Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on liikaa rahaa ja se masentaa

Vierailija
29.08.2014 |

Tiedän, että saan vittuiluja sun muuta. Mutta kuitenkin.. Mulla on mielestäni liikaa rahaa. Omistan 2 luksus huvilaa Lapista, mulla on omakotitalo, tuliterä auto ym.. Nyt on kaikki alkanu tuntuu tylsältä. Tuntuu ettei tää oo oikeeta elämää. Olen sinkku nainen ja mielestäni kukaan ei ota mua tosissaan. En kehtaa treffailla ketään, kun hävettää. Ja sitten se, että miehet alkaa oleen ns "lompakon perässä", ahdistaa. On kiva, että on rahaa juu, mutta se ois kivaa että sitä rahaa ois kohtuullisen paljon. Liika on liikaa, myös rahassa. Monet varmasti haaveilee europotin 43 miljoonasta, mutta jos sen rahan sais, onko se enään oikeeta elämää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi ainakin parempaa. Voisi tarjota lapsille homeettoman talon ja huolettlmamman elåmän. Pidä rahasi piilossa ja elä vaatimattomammin. Ei miehille tarvitse/ kannata rahasta kertoa. Tärkeintä on että menot maksetaan ja se saisi riittää. T:Köyhä

Vierailija
2/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lisäksi julkkis? Myy talo ja muuta jonnekin ulkomaille, siellä kukaan ei tunne sua eikä tavoittele rahojasi, kun eivät tiedä niistä. Saat olla tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaltaisiasi on paljon.

Vierailija
4/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Kyllä mulla on todella "oikeeta elämää" näillä tonnin/kk tuloilla, jos haluat niin vaihdetaan?

Vierailija
5/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle

Vierailija
6/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon turhautumisen. Olet jo siinä iässä, että toivo perillisistä alkaa olla mennyttä ja alat miettiä rahakasasi päällä, että onko siitä mitään iloa kun ei ole lapsia, joille se omaisuus periytyisi. Ikävä juttu. Ja tietty sekin, että jos on tottunut ponnistelemaan saavutustensa eteen ja sitten kaikki on saavutettu, niin tilalle tulee sellainen tyhjyys. 

Ihmisen elämänkaari menee kai jotenkin niin, että nuoruudessa ponnistellaan sen pesän rakentamisen eteen. Tehdään lapset ja paiskitaan töitä, jotta pystytään tarjoamaan lapsille hyvä elämä. Sitten kun lapset ovat päässeet siivilleen, jää aikaa miettiä mitä itse haluaisi elämältään. Sinä alat olla siinä vaiheessa, paitsi että ne lapset jäivät tekemättä ja osa oman elämän merkityksellisyydestä tuntuu puuttuvan. 

Minä ehdottaisin, että tutkiskelet rauhassa itseäsi ja mietit, mitä tältä elämältä haluat. Mikä voisi olla sellainen asia, jonka haluat muuttaa tai johon haluat vaikuttaa. Monet sinkut kohkaavat kissojen ja koirien kanssa liiankin kanssa, koska heillä ei ole lapsia. Mutta yritä löytää joku järkevämpi juttu, jossa voit tehdä jotain itsellesi merkityksellistä ihmiskunnan hyväksi. Varallisuutesi ansioista sinun on mahdollisuus vaikkapa perustaa säätiö, joka antaa opiskelustipendejä vähävaraisille, mutta lahjakkaille opiskelijoille. Tai apurahoja syöpätutkijoille tai taiteilijoille tai mitä vaan. Kyllä sinä jotain keksit, tärkeintä että se on sinun juttusi!

Vierailija
7/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap missään vaiheessa sanonut, ettei sillä ole lapsia. Sinkku voi olla, vaikka olisi lapsiakin (ainakin arkikielessä käytetään).

Vierailija
8/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ei rahalla saa.

Vierailija
9/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas nainen. Miksi olet ostanut kaksi "luxus" huvilaa lapista? Jos joku sanoo että raha ei tee onnelliseksi, hän valehtelee, mutta onnellisuus on laajakäsite.

-Bill Gates

Vierailija
10/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyyden kanssa aina menettelee, mutta sääliksi käy nuo, joilla on liikaa rahaa.

Vierailija
11/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi hyväntekeväsiyys, jos lahjoittaisit esim. köyhälle opiskelijalle, kuten minä?

Vierailija
12/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko luopua siitä omaisuudesta, luksusmökeistä, tuliterästä autosta? Pidä rahat piilossa, älä anna niiden näkyä kun tapaat uusia ihmisiä. Näytä itsesi. 

Musta olisi ihanaa jos olisi rahaa kuin roskaa, sitä voisi jakaa aina kun siltä tuntuu. Monta kertaa näkee onnettomia joille joku satanenkin pelastaisi päivän, viikon jopa kuukauden. Kun voisi pelastaa pieniä hyväntekeväisyyslaitoksia joita tänä päivänä kaatuu kuin viljaa elonkorjuulla. 

Ala etsiä elämän epäkohtia, mutta älä sitä mikä omassa elämässäsi on tyhjää, mikä tekisi onnelliseksi. Katso ulospäin ja tee hyvä työ. Koe empatiaa ja eläydy, kun teet toisen onnelliseksi. 

Vierailija
13/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olisi niin paljon mitä voisi tehdä muidenkin ihmisten ja asioiden hyväksi, jos olisi rahaa. 

Vierailija
14/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy hyväntekijäksi. Suomi tarvitsee enkeli-sijoittajia. Anna opiskelijoille stipendejä. Tue jonkin sairauden hoitoa/tutkimusta. Olet joko provo tai perijä, kukaan itse ansainnut ei ole noin mielikuvistusta vailla.

Vierailija
15/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita hyväntekeväisyyteen, siitä tulee aina hyvä olo. :)

Vierailija
16/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen hieman, miksi sinulla on kaksi luksushuvilaa Lapissa. Oletko kuitenkin jollain tavalla erähenkinen? Vaihtaisit toisen edes jonnekin trooppiselle saarelle :).

Kuvitellen siis, että aloitus on totta.

Vierailija
17/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma. Onnistuin tosin pääsemään rahoista eroon. Ei auttanut masennukseen, kuin hetkeksi.

Vierailija
18/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa osan rahoistas mulle. Olen köyhä, suoraan sanoen. Vuokranmaksum jälkeen käteen jää 10 euroa, joten kaikki apu olisi tervetullutta!

Vierailija
19/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun on liian vähän rahaa. Olisin ikionnellinen jos saisin noin paljon rahaa. Suurin stressi ja ahdistus luultavasti hälvenisi ja saisi rauhassa koittaa parantua masennuksesta sunmuusta, ilman että tarvitsee miettiä koulu ja työ asioita. Ole onnellinen. Tai hei jos sua noin paljon raja ahdistaa niin miksi et lahjoita hyväntekeväisyyteen? Tai anna vaikka mulle? ;) No mut joo.

Vierailija
20/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oiken ymmarrä. Kailotatko varallisuuttasi ympärillensä vai miten nämä seikat voivat tulle ilmi alkavissa miessuhteissa. Varallisuusvero on poistunut aikaa sitten joten tiedot eivät ole julkisia. Ymmärrän kyllä stressisi kahden lapinkämpän omistuksesta, näillä laskevilla hinnoilla toisesta on paha päästä eroon...toivottavasti vuokratulot kattavat ylläpitokustannukset. 

Oikeasti, suurenkin varallisuuden voi pitää piilossa, varsinkin jos vuoden verotettavat tulot ovat pienet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme