Bisnesmiesten vaimot/tyttöystävät
Olen reilun vuoden kestäneessä parisuhteessa urakeskeisen miehen kanssa. Välillä ärsyttää, miten suuri osa jutuista painottuu rahaan ja menestykseen ja miten hän arvioi ihmisiä ulkonäön perusteella.
Itse olen opintojeni loppusuoralla eikä uraa ole, toivon saavani jonkun kivan työn. En ole mikään uraihminen enkä pidä "menestystä" niin tärkeänä. Tai ennen en pitänyt. Nyt olen kuitenkin alkanut verrata itseäni menestyjiin ja mietin miten luuserina mies minua pitää. Olen ihan nätti, mutten mikään kaunotar, joten mies ei valinnut minua ulkonäön perusteella.
Kysyisinkin, onko muilla ollut vastaavia tuntemuksia "bisnesmiehen" kanssa? Odottaako mies teiltä jotain?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:25"]
Huh. Monelle naiselle näyttää edelleen olevan menestyksen merkki, että on onnistunut pääsemään "rikkaan bisnesmiehen" elätiksi? (Bisnesmies on muuten terminä aivan kamala ja viittaa myyntireiskojen tapaisiin helppoheikkeihin). Milloin te opitte, että a) oma kouluttautuminen ja työ b) omat rahat ja c) tätä kautta riippumattomuus ENSIN. Sitten kun teillä nämä on, var så goda ja käykää rauhassa "bisnesmiesjahtiin".
t FL humanistiselta puolelta, ei päivääkään työttömänä tai miehen/sossun elättämänä ja en tule olemaankaan.
[/quote]
Mitä teet työksesi? Minäkin haluan päästä tienaamaan.
Onko olemassa yritysjohtajaa tai businessmiestä, joka on empaattinen ja lämmin sekä samalla ahkera? Ylimieliset, toisia arvostelevat ja ahneet ihmiset ovat kamalia. :(
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:20"]
Ai teidän äijät leveilee autoilla? Mä teen bisnestä ja mulla on varmasti yksi maamme kalleimmista superautoista, mutta EN pidä teistä arvon skumppatytöt. Käyn viikottain hoitamassa bisneksiäni stadissa ja NAUTIN, että teidän velkaiset äijänne ja TE kuolaatte mun superautoa. Huom! ei urheiluauto vaan SUPERAUTO
[/quote]
Autosi on käpyinen käytetty paska verrattuna omaani, joka on VARMASTI yksi maailman kalleimmista autoista. Suomessa en käy kuin joskus vittuilemassa. Kypsy sinne.
[/quote]
Minäkin asun kivaa elämää ulkomailla, mutta tällainen autoilla kilpaileminen on täysin naurettavaa ja absurdia. :D Superautoja ja pikkupoikia.
[/quote]
Kiitos, kusipäisen autoverotuksen, joka mahdollistaa tämän autoilla leveilyn...