Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputorilla varastelevat tyypit

Vierailija
13.03.2026 |

Taas oli kelvannut hyvät tuotteet nyysittäväksi, voi reppanat, ettekö pysty murtautumaan kultasepänliikkeeseen, vaan teille kelpaa 5 euron tuotteet varastettavaksi, olette ala-arvoisia, alta kaiken arvostelun. Jos vohkitte 500-1000 euron kamaa tai putsaatte kultasepänliikkeen tai keikkaatte arvokuljetusauton, NOSTAN TEILLE HATTUA JA LIITYN SEURAANNE, 5-10 euron tuotteiden nyysiminen kertoo enempi teistä kuin minusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan kantaväestöä vaiko näitä tänne töihin tulleita, ovat "töissä" kirpputorilla ja isot taskut on eduksi.

Vierailija
2/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans ihmetellyt näitä. Paljon häviää ihan euron parin tuotteita. Kukaan tuskin kirpparihommaa jaksaa pyörittää ellei tarvitse niitä rahoja, nää varastelijat ei ilmeisesti osa yhtään ajatella.

Minkälainen ihminen varastaa kirpparilta? Köyhä? Miksi se tarvitsee just sitä? 

Jos itse varastelisin niin koittaisin ees isompia summia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kans ihmetellyt näitä. Paljon häviää ihan euron parin tuotteita. Kukaan tuskin kirpparihommaa jaksaa pyörittää ellei tarvitse niitä rahoja, nää varastelijat ei ilmeisesti osa yhtään ajatella.

Minkälainen ihminen varastaa kirpparilta? Köyhä? Miksi se tarvitsee just sitä? 

Jos itse varastelisin niin koittaisin ees isompia summia.

Sitäpä juuri, köyhyydenkin vielä ymmärrän, mutta muutaman euron tuotteet kelpaavat varastettavaksi. Senkin ymmärrän, edes jotenkin, että joku vie nakkipaketin kaupasta, jos uskaltaa, mutta kirpputoreilta varastelijat on todella moraalitonta porukkaa, ei itselle tulisi mieleenkään, arvoesineitä varastelevat on jotenkin edes ymmärrettävissä koska myyvät niitä eteenpäin, kukaan saa kirpputorituotteita myytyä kalliilla eteenpäin.

Vierailija
4/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit vie kaiken mikä irti lähtee. Samoin kun romanit.

Vierailija
5/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit vie kaiken mikä irti lähtee. Samoin kun romanit.

Oletko kirpputoreilla portsarina ja kysyt jäsenkirjaa ?

Vierailija
6/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nähnyt taskuvarkaat hommissa kirpparilla, sinne hameen alle työnnettiin tavaraa. 

Ilmoitin henkilökunnalle joka kutsui poliisit. Poliisi tuli ja käski tyhjentämään hameen alta tavarat esiin; sieltä löytyi vanhoja sukkia, käytettyjä t-paitoja Jne jotka olisi suoraan voinut viedä kaadikselle 🤣

Poliisi otti varkaat autoonsa ja lähti.

Vierailija
7/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille trokareille ihan oikein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi