Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin veloja

Vierailija
29.08.2014 |

Miksi en aikoinani tehnyt samaa päätöstä :( Teillä on täydellinen elämä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aikaa on trimmata kroppaa, tanssitunneilla käydä ja kaikkea liikuntaa. Voi syödä huipputerveellisesti eikä tarvitse perheen ehdoilla tehdä ruokaa. Voisin vaikka ensi viikonloppuna käydä reissulla toisessa kaupungissa ystävän luona. Voisi iskeä jonkun hotin miehen. Ei tarvitse huolehtia kuin itsestään. Ei tarvitse pelätä sairastuuko lapseni tai kuoleeko onnettomuudessa tai sortuuko teininä huumeisiin. Tämä viimeinen onkin yksi painavin syy miksi en halua lapsia. 

Mutta on kyllä aika yksinäinen olo. Onko minulle tulossa yksinäinen vanhuus, kuka minusta silloin huolehtii. Yksin joudun vimeiset aikani kalseassa vanhainkodissa viettämään sitten aikanaan. Ystävät kertovat lapsistaan ja perheestään, varmaan mukavaa viettää aikaa yhdessä. Minä täällä yksin kotona koneella. Alan vieraantua jo miehistäkin, en kehtaa kertoa minä vuonna olen pussannut viimeksi. Pitäisi varmaan iskeä oikeasti joku mies...mutta entä jos tulen sitten raskaaksi?

Vierailija
2/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela ja mulla on aika yksinäinen ja merkityksetön elämä. Ei se kaikilla ole mitään tv-sarjojen menevää sinkkuelämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vela?

Vierailija
4/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei kenenkään elämä ole täydellistä. Älä kadehdi, vaan yritä keskittyä löytämään oman elämäsi ilonlähteet ja valo. 

T. Velanainen

Vierailija
5/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kyllä voi valittaa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän rakastan vapauttani ja yhdessäoloa miehen ja ystävien kanssa. Hyvän päätöksen tein aikanani!

Vierailija
6/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:04"]

Mikä on vela?

[/quote]

Vapaaehtoisesti lapseton. 

Vierailija
7/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lapsi isälle?

Vierailija
8/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua lapsia. Rakastan häntä enkä voi jättää :, ( Mitä teen?

Vierailija
9/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö jotain äitien syysmasennuksen poikasta liikkeellä sillä olen vela mutta minun äiti-ystävät ovat jotenkin korviaan myöten täynnä lapsiperhe-elämää juuri nyt, ja yksikin tokaisi tuossa eräänä päivänä kun raukka oli aivan puhki että eikö näitä lapsia voi muka enää peruuttaa ja lähettää takaisin jonnekin ja reklamoida niistä :DDDD

Vierailija
10/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattakaa ne lapsenne hyvin, ja itsenäisiksi, niin pääsette niistä kutakuinkin eroon kun muuttavat omilleen 18-19-vuotiaina, eli sitten pääsette tekemään omia spontaaneja juttuja, matkustamaan yksin tai kaksin, ostella itsellenne kaikkea ja hemmotella kunnolla :)

Vierailija
11/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin vela ja äiti-ystäväni urputtavat jatkuvasti kuinka rankkaa heillä on. Onneksi minä valitsin paremmin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä