Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni sanoi että isällänsä on samanlaiset silmät kuin sarjamurhaaja Penttilällä

Vierailija
27.04.2026 |

On siis ex-mieheni ja hän ei tosiaan kovin tervejärkinen mies ole. Hyvin narsistisia piirteitä. Ja outoja juttuja. Ja silmät ovat kylmät ja kovat. 

Onko tälläsillä psykopaateilla/narsisteilla silmät samanlaiset? Tunteettomat ja kovat? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tulee lapsen suusta..onkohan Penttilän kersa?

Vierailija
2/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman vertailukohtia valkeakosken tapaukseen, penttiläkin aloitti 16-vuotiaana naisten tappamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus tulee lapsen suusta..onkohan Penttilän kersa?

Onneksi ei, mutta samaa nimeä sattuu olemaan isällään ja tuolla Penttilällä. En paljasta kuitenkaan mikä nimi. 

Pysyn kaukana. Kummastakin.

Vierailija
4/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minun tuntemallani psykopaatilla on erittäin ystävälliset ruskeat silmät.

Vierailija
5/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä näkee paljon. Itselläni oli ainakin masennusta ja pahaa ahdistusta aikaisemmin ja tunnistan sinä aikana otetuissa kuvissa näen itselläni "hullut" silmät. Luulen että pienet silmien ympärillä olevat lihakset tekevät sen vaikutuksen. Jos ne jännittyvät, tulee se "sarjamurhaaja" look.

Vierailija
6/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmistä näkee paljon. Itselläni oli ainakin masennusta ja pahaa ahdistusta aikaisemmin ja tunnistan sinä aikana otetuissa kuvissa näen itselläni "hullut" silmät. Luulen että pienet silmien ympärillä olevat lihakset tekevät sen vaikutuksen. Jos ne jännittyvät, tulee se "sarjamurhaaja" look.

Ok, eli ihminen ei välttämättä ole paha, vaikka katse olisi sellainen murhaajakatse. 

En siis halua tuomita ketään pelkän katseen perusteella. 

Kun vain pohdin kun lapsi otti tuon Penttilän puheeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi