Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gyne sai ihme kohtauksen :D

Vierailija
29.08.2014 |

Oli aamulla jälkitarkastus...alko yhtäkkiä meuhkaan melkein suu vaahdossa,että miesten pitää tehdä sterilisaatio, naiset joutuu kärsiin synnytyksistä. Kun kysyin että olisko mun mahdollista saada... Hänen mielestään miesten Pitäs kärsiä siinä ja tehdä Se :D

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:22"]

"Ja te femakot saatte mellastaa ihan niinkuin haluatte, oman "tasa-arvonne" mukaisesti? Ja vielä fantasioida alapää märkänä miesten kuohitsemisesta? Miehillä ei ole oikeutta vartaloonsa?"

Minä olen kyllä mies. Suurin ero meidän kahden välillä on se että minä tiedän mistä vauvat tulee ja pidän omalta osaltani huolta siitä ettei niitä tule jos en niitä halua... Johan sanoin että sinulla on oikeus ja velvollisuus - kuten meillä muillakin, sukupuoleen katsomatta.

[/quote]

Naisasia-naisen epätoivoinen yritys esittää miestä =DDDDDDDDDDD

Oletko jo kuohinut oman miehesi?

Vierailija
82/88 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:35"]

Kuohitseminen :D

Joku äijä on oppinut uuden sanan.

Kuohitseminen on kyllä aika eri juttu kuin sterilointi... Tosin hoituu siinä samalla sterilointikin, mutta steriloinnissa EI kylläkään kuohita. Ja ihmisiä nyt ei sivilisaation parissa muutenkaan.... (Vaikka joskus se paikallaan olisikin...)

[/quote]

Fantasioit siis kuinka revit miehiltä kiveksiä irti paljain käsin. Olet sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt ihan tajua tämän naisvihaajan ajatuksenjuoksua. Ensin hän väittää, että vain naiset haluavat lapsia ja pakottavat tai kieroilevat itsensä raskaaksi vastoin miehen tahtoa. Miehelle ei kuitenkaan saa ehdottaa sterilisaatiota, sillä eron jälkeen mies ehdottomasti haluaa lapsia seuraavan vaimon kanssa. Eikä se ehkäisy ole naiselle aina niin helppoa, sillä kaikilla ei kierukka pysy paikoillaan eikä osa saa käyttää hormoniehkäisyä. Jäljelle jää kondomi tai sterilisaatio. Jos kumpikaan ei halua lapsia enää koskaan, sterilisaatio kannattaa tehdä miehelle, koska se on paljon helpompi toimenpide miehelle kuin naiselle.

Vierailija
84/88 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sano ettei menis ikinä kuohittavaks :D mä tein sit sterilisaation.

Vierailija
85/88 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:09"]Minä en nyt ihan tajua tämän naisvihaajan ajatuksenjuoksua. Ensin hän väittää, että vain naiset haluavat lapsia ja pakottavat tai kieroilevat itsensä raskaaksi vastoin miehen tahtoa. Miehelle ei kuitenkaan saa ehdottaa sterilisaatiota, sillä eron jälkeen mies ehdottomasti haluaa lapsia seuraavan vaimon kanssa. Eikä se ehkäisy ole naiselle aina niin helppoa, sillä kaikilla ei kierukka pysy paikoillaan eikä osa saa käyttää hormoniehkäisyä. Jäljelle jää kondomi tai sterilisaatio. Jos kumpikaan ei halua lapsia enää koskaan, sterilisaatio kannattaa tehdä miehelle, koska se on paljon helpompi toimenpide miehelle kuin naiselle.

[/quote]

Niin ja olisihan se vallan epäreilua vaatia miestä käyttämään kondomia. Eikös se olisi miehen alistamista? Mitä sanot Lassukka?

Vierailija
86/88 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:09"]Minä en nyt ihan tajua tämän naisvihaajan ajatuksenjuoksua. Ensin hän väittää, että vain naiset haluavat lapsia ja pakottavat tai kieroilevat itsensä raskaaksi vastoin miehen tahtoa. Miehelle ei kuitenkaan saa ehdottaa sterilisaatiota, sillä eron jälkeen mies ehdottomasti haluaa lapsia seuraavan vaimon kanssa. Eikä se ehkäisy ole naiselle aina niin helppoa, sillä kaikilla ei kierukka pysy paikoillaan eikä osa saa käyttää hormoniehkäisyä. Jäljelle jää kondomi tai sterilisaatio. Jos kumpikaan ei halua lapsia enää koskaan, sterilisaatio kannattaa tehdä miehelle, koska se on paljon helpompi toimenpide miehelle kuin naiselle.   [/quote] Niin ja olisihan se vallan epäreilua vaatia miestä käyttämään kondomia. Eikös se olisi miehen alistamista? Mitä sanot Lassukka?

[/quote]

Siitoskyvyn vieminen on hiukan eri asia kuin kondomin käyttö.

Piuhojen katkaisu kantturoilta on myös eri asia kuin kierukan käyttö.

Oletteko oikeasti näin helvetin tyhmiä nautoja?

Vierailija
87/88 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:09"]Minä en nyt ihan tajua tämän naisvihaajan ajatuksenjuoksua. Ensin hän väittää, että vain naiset haluavat lapsia ja pakottavat tai kieroilevat itsensä raskaaksi vastoin miehen tahtoa. Miehelle ei kuitenkaan saa ehdottaa sterilisaatiota, sillä eron jälkeen mies ehdottomasti haluaa lapsia seuraavan vaimon kanssa. Eikä se ehkäisy ole naiselle aina niin helppoa, sillä kaikilla ei kierukka pysy paikoillaan eikä osa saa käyttää hormoniehkäisyä. Jäljelle jää kondomi tai sterilisaatio. Jos kumpikaan ei halua lapsia enää koskaan, sterilisaatio kannattaa tehdä miehelle, koska se on paljon helpompi toimenpide miehelle kuin naiselle.   [/quote] Niin ja olisihan se vallan epäreilua vaatia miestä käyttämään kondomia. Eikös se olisi miehen alistamista? Mitä sanot Lassukka?

[/quote]

Siitoskyvyn vieminen on hiukan eri asia kuin kondomin käyttö.

Piuhojen katkaisu kantturoilta on myös eri asia kuin kierukan käyttö.

Oletteko oikeasti näin helvetin tyhmiä nautoja?
[/quote]
Kanttura, nauta jne. Kylläpä sitää vihaa ja halveksuntaa riittää.
Hakeudu hoitoon! Ei edes provomielellä liikkeellä olevalta ole normaalia tollainen.

Vierailija
88/88 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on varma ettei halua enää lapsia minun tai kenenkään muun naisen kanssa. Jos sellaine onnettomuus tapahtuisi, että kaikki lapsemme kuolisivat, voi lääkäri onkia siittiöt suoraan kiveksistä. Minun kohdallani kohtuni hylkisi raskautta sterilisaation jälkeen. Lisäksi miehen sterilisaation purku onnistuu HUOMATTAVASTI paremmin kuin naisen. Naisen steri on siis pysyvä. Näin ollen mieheni on jonossa steriin. Hän on ihana ja rakastava, todella miehinen mies. Hänen miehisyytensä ei ole siitiöistä kiinni:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä