Mistä tietää että puoliso pettää?
Te keitä on petetty parisuhteessa, miten saitte tietää? Epäilittekö jo ennen lopullista vastausta? Ja mitä tapahtui sen jälkeen? Annoitteko anteeksi? Oliko se yhden illan juttu vai jokin pidempi?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia kontrollifriikkejä on palstalla jos haluttomuus, treenaaminen ja viesteihin vastaamattomuus 2-3 tuntiin on pettämisen merkki.
No tässähän nyt kerrottiin lukuisten PETETTYJEN toimesta näitä alkuasetemia vaan. Tosiasioita. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia kontrollifriikkejä on palstalla jos haluttomuus, treenaaminen ja viesteihin vastaamattomuus 2-3 tuntiin on pettämisen merkki.
Pointti on siinä, että käytös muuttuu. Sohvaperunasta tulee juoksuhullu, halullisesta haluton, normaalisti nopeastivastaavasta hidas jne. Ei se itse tekeminen, vaan se muutos.
Juuri näin. Exä alkoi yhtäkkiä käymään lenkillä, vahtimaan syömisiään ja tilailemaan merkkivaatteita. Puhelintaan vahti kuin haukka. Tiesin heti mistä oli kyse, kerran aiemmin olin käynyt läpi saman kuvion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aloitti lenkkeilyn ja pudotti painoa. Nuorentui silmissä. Puhelin koodin takana ja otti suihkuun ja vessaankin sen mukaan. Meillä pilleri ehkäisy ja pyykkiä laittaessa huomasin miehen farkkujen taskussa kondomin..aika selkee oli
Juu treenaaminen, uudet vaatteet, puhelin piilossa, äänettömällä ym. Just nää..
Minä (nainen) teen kaikkea tätä enkä todellakaan petä. Urheilun aloitin, koska nyt sille on vihdoin aikaa, uusia vaatteita hankin, koska olen jo laihtunut. Puhelimen pirinää inhoan ja viesteihin vastaan, kun viitsin, joten parempi pitää äänettömällä.
Tämä on eriasia. Sinun toimintaan tuskin liittyy salailua, eikä harrastukset varmaankaan yhtäkkiä veny puolille öin?
Tiedän yhden miehen joka alkoi syömään kauraryynejä samaan aikaan kun aloitti pettämään. Eli kauraryyni on vastaus.
Tähän keskusteluun voisi kommentoida muutamalla sanalla tilastomatematiikka, sattumanvaraisuus, kausaliteetti, bias jne. Mutta todennäköisesti menisi niin pahasti mammojen pään yli etten viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässähän nyt kerrottiin lukuisten PETETTYJEN toimesta näitä alkuasetemia vaan. Tosiasioita. :D
Jos maanantaina sataa lunta ja torstaina minulle diagnosoidaan syöpä niin se ei tarkoita, että lumisade on syövän oire. Kontrollifriikki voi oikeuttaa käytöstään monilla tavoilla esim asioiden yhdistämiselle, vaikka niissä ei olisi mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maanantaina sataa lunta ja torstaina minulle diagnosoidaan syöpä niin se ei tarkoita, että lumisade on syövän oire. Kontrollifriikki voi oikeuttaa käytöstään monilla tavoilla esim asioiden yhdistämiselle, vaikka niissä ei olisi mitään järkeä.
Ja jos sata ihmistä aloittaa liikunnan, niin se ei tarkoita, että 100 ihmistä aloittaa pettämään. Mutta yritä tämä nyt selittää mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Tähän keskusteluun voisi kommentoida muutamalla sanalla tilastomatematiikka, sattumanvaraisuus, kausaliteetti, bias jne. Mutta todennäköisesti menisi niin pahasti mammojen pään yli etten viitsi.
Jospa edes sen verran viitsisit, että kysyisit niiltä, jotka tästä asiasta jotain tietävät eli pettäjiltä, petetyiltä (aloita vaikka lukemalla tämä ketju uudestaan) ja terapeuteilta ja perheneuvojilta - ja varmaan poliisillakin jotain tietoa asiasta on ...
Toisten älykkyyden epäileminen on muuten tooosi lapsellista.
Taidatte olla vainoharhaisia. Puoliso voi olla nainenkin😭😭🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa edes sen verran viitsisit, että kysyisit niiltä, jotka tästä asiasta jotain tietävät eli pettäjiltä, petetyiltä (aloita vaikka lukemalla tämä ketju uudestaan) ja terapeuteilta ja perheneuvojilta - ja varmaan poliisillakin jotain tietoa asiasta on ...
Oikeasti tilanteet ovat menneet niin, että kontrollifriikki on tuhonnut suhteensa ja eron jälkeen jonkun ajan päästä mies on hankkinut uuden niin kontrollifriikki on päättänyt miehen pettäneen suhteen aikana.
-ohis
Pettävä tai ainakin toiseen naiseen ihastunut mies mainitsee tosi usein puheissaan tietyn naisen nimen. ”Anna kertoi minulle tänään töissä... Anna tykkää treenata paljon, Anna sitä ja Anna tätä”. Omalla kohdallani näin tunnistin pettäjän ja mies myönsi olevansa ihastunut tähän ”Annaan”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettämistä edeltäneet teot eivät ole pettämisen merkkejä vaan ne voivat olla yhteensattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos sata ihmistä aloittaa liikunnan, niin se ei tarkoita, että 100 ihmistä aloittaa pettämään. Mutta yritä tämä nyt selittää mammoille.
Olet ainoa, joka noin hölmön käsityksen on tämän ketjun viesteistä saanut, mutta jatka toki lukemista, sillä tavalla luetun ymmärtämisesi kehittyy.
Riippuu kummasta puhutaan.
Nainen, jos peittelee/piilottelee puhelinta ja se on lähes aina äänettömällä, ja viestejä tulee paljon erikoiseen aikaan + jos naisen alushuosut ovat limaisen likaiset toisen miehen lastista, niin se on melko varma merkki uskottomuudesta.
Jos mies ei halua seksiä juuri lainkaan, ja kovan painostuksen jälkeen suostuu ja nainen huomaa että säkit olivat lähes tyhjät/ lastia ei tullut juuri mitään, niin on syytä epäillä uskottomuutta tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ainoa, joka noin hölmön käsityksen on tämän ketjun viesteistä saanut, mutta jatka toki lukemista, sillä tavalla luetun ymmärtämisesi kehittyy.
Väännetään tämä sitten rautalangasta, vaikka en usko sekuntiakaan että mammat ymmärtää mitään matermatiikasta.
Liikunnan aloittaminen ei ole merkki pettämisestä. Ihmiset aloittavat liikunnan tuhansista eri syistä ja pettäminen voi olla yksi niistä.
Laihduttamisen aloittaminen ei ole merkki pettämisestä. Ihmiset aloittavat laihduttamisen tuhansista eri syistä ja pettäminen voi olla yksi niistä.
Salasanan laittaminen kännykkään ei ole merkki pettämisestä. Ihmiset laittavat salasanan tuhansista eri syistä ja pettäminen voi olla yksi niistä.
Uusien vaatteiden ostaminen ei ole merkki pettämisestä. Ihmiset ostavat uusia vaatteita tuhansista eri syistä ja pettäminen voi olla yksi niistä.
Kaurapuuron syömisen aloittaminen ei ole merkki pettämisestä. Ihmiset aloittavat kaurapuuron syömisen tuhansista eri syistä ja pettäminen voi olla yksi niistä.
Tähän mennessä yksikään pettämistarinoitaan kertovista ei ole suhtautunut kriittisesti siihen, voisiko pettämisestä indikoineen teon voivan johtuvan myös jostain aivan muusta syystä. Ja millä todennäköisyydellä kyseinen teko indikoi pettämisestä. Vastaus on, tähän mennessä jokainen esitetty teko on merkki pettämisestä erittäin pienellä todennäköisyydellä. Joten neuvojen arvo on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän keskusteluun voisi kommentoida muutamalla sanalla tilastomatematiikka, sattumanvaraisuus, kausaliteetti, bias jne. Mutta todennäköisesti menisi niin pahasti mammojen pään y li etten viitsi.
Kaikki pettämistä edeltäneet teot eivät ole pettämisen merkkejä vaan ne voivat olla yhteensattumaa.
Kyllä, osa voi olla yhteensattumaa. Kyllä, kontrollifriikkejäkin on (mikä ikinä heistä sellaisen on tehnytkin) ja sellainen käytös voi jo itsessään aiheuttaa eron, pettämisen kautta tai muuten, mutta ei tämä ketju silti ole huuhaata, vaan täällä oikeasti petetyt kertovat, mistä he huomasivat meneillään olevan pettämisen tai sen suunnittelun. Ei eroa mitenkään siitä minkä olen muualta oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla vainoharhaisia. Puoliso voi olla nainenkin😭😭🤣
Totta. Tuolla aiemmin kerroin omasta puolisostani ja hän on nainen.
Onkohan se tarpeeksi selkeä merkki pettämisestä jos näkee puolison antamasta suuseksiä jollekin randomille omassa kodissaan?
Roina-Jonna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden juttujen perusteella mun mies pettää. Olen epäillyt jo pitkään mutta en vain varmistusta asialle ole saanut. Saanko sitä koskaan. Ehkä en.
Jos pääset miehen FB tilille tai esim jos hänel on google tili niin puhelimen paikannustieto löytyy molemmista. Ihan vinkkinä. Mun miehel ei ollut eron jälkeen auto koskaan pihassa, ei illal eikä aamulla ja google tililtä näin et oli yhdessä osoitteessa usein. Siitä tiesin et on jatkanut tän naisen kanssa :(
Öö, miten sä pääset miehen facebook tai google tilille? Eikös tuo google ilmoita, jos kirjaudut uudelta laitteelta? Tai, en mä näistä mitään ymmärtä...
Hyvin mahdollista :D