Mulla on liikaa rahaa ja se masentaa
Tiedän, että saan vittuiluja sun muuta. Mutta kuitenkin.. Mulla on mielestäni liikaa rahaa. Omistan 2 luksus huvilaa Lapista, mulla on omakotitalo, tuliterä auto ym.. Nyt on kaikki alkanu tuntuu tylsältä. Tuntuu ettei tää oo oikeeta elämää. Olen sinkku nainen ja mielestäni kukaan ei ota mua tosissaan. En kehtaa treffailla ketään, kun hävettää. Ja sitten se, että miehet alkaa oleen ns "lompakon perässä", ahdistaa. On kiva, että on rahaa juu, mutta se ois kivaa että sitä rahaa ois kohtuullisen paljon. Liika on liikaa, myös rahassa. Monet varmasti haaveilee europotin 43 miljoonasta, mutta jos sen rahan sais, onko se enään oikeeta elämää?
Kommentit (25)
No mua masentaa kun ei ole rahaa edes laskuihin!
Ei ihme, että ap:llä on tyhjä olo. Hänellä on jopa peruskoulu käymättä. Hirvittävissä kantimissa ihminen. Pahimmanlaatuinen rikas ja tyhjä.
Miksi kukaan hankkisi luksushuvilan Lapista! Puhumattakaan kahdesta. Taitaa puuttua kyvyt ja taidot mihinkään muuhun, mutta senhän tuosta aloituksesta näkeekin.
Voit maksaa mun 30 000 opintolainat ja 10 000 muut velat jos haluat keventää kukkaroasi :)
Olet masentunut :/