Mummomaisia tavaroita/asioita?
Kaverille synttärilahjaa mietin, tällaista ikääntymisen selvitymispakkausta. Vaikkei mummo ikäisiä ollakaan, olisi ''huumorimielessä''. Tenat jo hankin, mitä muuta?
Kommentit (57)
Aika ilkeää olisi kyllä 30-vuotiaalle tuollaista tenapakettia kääriä. Parhaaseen palsta tapaan sanoisin ystävyyden kyllä irti tai vähintäänkin yöpakkasiin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:51"]Aika ilkeää olisi kyllä 30-vuotiaalle tuollaista tenapakettia kääriä. Parhaaseen palsta tapaan sanoisin ystävyyden kyllä irti tai vähintäänkin yöpakkasiin.
[/quote]
Siksi et varmaan olekaan mun ystävä.
Rexonan perinteinen suihkute ja Tosca-hajuvettä pullo. Papiljotteja - niitä perinteisiä jossa on tikku.
Minä olen oikeasti mummo, enkä tunnusta omistavani noista luetelluista mitään muuta kuin parvekkeella kasvavat pelargonit! Minkä ikäisiä te oikein kuvittelette mummojen olevan? 90+? (Minä olen 69, eikä ole tekareita, inkontinenssia, tukisukkia eikä nutturaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:53"]Minä olen oikeasti mummo, enkä tunnusta omistavani noista luetelluista mitään muuta kuin parvekkeella kasvavat pelargonit! Minkä ikäisiä te oikein kuvittelette mummojen olevan? 90+? (Minä olen 69, eikä ole tekareita, inkontinenssia, tukisukkia eikä nutturaa.
[/quote]
Hainkin ''stereotyyppistä'' mummoa, ei tarvitse niin ottaa itseensä.
Huumorilla ostetut lahjat on ihan parhaita. Ei se vanheneminen niin vakava juttu ole. T: 10
Eikö lahjan ole tarkoitus ilahduttaa? Ainakin minä haluan, että jos joku mulle ostaa lahjan siinä on jotakin kivaa eikä mitään roskiskamaa.
ET-lehden vuosikerta. Me tilattiin tää yhdelle tyypille 40-vuotislahjaksi.
Olen 47-vuotias mummo ja en omista sen kummempaa tuotevalikoimaa kuin 20v aiemmin. Ei edes lääkkkeitä mene ja sama vaatekoko käy kuin ennen ensimmäistä raskautta.
Minä inhoan"huumorilahjoja". Olenkin siivonnut sellaisia harrastavat juntit tuttavapiiristäni.
Tuonkin voisi toteuttaa ihan hyvällä maulla, esim. aiemmin jonkun kommentoimat Aino-kengät, konjakkipullo tai pelargoniat ovat oikein jeppis näin kolmekymppisenäkin. Tenat ja sloggit lentäisivät heti roskiin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:17"]
ET-lehden vuosikerta. Me tilattiin tää yhdelle tyypille 40-vuotislahjaksi.
[/quote]
Niin huono.
No hei, siinä on yksi tena mukana, voi sen käyttää menkkoihinkin. Ei ole niin vakavaa. -ap