Mummomaisia tavaroita/asioita?
Kaverille synttärilahjaa mietin, tällaista ikääntymisen selvitymispakkausta. Vaikkei mummo ikäisiä ollakaan, olisi ''huumorimielessä''. Tenat jo hankin, mitä muuta?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:08"]
Mitä ovat tenat? Googlettelulla tuli vastaan vain virtsankarkailu.
[/quote]
Luin enemmän kommentteja ja ne ovatkin siis vaipat, ok.
55
Hyi, onpa kamala lahja, jos annat tenoja yms. :O
Minulle tuli mieleen mummolamaiset kahvikupit jne.
Tyhmä lahja, en haluaisi tarpeetonta krääsää pyörimään nurkkiin. Anna ryppyvoide
corega-tabletteja (tekohampaiden puhdistukseen) tai sitten jotain tekohampaille tarkoitettua hammastahnaa
isot, puuterinväriset sloggi-kalsarit
paksut mummosukkahousut/tukisukkahousut
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:45"]Tyhmä lahja, en haluaisi tarpeetonta krääsää pyörimään nurkkiin. Anna ryppyvoide
[/quote]
No meillä on vähän tällainen tapa ''kuittailla'' voidaan olla vähän tyhmiäkin, en kiistä.
Aika ikävä lahja kolmekymppiselle. En mä ainakaan ilahtuisi. Samalla rahalla voisit ostaa jotakin kivaakin.
Nutturaneula, vaaleanpunaiset kuminauhapunttiset alkkarit, ruskeat tuhannen denierin sukkahousut, kukkahattu ja popliinitakki
Typerä lahja tosiaan, jos on sellaista tavaraa, jolla ei tee mitään. Tekarien pesuaine on ainakin samaa sarjaa tena-vaippojen kanssa, yhtä tyhmää.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:46"]Sukkapuikot ja villalankaa. ET lehti. Aino aamutossut.
[/quote]
Tää vois olla kiva, ja ehkä konjakki pullo yskänlääkkeeksi? :D -ap
Kutimet on vain tylsä lahja, jos ei kiinnosta kutoa. Itse en pidä mitään käsitöitä varsinaisesti mummomaisina.