Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ LEIVONNAISTEN HINNAKSI?

Vierailija
29.08.2014 |

moro

oisin myymässä muffinseja ja pulla jossai. Vaihteessa, kiertäisin kerrostaloja ja näin. Ihan perus suklaamuffineja ja peruspullaa. Mikä niiden hinnaksi, per kpl, että saisin voittoa? Kiitos:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sadan pullan aineet ja jaa summa sadalla. Sitten tiedät aineiden osuuden.  Miten ajattelit toteuttaa tuon myymisen?  Porraskäytävät on yleensä lukittu ja muutenkin yleensä kerjääminen ja kaupustelu kielletty. Jossain myyjäisissä voisit myydä. Mutta mä en ainakaan mitään 70 snt kappale maksaisi peruspullasta myyjäisissä.

Vierailija
2/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa 70snt kappale. Haluaisin että ne olisi kauniissa pussissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitää olla kotimyyntilupa, hyginiapassi ym. dogumentit kunnossa, ennen kun voit tuollaista tehdä.

Vierailija
4/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:40"]

Sulla pitää olla kotimyyntilupa, hyginiapassi ym. dogumentit kunnossa, ennen kun voit tuollaista tehdä.

[/quote]Dogumentit ennen kaikkea :D

Vierailija
5/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsenko siis jotkut erityiset liput ja laput siihen vai? :| ajattelin että se on ihan normaalia kiertää omakotitaloissa ja näin kaupata?

Vierailija
6/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosiaan nuo ruokahygienia-asiat on suomessa sikäli valvottuja, että elintarvikkeita ei ihan noin vaan kauppailla. Lisäksi, maksatko verot yms.

Vierailija
7/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä aineet niihin maksaa? Mä luulen, että 50 senttiä kappale on aika maksimihinta. 4 euroa 5 kpl.

Vierailija
8/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:24"]

No mitä aineet niihin maksaa? Mä luulen, että 50 senttiä kappale on aika maksimihinta. 4 euroa 5 kpl.

[/quote]

sisältää maitoa, suklaata, kananmunaa, kaakaojauhetta ym. Jauhoja! Perjaatteessa se 50senttiä on oikeastaan pienin hinta, kummiskin kotona valmistan ja näin? Ajattelin esim. 70snt kappale, tai vastaavaa? 

Vierailija
9/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykypäivänä uskaltaa ostaa leivonnaisia jos joku niitä ovelta kauppaa? Sorry, en minä ainakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi