Gyne sai ihme kohtauksen :D
Oli aamulla jälkitarkastus...alko yhtäkkiä meuhkaan melkein suu vaahdossa,että miesten pitää tehdä sterilisaatio, naiset joutuu kärsiin synnytyksistä. Kun kysyin että olisko mun mahdollista saada... Hänen mielestään miesten Pitäs kärsiä siinä ja tehdä Se :D
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:06"]
"Ninhän se onkin. Nainen voi hankkiutua salaa raskaaksi myös. Ja kiristää syntymättömällä lapsella miestä suuntaan tai toiseen. Mies ei voi vaatia aborttia, koska femakot ja "naisen oikeus omaan kehoonsa".
Kukaan ei voi hankkiutua raskaaksi salaa, miehen tietämättä että mahdollisuus raskauteen on aina kun asiaan liittyy vauvakolossa uitettu nakki. Lopeta uhriutuminen ja uikuttaminen: ota vastuuta ehkäisystä, pidättäydy selibaatissa tai hanki sterilisaatio. Sinulla on oikeus ja velvollisuus.
[/quote]
Ja te femakot saatte mellastaa ihan niinkuin haluatte, oman "tasa-arvonne" mukaisesti?
Ja vielä fantasioida alapää märkänä miesten kuohitsemisesta?
Miehillä ei ole oikeutta vartaloonsa?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:47"]
Siis mies kuohitaan ja nainen vastaavasti hoitaa vain velvollisuutensa. Eiköhän ole ihan vissi juttu että naisen alapäätä ronkitaan varmasti enemmän kuin miesten ihan siellä lääkärillä. Kyse ei ole sii mistään pyhästä vulvasta vaan helvetti siitä mikä on reilua!
[/quote]
Ei ole perustelu. Naiset itse haluavat raskautua, siihen ei varmaan ketään pakoteta.
Mies voidaan pakottaa kuitenkin mahoksi? Nainen on se joka saa päättää lapsen pitämisestä tai pitämättä jättämisestä. Mies voi myös tulla isäksi vastoin tahtoaan. Nainen voi erotilanteessa myös käyttää lapsia palinappuloinaan. Kaikesta päättää nainen.
Miehellä ei ole oikeuksia, vain velvollisuuksia.
Haluat siis vielä päättää miehen kuohitsemisestakin?
[/quote]
Lääkkeet!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:39"]
Jos sterilisaatiota parisuhteessa tarvittaisiin niin mieluusti se olisin minä. Jos kerran ei enää lapsia niin miksi kärsisin menkoista?
[/quote]
Eikö menkat kuitenkin jatku jos munasarjat on paikallaan tuottamassa hormonia? Kohdun- ja munasarjojenpoisto onkin sitten eri juttu, vastaa vaihdevuosia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:47"]
Siis mies kuohitaan ja nainen vastaavasti hoitaa vain velvollisuutensa. Eiköhän ole ihan vissi juttu että naisen alapäätä ronkitaan varmasti enemmän kuin miesten ihan siellä lääkärillä. Kyse ei ole sii mistään pyhästä vulvasta vaan helvetti siitä mikä on reilua!
[/quote]
Ei ole perustelu. Naiset itse haluavat raskautua, siihen ei varmaan ketään pakoteta.
Mies voidaan pakottaa kuitenkin mahoksi? Nainen on se joka saa päättää lapsen pitämisestä tai pitämättä jättämisestä. Mies voi myös tulla isäksi vastoin tahtoaan. Nainen voi erotilanteessa myös käyttää lapsia palinappuloinaan. Kaikesta päättää nainen.
Miehellä ei ole oikeuksia, vain velvollisuuksia.
Haluat siis vielä päättää miehen kuohitsemisestakin?
[/quote]
Lääkkeet!
[/quote]
Omaperäinen ja nokkela vastaus, haluatko palkinnon ? Hienoa keskustelua ja argumentointia.
T.Lassukka
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:26"]
Gyne on ollut miesvihaaja , kuten moni vastaajakin.
Kostuuko alapäänne , kun kuvittelette miten mies kuohitaan? Valutte suorastaan?
Mutta pyhä vulvanne on niin pyhä, että sitä ei saa ronkkia?
[/quote]
Jos käy läpi yhdenkin raskauden ja synnytyksen, niin kyllä siinä vulvaa ronkitaan ihan riittämiin. Vasektomia ei ole miehen kuohitsemista, siinä miehellä halut ja kyvyt säilyvät ihan ennallaan. Lisäksi vasektomia tulee halvemmaksi, kohta sinä kuitenkin vedät sen miehen lompakon tähän esiin. Naiselle kierukat ja pillerit lääkärikäynteineen tulevat kalliiksi.
