Tampereen delfinaariosta vouhkataan mutta...
eikös se Korkeasaaren eläinvankila ole aivan samanlainen rääkkäyspaikka?Vai ovatko ne tiikerit sun muut todella luotuja häkkiin kulkemaan ympyrää? Tuollaiset kaikki sais lopettaa saman tein delfinaarion kanssa, ei eroa mitenkään.
Kommentit (7)
Ihan samaa olen usein pohtinut kun olen näitä otsikoita Tampereen delfinaariosta lukenut. Tasan kerran olen Korkeasaaressa käynyt ja se riitti. Miten se eläintarha tosiaan eroaa delfinaariosta paitsi että delfinaariossa sentään delfiineille järjestetään ohjelmaa ja aktiviteettia.
Yleensäkin eläimen häkkiin laittaminen. Jos eläin on koko ikänsä ollut häkissä niin ei siinä mitään. Luonnosta vangittu eläin taas tietää paremmasta joten se on kidutusta.
Delfinaarion vastustaminen on trendikästä joten Tampere pitäköön pintansa!
Tää Särkänniemen delfinaarion mollaamminen taitaa olla jokin Hesalaisten juoni tamperelaisia vastaan. Olisko Särkänniemessä liikaa maksavia asiakkaita Lintsiin nähden?
Saman muuten huomasin kun viimeksi Korkeasaaressa olin eli sen että tiikeri siellä pyöri, pyöri pyöri ympyrää...samaa reittiä häkkinsä ympäri eikä todellakaan näyttänyt onnelliselta.
Joo melkoista kaksinaismoralismia vinkua delfinaariosta missä eläimillä on kuitenkin aktiviteettia mutta Korkeasaaressa ne elukat vaan möllöttää aamusta iltaan aitauksessaan. Kukaan ei kuitenkaan sen Korkeasaaren eläinten puolesta huutele...ettei vaan mene matkailuvaltti pääkaupunkiseudulta.
Ei katso nääs kun kaikki mikä tapahtuu kehäkolmosen sisäpuolella on vain ja ainoastaan hyvää ja oikeutettua.