Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että puoliso pettää?

Vierailija
12.08.2021 |

Te keitä on petetty parisuhteessa, miten saitte tietää? Epäilittekö jo ennen lopullista vastausta? Ja mitä tapahtui sen jälkeen? Annoitteko anteeksi? Oliko se yhden illan juttu vai jokin pidempi?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toinen piristyy, hymyilee enemmän tai muuten vaan hyppii ilosta. Joillakin alkaa se katsoo enemmän peiliin, laihduttaa. Exäni Arvosteli minua paljon kun en ole sitä enkä tätä, ja miksi teen niin ja näin. Salakavalasti puhui hyvin kehuvaan sävyyn uudesta työkaveristaan.

Vierailija
122/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa kertaluonteisen pettäjän? Täälläkin luetellaan vain merkkejä siitä, jos toisella on suhde. Entäpä jos ei ole mitään suhdetta, vaan on käyty kertaluonteisesti hetken mielijohteesta vieraissa? Ei kännihairahduksen vuoksi tehdä mitään elämäntaparemonttia, piilotella puhelinta tai uusita vaatekaapin sisältöä. Jotain merkkiä täytyy tällaisestakin kuitenkin olla, mikä näkyy pettäjästä ulos päin. Onko kokemuksia näistä merkeistä ennen pettämisen paljastumista/tunnustamista? Miehistä/naisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa kertaluonteisen pettäjän? Täälläkin luetellaan vain merkkejä siitä, jos toisella on suhde. Entäpä jos ei ole mitään suhdetta, vaan on käyty kertaluonteisesti hetken mielijohteesta vieraissa? Ei kännihairahduksen vuoksi tehdä mitään elämäntaparemonttia, piilotella puhelinta tai uusita vaatekaapin sisältöä. Jotain merkkiä täytyy tällaisestakin kuitenkin olla, mikä näkyy pettäjästä ulos päin. Onko kokemuksia näistä merkeistä ennen pettämisen paljastumista/tunnustamista? Miehistä/naisista?

No itse sain lahjaksi hairahtaneelta puolisolta klamydian. Se oli kyllä tarpeeksi selkeä merkki.

Pettäjät! Käykää nyt edes testeissä kun olette uittaneet vieraassa! On se noloa sitten tartuttaa vaimolle joku kuppa tms.

Vierailija
124/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli pettänyt minua viidentoista vuoden suhteesta viimeiset seitsemän vuotta. Tuohon kuului muutamia pidempiä suhteita, jopa vuoden mittaisia ja vielä useampia yhden illan juttuja. Edes jälkikäteen ajateltuna en huomannut yhtään mitään. Toki mies oli paljon öitä poissa, mutta kaikki poissaolot selittyvät hyvin luonnollisesti töillä. Teki siis yövuorojakin toisinaan.

Koskaan en nähnyt mitään viestittelyä, puheluita tai muutakaan ja hänkin oli oikeastaan aina puhelimen päässä. Lasten takia kuulemma pysyi kanssani. Harvinaisen huolellinen ja taitava valehtelija.

Vierailija
125/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun näin vaimon ottavan vierasta kullia pimperoonsa. En antanut anteeksi vaan heitin akan pihalle. Takaisinhan se yritti puoli vuotta myöhemmin, mutta mulla oli jo ihan uudet kuviot siinä vaiheessa.

Vierailija
126/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pettäminen loppuu huomaat, että on yhtäkkiä aina kotona ja yrittää jopa keskustella kanssasi.

Vierailija
127/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän tuntee siitä että yhtäkkiä pettäjältä tulee vuolaasti rakkaudentunnustuksia, sitä enemmän mitä rajumpaa huo raus on. Huo raa jalla on oltava takaportti jos on vaarassa jäädä yksin.

Vierailija
128/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta, sinne tulee sitä sun tätä ja sitten mennään.

Vierailija
129/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että raukalla on pää aivan sekaisin.

Vierailija
130/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies piti itseään liian isomunaisena, että hukkaan olisi mennyt vain yhden kanssa. Lopulta jätin, ja pääsi paneskelemaan vapaammin. Kävi melkein joka ilta muka pelaamassa salibandyä. Oli aina monta tuntia poissa, eikä vastannut puhelimeen. Varmaan kivaa oli. En ole kaivannut. Kertaakaan.

Vierailija
131/136 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kun alkoi spontaanisti imemään munaa ja nieli

asia mitä olin kouluttanut sille jo 20 vuotta

ehkä liiankin hyvin koulutettu kun sitten imi pomonsa munaa minun autossa

Vierailija
132/136 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mistään huomannut. Ihan puskista tuli kun yhtenä iltana yllättäen kertoi itse. Yli vuoden oli ollut suhde toisen naisen kanssa. Näin kertoi, vieläkään en tiedä mikä on totuus, kuinka monta vuotta oli kaksoielämää elänyt. En pystynyt antamaan anteeksi sitä kirkkain silmin valehtelua päin naamaa, enkä koskaan siihen tule pystymään. Vapauttavaa oli kun ymmärsin, että se kaikki p**ka on vain hänen elämäänsä, minun elämäni ei ole kieroilua, valehtelua ja huijaamista. Hän saa elää omaa elämäänsä, ihan niinkuin haluaa. En voi vaikuttaa siihen millainen ihminen hän on ollut tai on nykyään, mutta voin valita, millaisia ihmisiä on lähelläni ja millaista parisuhdetta arvostan. Otin tuon pettämisen muuten todella raskaasti. Kesti vuosia päästä tasapainoon sen jälkeen. Toki liittokin oli pitkä, yli 20 vuotta.

Vierailija
133/136 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija i:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia kontrollifriikkejä on palstalla jos haluttomuus, treenaaminen ja viesteihin vastaamattomuus 2-3 tuntiin on pettämisen merkki.

No tässähän nyt kerrottiin lukuisten PETETTYJEN toimesta näitä alkuasetemia vaan. Tosiasioita. :D

Jos maanantaina sataa lunta ja torstaina minulle diagnosoidaan syöpä niin se ei tarkoita, että lumisade on syövän oire. Kontrollifriikki voi oikeuttaa käytöstään monilla tavoilla e

Olin  ennen  tuo  alempi, mutta jouduin toteamaan että syy vaimon kuntoiluun  olipettäminen 

Vierailija
134/136 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö huolestua? Menimme viettämään pikkujoulua vaimon kanssa ja olisimme yötä. Vaimo sanoi, että sillä ehdolla, että en ehdota seksiä. Lupasin. Mielestäni kiva ilta oli, mutta aamulla vaimoa kiinnosti vaan hotellin aamupala. Kahden päivän päästä vaimolla oli joku työpaikan juttu, työhaastattelusta mulle puhui. Aamupäivällä meni hoitamaan meikkauksen itselleen mikä on tosi poikkeuksellista. Soitti jossain vaiheessa, että oli saanut kutsun myös pikkujouluihin siis tämän saman firman.

Nyt mun herätyskellot soi, miksi oli varannut meikkauksen meidän ainoan yhteisen päivän jälkeen ja tuntuu, että tiesi etukäteen loppuillan menoista mistä ei etukäteen kertonut.

Vaimo on aina meikannut itse. 

Vierailija
135/136 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain niin, että ihmiset eivät ole uskollisia toisilleen 100%. Jos aloittaa suhteen niin tämä tulee tapahtumaan joko henkisenä tai fyysisenä jossain vaiheessa parisuhdetta. Ikävää juttu, mutta kannattaa miettiä sitoutuuko vai onko itsenäinen ja onnellinen. Minä ainakin kahden avioliiton jälkeen olen onnelisempi nyt. Ex on kaveri ja minä vapaa turhasta tressistä mitä parisuhde aiheutti.

Vierailija
136/136 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka, pimero ja omat kuviot. Oli teillä tosi huono suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme