ollaan. Voit valita paikan ja ajan, ja voin tulla sinne etsimään sinut. Pääsen töistä neljältä ja minulla on vapaata. Yläreunassa näkyy paikan nimi palkissa, tai koordinaatit jos niin haluat, ja voin niiden avulla etsiä paikan hausta. Jos pysyt sanoa, oletko esim torilla tai jossain infopisteessä, auttaisi löytämistä, jos et hahmon nimeä halua täällä kertoa. Voin huudella chatissa suomeksi. Näen myös tutkalla ketä alueella on paikalla, ja ketkä on yhden päivän vanhoja :)
Mukaan mahtuu varmaan täältä muitakin jos joku vielä on tulossa tutustumaan.Oletko löytänyt haulla tai destination-hausta paikkoja, josta voisi valita treffipaikan?
Sopiiko klo 17? Olin viimeksi sellaisella kun social island mutta nyt kun kirjauduin oon sellaisessa kun castle valeria infohub. Onko noi numerot osoiterivillä koordinantit? 193/213/68. Tää hahmo on aika hirveän näkönen :D
Ok, etsin Castle Valeria infohubin ja nähdään siellä viideltä :) laitan vielä tänne ennen sitä että löysin paikan
Ok löysin paikan, lähdetään sieltä sitten seikkailemaan, ja katsotaan miten sun hahmoa voi stailata :)
Ja jos joku vielä haluaa tulla meidän porukkaan perjantain virtuaaliselle baanalle, vielä ehtii mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika. Laita tietokone oven ulkopuolelle ja vaihda lukot.
Vaihda lukot? Yhteisestä asunnosta! Taivas näitä mammuleiden neuvoja.
Monelle nettiseksi on sellaista salattujen halujen toteutusta joita kuitenkaan ei todellisuudessa halua tehdä mutta ajatus siitä asiasta kiihottaa, esim bdsm ja koska oikeaa kontaktia ei ole kuten esim tinderossä jo on niin moni ei miellä sitä pettämiseksi ja siten tiedä ettei se ole sallittua eli apn kannattaisi ottaa rauhallisesti ja jutella miehen kanssa asiat puhki ja myös keskustella miehen fantasioista eli onko tosiaan kyse vain ajatuksen tason jutuista jotka kiihottaa ja auttaa masturboinnissa kuin että mies haluaisi tehdä niitä oikeasti.
Usein samat kiinnostuksen kohteet houkuttavat. Minä olen ollut jo pikkutytöstä asti roolipelifanaatikko ja jos löytyy mies joka jakaa saman intohimon, niin kyllähän siinä saattaa mennä jopa tunteja jutellessa.
En ole koskaan nähnyt ketään heistä irl (in real life) ja parempi näin, koska mielikuvissani he ovat aina jumalaisen komeita ja todellisuus luultavasti olisi pettymys.
Second Lifen seksianimaatiot on huikeita ja ei mikään ihme että niihin jää koukkuun kun tapaa siellä tyypin jonka kanssa ajatukset ja mieltymykset kohtaa koska siellä voi harrastaa minkälaista seksiä vain ilman mitään ongelmia esim taudit, kipu yms. Apn olisi kannattanut tutustua aiheeseen ennen kuin alkaa raivota. On myös muutakin kuin seksiä eli huikeita clubeja, saa ystäviä, kielitaito kohenee, muotia ym ym. Mies ei luultavasti ole ymmärtänyt että on tehnyt mitään väärää koska tämä on apn päässä.
Minusta se on hälyttävää, jos mies on puhunut hirveitä asioita aloittajasta. Sellaisesta en itse pääsisi yli.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hälyttävää, jos mies on puhunut hirveitä asioita aloittajasta. Sellaisesta en itse pääsisi yli.
Ja yksikään nainenko ei ole haukkunut miestään, esim. kaverilleen parin valkkari lasillisen jälkeen? Meidän miesten on vaan pitänyt sietää tämä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään nainenko ei ole haukkunut miestään, esim. kaverilleen parin valkkari lasillisen jälkeen? Meidän miesten on vaan pitänyt sietää tämä tilanne.
Täysin eri asia kun hakee haukkumisella säälip***a.
Parisuhde = seksiä ja läheisyyttä, nainen hoitaa kodin ja laittaa ruoat, mies käy töissä ja tuo rahan kotiin. Muuta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on naistuttu sanonut, että mä en ikinä hauku miestäni. - Oli tämän pannut merkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisäksi miehen fantasiat on täysin oksettavia...
Minkälaisia?
Sairasta sm-seksiä.. Ja sille joka kommentoi "vain seksityöläisistä" ja ettei kyseessä ole suhde, miten voi ajatella noin? En helvetti tiedä mikä tässä on paskinta. Miehen sairaat fantasiat, kuvat ja videot, paskanpuhuminen minusta vai mikä. Lisäksi mies on käyttänyt tähän oikeaa rahaa.
No kai se ois parempi ulkopuoliselle niistä fantasioista puhuakin kun kerran toisen mielestä ne on sairaita ja pitäis jutella vain lähetyssaarnaaja fantasioista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisäksi miehen fantasiat on täysin oksettavia...
Minkälaisia?
Sairasta sm-seksiä.. Ja sille joka kommentoi "vain seksityöläisistä" ja ettei kyseessä ole suhde, miten voi ajatella noin? En helvetti tiedä mikä tässä on paskinta. Miehen sairaat fantasiat, kuvat ja videot, paskanpuhuminen minusta vai mikä. Lisäksi mies on käyttänyt tähän oikeaa rahaa.
Onhan tuo ihan selvää pettämistä ja järkyttää, miten moni täällä puolustelee ja vähättelee miehen toimintaa. Mulla ainakin menisi luotto toiseen jos saisin selville jotain tuollaista. Tämä tapaus on ikävä esimerkki siitä kuinka epätoivoisia elukoita jotkut miehet ovat. Ajatellaan vaan krvällä. Tsemppiä, sympatiat täysin sun puolella AP. Mua on aikoinaan petetty vuosia sitten mutta suhde oli fyysinen, jäljet siitä näkyy edelleen vaikeutena luottaa ihmisiin.
Täällä sama. Mies istuu kaiket päivät ja yöt koneella pelaten ja ties kenelle jutellen. On oikeassa elämässä sosiaalisesti niin tumpelo ettei kukaan tule toimeen hänen kanssaan. Noissa peleissä puhuu varmasti ihan puutaheinää itsestään ja eiköhän ne muutkin. Itseäni tämä ei haittaa yhtään sillä suhteemme on pystyyn kuollut jo ajat sitten ja minulla on miespuolinen ystävä ihan oikeassa elämässä jonka kanssa puhun ja nähdäänkin välillä. Erotaan kyllä jossain vaiheessa mutta molemmat tarvitaan tätä elämäntilannetta käytännön syistä vielä hetki ainakin näin.
Ei tämä tähän ihan päivässä tai kahdessa mennyt ja mies oli minulle joskus hyvin rakas ja halusin todella olla hänen kanssaan. Hänellä vain on niin pahoja henkisiä ongelmia joita ei suostu hoitamaan tai edes yrittämään eikä edes nää sitä kaikkea kamalaa käytöstään vaan syyttelee kaikkia muita. Tilanne on vain pahentunut vuosien aikana joten annoin periksi jo ajat sitten. Ei toista voi auttaa jos hän ei niin halua ja kokee ettei tarvitse enkä enää kyllä haluakkaan. Luulen että pakenee todellisuutta niihin peleihin kun siellä osaa ja tietää mitä tehdä ja todellisuudessa on ihan hukassa ja pulassa itse aiheuttamiensa ongelmien takia.
Aloittajan miehelle on nyt virtuaalielämä tärkeämpää kuin oikea perhe. Näin voi käydä, eikä sitä miestä enää sieltä virtuaalielämästä pois saa. AP oli yksinhuoltaja jo ennen tätä myrskyä.
Jos kävisit nyt puntarilla niin ongelmat selviää
Lähetät kaikille naisille viestin että mies on naimisissa ja sillä on lapsia, joukossa voi olla naisia joille mies on valehdellut olevansa sinkku. Sitten hajotat koneen ja poltat kaikki miehen tavarat. Vaihdat kaikki lukot. Ilmoitat tekstiviestillä että kotiin ei ole tulemista ja blokkaat hänet kaikkialla. Lähetät mehukkaimmat kohdat chättihistoriasta miehen vanhemmille ja työkavereille.
No ei oikeasti. Tee vain ne kohdat mitä ei lasketa rikoksiksi eikä ole haitaksi tulevassa huoltajuuskiistassa. Eli ilmoitat naisille, hajotat koneen, vaihdat lukot, tekstiviesti että paluuta ei ole ja estät.
Otsikosta päätellen, luulin, että miehesi pettää esim. sims hahmollaan pelissä :D Sori
Jykevät hartijat saa kun syö riittävästi jauhenlihaa, ihan saavutettavissa Pertillekin.