Teboililla tankkaus ei onnistunut - 50 dollaria lähti tililtä.
Tämä tapahtui kahdesti Tampereen ympäristön Teboililla. Automaatti ilmoitti, etti tankkaus onnistu, mutta tiliotteesta kävi jälkikäteen ilmi, että kahdesti 50 dollaria oli lähtenyt tililtä. Oletteko muut tarkistaneet tiliotteenne eoäonnistuneen tankkauksen jälkeen?
Kommentit (13)
Kerran on käynyt niin,soitin numeroon,joka löytyy huoltsikalta ja he sen sitten hyvittivät tilille.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:56"]Tämä tapahtui kahdesti Tampereen ympäristön Teboililla. Automaatti ilmoitti, etti tankkaus onnistu, mutta tiliotteesta kävi jälkikäteen ilmi, että kahdesti 50 dollaria oli lähtenyt tililtä. Oletteko muut tarkistaneet tiliotteenne eoäonnistuneen tankkauksen jälkeen?
[/quote]
Hyvä juttu. Toivottavasti eivät palauta dollareita, tyhmyydestä ja typerästä provosta sakotetaan.
Kerran jossain seolla (?) joskus vuonna 1990, kävi niin että seteliautomaattimittari ei antanut bensaa kun yritin tankata 20mk setelillä. Seuraavana päivän kun asema oli auki, niin menin reklamoimaan asiasta ja kassa antoi 20mk käteen sen kummemmin asiasta numeroa tekemättä.
Enpä juuri tankkaa Teboililla.
Ei mulle ole koskaan käynyt noin että ei olisi bensaa saanut ja rahat mennyt, eikä varsinkaan vierasta valuuttaa ole koskaan tilillä ollutkaan.
:D vai vei se sun dollarit... Montako dollaria maksaa litra 98:a ? :D
Mä en voinut tankata teboililla, kun ei ollu ruplia. Eikös sen omista venäläiset?
ja takuulla joku tänkin ottaa tosissaan...
Putin vei dollaris. Venäläiset omistaa Teboilin, joten kannattaa tankata jossain muualla!
Vain venäläiset luottokortit hyväksytään.
Mulle on hyvitetty myös joskus, kun soitin epäonnistuneesta tankkauksesta kuitissa näkyvään numeroon. Tosin elimme silloin vielä euro-aikaa.
Mulla epäonnistu tankkaus myös Teboililla, muttei kortilta veloitettu mitään kun mittari ei lähtenyt pyörimään.
Pyydä ihmeessä rahat takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Kerran jossain seolla (?) joskus vuonna 1990, kävi niin että seteliautomaattimittari ei antanut bensaa kun yritin tankata 20mk setelillä. Seuraavana päivän kun asema oli auki, niin menin reklamoimaan asiasta ja kassa antoi 20mk käteen sen kummemmin asiasta numeroa tekemättä.
Enpä juuri tankkaa Teboililla.
Seon automaattiasema ei toiminut täällä,vain setelimaksu olisi kelvannut.
Dollaria?