Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että puoliso pettää?

Vierailija
12.08.2021 |

Te keitä on petetty parisuhteessa, miten saitte tietää? Epäilittekö jo ennen lopullista vastausta? Ja mitä tapahtui sen jälkeen? Annoitteko anteeksi? Oliko se yhden illan juttu vai jokin pidempi?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys kehuminen yhdessä tekeminen loppuu alkaa viihtyä kodin ulkopuolella ei viestittelyy yms perus setti seksi ei kiinnosta tai sit alkaa kiinnostaa uudet jutut yllättäen mm uudet asennot kakkonen ect liikaa muutoksia kyl sen tajuu

Vierailija
42/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen ja mustasukkaisten kokoontuminen käynnissä.

Vastaus: ei tiedä mistään ellei puoliso sano tai jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no emmä nyt tiiä onko kovin vainoharhaista porukkaa kun nämä ovat kuitenkin osuneet oikeaan.

Vierailija
44/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies aloitti lenkkeilyn ja pudotti painoa. Nuorentui silmissä. Puhelin koodin takana ja otti suihkuun ja vessaankin sen mukaan. Meillä pilleri ehkäisy ja pyykkiä laittaessa huomasin miehen farkkujen taskussa kondomin..aika selkee oli

Juu treenaaminen, uudet vaatteet, puhelin piilossa, äänettömällä ym. Just nää..

Minä (nainen) teen kaikkea tätä enkä todellakaan petä. Urheilun aloitin, koska nyt sille on vihdoin aikaa, uusia vaatteita hankin, koska olen jo laihtunut. Puhelimen pirinää inhoan ja viesteihin vastaan, kun viitsin, joten parempi pitää äänettömällä.

tämä olisi voinut olla oma kirjoitukseni. Osa kommenteista kuulostaa siltä, että se mies haluaa pois jo, joten mikään määrä vahtimista ja kyyläämistä ei sitä tuu pitämään enää suhteessa, sori vaan

Vierailija
45/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no emmä nyt tiiä onko kovin vainoharhaista porukkaa kun nämä ovat kuitenkin osuneet oikeaan.

No hei, mut jos mies puhuu toistuvasti erosta niin olisko sekin jo merkki jostain..? Kuten yksi täällä kirjottaa.

Lähtis menemään sitten.

Vierailija
46/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies aloitti lenkkeilyn ja pudotti painoa. Nuorentui silmissä. Puhelin koodin takana ja otti suihkuun ja vessaankin sen mukaan. Meillä pilleri ehkäisy ja pyykkiä laittaessa huomasin miehen farkkujen taskussa kondomin..aika selkee oli

Minä (nainen) teen kaikkea tätä enkä todellakaan petä. Urheilun aloitin, koska nyt sille on vihdoin aikaa, uusia vaatteita hankin, koska olen jo laihtunut. Puhelimen pirinää inhoan ja viesteihin vastaan, kun viitsin, joten parempi pitää äänettömällä.

tämä olisi voinut olla oma kirjoitukseni. Osa kommenteista kuulostaa siltä, että se mies haluaa pois jo, joten mikään määrä vahtimista ja kyyläämistä ei sitä tuu pitämään enää suhteessa, sori vaan

Jos ihminen haluaa pettää, sitten hän sen tekee. Osa jää kiinni, osa ei jää huolimatta kumppanin epäilyistä.

Todennäköisempänä skenaariona pidän sitä, että kumppaninsa tarkkailun alla oleva ahdistuu ja lähtee pois suhteesta. Mahdollisesti jopa pettää sitä ennen.

Ihan kamalaa on olla suhteessa, jossa ei petä mutta jossa kumppani etsii koko ajan viitteitä tekemisistäsi.

Vierailija
47/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa ostelemaan uusia vaatteita paljon tiuhempaan tahtiin kuin ennen. Myös kampaajalla pitää käydä useammin. Meikit pitää laittaa viimesen päälle vaikka oli menossa illalla kauppaan tai uimaan. En varsinkaan ymmärrä sitä että uimaan mennessä pitää meikata. Sitten myös se tyypillinen puhelin kädessä koko ajan. välillä aivan omissa ajatuksissaan vaikka sattuisi jotain häneltä kysymään.

Olen tällainen, mutta en petä. Masentunut tosin olen ja ulkonäön hoitaminen tuo edes jotain iloa.

Vierailija
48/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on puhelin sekä tietokone lukittuna. Saa hepulin jos edes hipasen puhelinta vaikka eihän se aukea ilman koodia! Ei anna käyttää sitä eikä konettaan. Ei koskaan.

En minäkään anna, mutta pettämisestä ei todellakaan ole kyse. Haluan vain säilyttää yksityisyyteni. Se mitä netistä etsin, ei kuulu puolisolle. Mutta tosiaan, minunkaan moraali ei sallisi pettämistä itselle enkä kyllä sitä antaisi anteeksi puolisollenikaan. 

Vierailija
49/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia kontrollifriikkejä on palstalla jos haluttomuus, treenaaminen ja viesteihin vastaamattomuus 2-3 tuntiin on pettämisen merkki.

Vierailija
50/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on puhelin sekä tietokone lukittuna. Saa hepulin jos edes hipasen puhelinta vaikka eihän se aukea ilman koodia! Ei anna käyttää sitä eikä konettaan. Ei koskaan.

En minäkään anna, mutta pettämisestä ei todellakaan ole kyse. Haluan vain säilyttää yksityisyyteni. Se mitä netistä etsin, ei kuulu puolisolle. Mutta tosiaan, minunkaan moraali ei sallisi pettämistä itselle enkä kyllä sitä antaisi anteeksi puolisollenikaan. 

Ihan hullua, aikuinen ei saa yksityisyyden suojan vuoksi ratsata edes lapsensa puhelinta, mut täällä porukka lukee puolison viestejä tai google-hakuja. Huh huh.

Vierailija
51/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi merkki kun se tyyppi soittaa miehesi puhelimeen jonka luona miehesi pitää olla. Mies oli unohtanut puhelimensa kotiin koska oli lähtenyt horopuhelin matkassa vieraisiin. 

Siis onko tällainen oikeasti tapahtunut? Siinä on ollut toljake äijä, ihan aloittelija.

Mun mies aikanaan haikaili muita, kun oli ankeampi jakso yhteiselämässä. Tiesin sillä olevan ihastuksen työpaikalla, kun se alkoi ostella uusia vaatteita, käydä parturissa usein ja ajaa partansa aamuisin. Tietysti partavettä hulaus perään. Tämä kaava on nähty pari kertaa pitkän suhteen aikana. Tuossa tuo kuitenkin vielä on, ehkä sitä ei kukaan enää huoli. Ehkä se luulee menevänsä kolmevitosesta kun panee nuorekkaat kuteet ja jättää sen farkkutakin ja tennarit kotiin :)

Vierailija
52/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia kontrollifriikkejä on palstalla jos haluttomuus, treenaaminen ja viesteihin vastaamattomuus 2-3 tuntiin on pettämisen merkki.

Pointti on siinä, että käytös muuttuu. Sohvaperunasta tulee juoksuhullu, halullisesta haluton, normaalisti nopeastivastaavasta hidas jne. Ei se itse tekeminen, vaan se muutos.

Vierailija
53/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa naiset haluavat suhteessa ollakaan vaan haluavat tietää totuuden. Todella selkärangatonta valehdella päin naamaa parisuhteessa. Selkärankainen myöntäisi asian ja ero laitettaisiin vireille. Mutta sittenhän salasuhteesta katoaisi jännittävyys.

Vierailija
54/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, ei se vastaamattomuus vaan se kun se käytös muuttui.

Sitäpaitsi ensin erotaan sit vasta uusi suhde. Onko ok, että mulle valehdellaan kun on jo uusi nainen katottuna? Ensin pitää tehdä kaikki, että saatais suhde vielä korjattua, rakkaus olis ollut viel kaivettavissa esiin kun hän ois vaan antanu itsensä muistaa kuin kivaa meil alussa oli.. Pyysin ja anelin, et vietetään yksi päivä yhdes et hän näkee kuinka hauskaa meillä on, mut eihän mikään enää ollut mahdollista kun hän oli iskenyt silmänsä jo toiseen. Se ero tuhosi mut ja jätti sielun vereslihalle..

Vierailija
55/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roina-Jonna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi ensin erotaan sit vasta uusi suhde. Onko ok, että mulle valehdellaan kun on jo uusi nainen katottuna? Ensin pitää tehdä kaikki, että saatais suhde vielä korjattua, rakkaus olis ollut viel kaivettavissa esiin kun hän ois vaan antanu itsensä muistaa kuin kivaa meil alussa oli.. Pyysin ja anelin, et vietetään yksi päivä yhdes et hän näkee kuinka hauskaa meillä on, mut eihän mikään enää ollut mahdollista kun hän oli iskenyt silmänsä jo toiseen. Se ero tuhosi mut ja jätti sielun vereslihalle..

Oletko aivan varma, ettei epävarmuudestasi kumpuava kyttäys ajanut miestäsi pois?

Vierailija
56/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siinä, että käytös muuttuu. Sohvaperunasta tulee juoksuhullu, halullisesta haluton, normaalisti nopeastivastaavasta hidas jne. Ei se itse tekeminen, vaan se muutos.

Me kaikki muutumme koko ajan ja nuo asiat selittää moni muukin seikka. Elämä on valmis vasta haudassa.

Vierailija
57/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että puoliso jakaa pesää muille.

Vierailija
58/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoittaa mamma-palstalle, varmin merkki miehen halusta erota.

Vierailija
59/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roina-Jonna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöksen muuttumiselle on valtavasti syitä ja se on täysin normaalia. Lisäksi tuo viestiini liittymätön avautuminen pettämisestä kertoo vain omasta epävarmuudestasi.

Vierailija
60/136 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roina-Jonna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden juttujen perusteella mun mies pettää. Olen epäillyt jo pitkään mutta en vain varmistusta asialle ole saanut. Saanko sitä koskaan. Ehkä en.

Jos pääset miehen FB tilille tai esim jos hänel on google tili niin puhelimen paikannustieto löytyy molemmista. Ihan vinkkinä. Mun miehel ei ollut eron jälkeen auto koskaan pihassa, ei illal eikä aamulla ja google tililtä näin et oli yhdessä osoitteessa usein. Siitä tiesin et on jatkanut tän naisen kanssa :(

No just! Tiedätkö, että eron jälkeen mies on todellakin vapaa olemaan missä lystää ja kenen kanssa lystää. Kato, kun se ei eron jälkeen ole sun mies enää.

Itse en ollut millään lailla syyllinen mieheni eroon vaan tutustuin häneen vasta eron jälkeen, tosin aika pian eron jälkeen kyllä. Ex-vaimo oli itse hänet jättänyt. Mutta voi mikä itku siitä tuli, kun mies ei ollutkaan kotona vaan mun luona eikä hypännytkään exän apuun heti, kun kutsu kävi. Soiteltiin perään yms. En yhtään ihmettelisi, jos olisi kaivellut vaikka paikkatietojakin. Ei itse halunnut miestä, mutta ei olisi saanut haluta kukaan muukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi