Mistä tietää että puoliso pettää?
Te keitä on petetty parisuhteessa, miten saitte tietää? Epäilittekö jo ennen lopullista vastausta? Ja mitä tapahtui sen jälkeen? Annoitteko anteeksi? Oliko se yhden illan juttu vai jokin pidempi?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ex mieheni ei alkanut kuntoilemaan tai edes vaihtanut kännykkäänsä salasanaa. Oli niin lipevä ihminen että aina kun epäilin sai minut puhuttua ympäri jollakin keinoin tai syytti jos olisin halunnut katsoa puhelinta että olen vain vainoharhainen ja skitso jos aion katsoa sitä niin en koskaan katsonut kun en halunnut suututtaa miestä. Sain tietää lopulta kaveriltani joka tunsi tämän naisen. Vieläkin inhottaa miten olin niin manipuloivan ihmisen kanssa yhdessä.
T. N29
Aivan sama kokemus itsellä, minä olin se hullu ja mustasukkainen kun kehtasin ihan syystä epäillä. Somesta sitten näin että miehellä on toinen nainen, nainen oli kuvannut itseään someen meidän asunnolla, poseerasi paljastavat hepenet päällä. Edelleen ällöttää vuosienkin jälkeen.
Hyi että vielä teidän kotona. Tämä oli paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aloitti lenkkeilyn ja pudotti painoa. Nuorentui silmissä. Puhelin koodin takana ja otti suihkuun ja vessaankin sen mukaan. Meillä pilleri ehkäisy ja pyykkiä laittaessa huomasin miehen farkkujen taskussa kondomin..aika selkee oli
Juu treenaaminen, uudet vaatteet, puhelin piilossa, äänettömällä ym. Just nää..
Ja lopulta, kun sitten pääsee siitä "kotilehmästä" eroon ja uuteen ja taivaallisen ihanaan suhteeseen, se lopulta päätyy samaan tilanteeseen pikku kuherruskuukauden kautta, eli ärtyneisyyttä, lenkkeilyä, painonpudotusta, luurin piilottelua ja kaikenlaista tekemistä kodin ulkopuolella.
Ja näitä riittää, vaikka kotona olis tarjolla mieletön seksipommi. Mutta kun ne työt ja lapsetkin pitää hoitaa sekä kotihommat lisäksi, ja tietenkin oltava hehkeimmillään punkassa klo 3:00 jonkun matsin jälkeen :/
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa ostelemaan uusia vaatteita paljon tiuhempaan tahtiin kuin ennen. Myös kampaajalla pitää käydä useammin. Meikit pitää laittaa viimesen päälle vaikka oli menossa illalla kauppaan tai uimaan. En varsinkaan ymmärrä sitä että uimaan mennessä pitää meikata. Sitten myös se tyypillinen puhelin kädessä koko ajan. välillä aivan omissa ajatuksissaan vaikka sattuisi jotain häneltä kysymään.
Toivottavasti mun mies ei lue tätä 😬
Mulle tulee kausia jolloin panostan itseeni enemmän. Varsinkin jos saan muutaman kilon laihdutettua niin mieli piristyy heti ja sen jälkeen on kiva käydä kampaajalla, ostaa uusia vaatteita ja varsinkin alusvaatteita. Saatan meikata enemmän. Meikkaan kyllä kevyesti aina ja laitan jotenkin edes hiuksiani.
Ja tämän kaiken teen ihan vain siksi että oma mieheni pitäisi minua kauniina ja haluttavana.
Joskus mies on kysynyt onko minulla joku toinen. No ei ole. En ole edes ihastunut muihin reilun 12 vuoden aikana mitä ollaan yhdessä oltu.
Olen myös omissa ajatuksissani välillä aika paljonkin. Mulla add. Toisinaan on luuri kasvanut käteeni. Kirjoitellaan paljon yhden naispuolisen kaverin kanssa whatsappissa myös. Monesti myöhään illalla kirjoitellaan. Lisäksi kuulun yhteen ryhmään whatsappissa kahden muun naisen kanssa ja välillä on kausia että kirjoitellaan enemmän.
Niin enkä siis ole pettänyt enkä tule pettämäänkään. Minulla on oikeasti korkea moraali tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asuttu yhdessä, mutta näistä merkeistä tajusin että oli toinen nainen kuvioissa:
- Yhtäkkiä alkoi ostelemaan vaatteita, vaikka aiemmin asia ei kiinnostanut ollenkaan.
- Puhelimen otti mukaan kylpyhuoneeseen.
- Yhteyden pito minun suuntaan väheni myös yhtäkkiä
- Perui tapaamisemme vedoten siihen, että hänen pitää siivota. Mies ei ollut pätkääkään ns siivousihmisiä, joten tajusin että joku toinen ämmä on tulossa kylään.Tähän piti vielä lisätä, että mies oli mitä ilmeisimmin laittanut minut äänettömällä, etten vaan vahingossa soita kun on uuden naisen kanssa.
Huolehti erektionsa taivaallisesta ihanuudesta ja katkeamattomuudesta :/
Näiden juttujen perusteella mun mies pettää. Olen epäillyt jo pitkään mutta en vain varmistusta asialle ole saanut. Saanko sitä koskaan. Ehkä en.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, jos ei mies halua sinun tietävän.
Tämä. Taitavimmat eivät jää kiinni. Joillain on esim. salainen puhelin, josta kumppani ei tiedä mitään. Ja se työpaikan parin päivän workshop on ihan jotain muuta kuin työhön liittyvää.
Hän ei enää kuunnellut eikä ollut kiinnostunut minusta vaan kotona ollessaan useimmiten aivan omissa ajatuksissaan. Muutama kuukausi ja kertoi haluavansa erota koska hänellä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Näiden juttujen perusteella mun mies pettää. Olen epäillyt jo pitkään mutta en vain varmistusta asialle ole saanut. Saanko sitä koskaan. Ehkä en.
Jos pääset miehen FB tilille tai esim jos hänel on google tili niin puhelimen paikannustieto löytyy molemmista. Ihan vinkkinä. Mun miehel ei ollut eron jälkeen auto koskaan pihassa, ei illal eikä aamulla ja google tililtä näin et oli yhdessä osoitteessa usein. Siitä tiesin et on jatkanut tän naisen kanssa :(
Mistäkö tietää? No kannattaa palkata yksityisetsivä seuraamaan! :D Eikös nää etsivät oo tälläsiä hommia tehny, joskus lukenu jostain etsivien kertomuksia?
Roina-Jonna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pääset miehen FB tilille tai esim jos hänel on google tili niin puhelimen paikannustieto löytyy molemmista. Ihan vinkkinä. Mun miehel ei ollut eron jälkeen auto koskaan pihassa, ei illal eikä aamulla ja google tililtä näin et oli yhdessä osoitteessa usein. Siitä tiesin et on jatkanut tän naisen kanssa :(
Tämän on pakko olla vitsi.... Seuraileeko joku oikeasti kumppanin, ex-kumppanin, kenen tahansa paikkatietoja??? Ja jotkut vielä peukuttaa!?
Miehellä on puhelin sekä tietokone lukittuna. Saa hepulin jos edes hipasen puhelinta vaikka eihän se aukea ilman koodia! Ei anna käyttää sitä eikä konettaan. Ei koskaan.
Se on yksi merkki kun se tyyppi soittaa miehesi puhelimeen jonka luona miehesi pitää olla. Mies oli unohtanut puhelimensa kotiin koska oli lähtenyt horopuhelin matkassa vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on puhelin sekä tietokone lukittuna. Saa hepulin jos edes hipasen puhelinta vaikka eihän se aukea ilman koodia! Ei anna käyttää sitä eikä konettaan. Ei koskaan.
Ehkä teil on äly-TV tai joku pelikonsoli perustettu google-tilin päälle? Sieltä näkyy myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, jos ei mies halua sinun tietävän.
Tämä. Taitavimmat eivät jää kiinni. Joillain on esim. salainen puhelin, josta kumppani ei tiedä mitään. Ja se työpaikan parin päivän workshop on ihan jotain muuta kuin työhön liittyvää.
Kyllä se kumppani tietää, sitä ei vaan jostain syystä kiinnosta. Tai sitten kieltäytyy hyväksymästä asiaa.
Jos on naispuolinen niin se pettää koska nykyään naisilla on vaan niin helppo harrastaa seksiä.
Tyhmä mies pitää olla jos luottaa siihen että oma nainen ei pettäisi. Tai cuck.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asuttu yhdessä, mutta näistä merkeistä tajusin että oli toinen nainen kuvioissa:
- Yhtäkkiä alkoi ostelemaan vaatteita, vaikka aiemmin asia ei kiinnostanut ollenkaan.
- Puhelimen otti mukaan kylpyhuoneeseen.
- Yhteyden pito minun suuntaan väheni myös yhtäkkiä
- Perui tapaamisemme vedoten siihen, että hänen pitää siivota. Mies ei ollut pätkääkään ns siivousihmisiä, joten tajusin että joku toinen ämmä on tulossa kylään.Tähän piti vielä lisätä, että mies oli mitä ilmeisimmin laittanut minut äänettömällä, etten vaan vahingossa soita kun on uuden naisen kanssa.
Huolehti erektionsa taivaallisesta ihanuudesta ja katkeamattomuudesta :/
Nykyään taitaa vedellä yksin hanskaan.
Naisen osalta siitä, että alkaa nalkuttaa ja haastaa riitaa pienimmästäkin asiasta. Tarkoituksena kai, että mies tekee jotain tyhmää, että voi erota "hyvästä" syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aloitti lenkkeilyn ja pudotti painoa. Nuorentui silmissä. Puhelin koodin takana ja otti suihkuun ja vessaankin sen mukaan. Meillä pilleri ehkäisy ja pyykkiä laittaessa huomasin miehen farkkujen taskussa kondomin..aika selkee oli
Juu treenaaminen, uudet vaatteet, puhelin piilossa, äänettömällä ym. Just nää..
Minä (nainen) teen kaikkea tätä enkä todellakaan petä. Urheilun aloitin, koska nyt sille on vihdoin aikaa, uusia vaatteita hankin, koska olen jo laihtunut. Puhelimen pirinää inhoan ja viesteihin vastaan, kun viitsin, joten parempi pitää äänettömällä.
Tämän unohdinkin jo: siis whatsapp käyttäytymisessä muutos. Mekään ei asuttu yhdessä, mutta aiemmin vastasi nopeasti viesteihin. Sitten muuttui niin, että saattoi olla 2-3 tuntiakin illalla, ettei edes lukenut viestiä, eikä ollut mitään järkevää selitystä missä oli ollut. Varmaan muuten mykisti mut!