Keksi nyt joskus jotain uutta sanottavaa. Alkaa käydä tylsäksi nuo samat jankutukset aiheeseen kuin aiheeseen.
[/quote]
Muitakin ehkäisykeinoja on. Miksi mies pitäsi steriloida? Siksi että kiihouttte siitä, että mies on saatu nalkkiin,
ja saatte sen kuohittuakin vielä?
[/quote]
No kerropa miksi ennemmin nainen kuin mies?
"Ja te femakot saatte mellastaa ihan niinkuin haluatte, oman "tasa-arvonne" mukaisesti? Ja vielä fantasioida alapää märkänä miesten kuohitsemisesta? Miehillä ei ole oikeutta vartaloonsa?"
Minä olen kyllä mies. Suurin ero meidän kahden välillä on se että minä tiedän mistä vauvat tulee ja pidän omalta osaltani huolta siitä ettei niitä tule jos en niitä halua... Johan sanoin että sinulla on oikeus ja velvollisuus - kuten meillä muillakin, sukupuoleen katsomatta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:43"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:26"] Gyne on ollut miesvihaaja , kuten moni vastaajakin. Kostuuko alapäänne , kun kuvittelette miten mies kuohitaan? Valutte suorastaan? Mutta pyhä vulvanne on niin pyhä, että sitä ei saa ronkkia? [/quote] Jos käy läpi yhdenkin raskauden ja synnytyksen, niin kyllä siinä vulvaa ronkitaan ihan riittämiin. Vasektomia ei ole miehen kuohitsemista, siinä miehellä halut ja kyvyt säilyvät ihan ennallaan. Lisäksi vasektomia tulee halvemmaksi, kohta sinä kuitenkin vedät sen miehen lompakon tähän esiin. Naiselle kierukat ja pillerit lääkärikäynteineen tulevat kalliiksi. Keksi nyt joskus jotain uutta sanottavaa. Alkaa käydä tylsäksi nuo samat jankutukset aiheeseen kuin aiheeseen. [/quote] Muitakin ehkäisykeinoja on. Miksi mies pitäsi steriloida? Siksi että kiihouttte siitä, että mies on saatu nalkkiin, ja saatte sen kuohittuakin vielä? [/quote] No kerropa miksi ennemmin nainen kuin mies?
[/quote]
Et osaa siis miesvihassasi lukeakaan?
Missä kohtaa olen sanonut että naisen pitäisi sterilisoida itsensä?
Muitakin ehkäisykeinoja on, sinunkaltaisesi kohdalla miesviha on jo hyvä ehkäisykeino itsessään.
Kukaan täysijärkinen mies ei sinua halua.
Haluat varmaan omin käsin repiä kaikilta miehiltä kivekset irti?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:13"]
Todella outo ajatus, että monille on ok että mies haluaa vielä lapsia ja nainen ei. Eikö nämä ole yhteisiä päätöksiä? En lisääntyisi miehen kanssa, jos tietäisin hänen haluavan vielä enemmän lapsia ja vielä mieluusti jonkun toisen naisen kanssa, jos itseäni ei kiinnosta. En todellakaan haluaisi, että mies siittää yhteisille lapsillemme sisarpuolia sinne tänne, puistatus.
[/quote] Tämä on monelle totta. Ajatus, että mies eron jälkeen perustaisi uuden perheen, on kauhistus ja halutaan taata, ettei mies saa enää lapsia.
Ei edes siinä tilanteessa, että vaimo kuolee ja jopa lapset. Kunhan mies ei vain lisäänny kenenkään muun naisen kanssa.
Mikä olisi se pilleri vielä, että miehen saisi impotentiksi eron jälkeen
[/quote]
Tämä on av-mammojen unelma =)
T. Lassukka
[/quote]
Taidat peilailla ihan omia ajatuksia naisten suuhun. Olet provo ja katkera. Ihan oman mielenterveytesi kannalta, lopeta av:n seuraaminen. Hanki joku harrastus. Ala vaikka pelaamaan golfia. Saat olla ulkona vähän ja keskittyä muuhun.
Vaikka se nyt tällä hetkellä vaikuttaa kivalta provoilla noilla Lassukka jutuilla, niin elämällä on paljon kivempaa annettavaa kun tuo.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:37"]
Ollaan oltu miehen kanssa yli 15v yhdessä. Jo suhteen alussa keskustelimme ehkäisystä ja mies tuki negatiivista kantaani hormooneihin (joista minulla oli huonoja kokemuksia). Tehtiin sitten heti ensimmäinen lapsi, käytettiin kortsua ja sitten toinen. Emme halunneet kumpikaan enää enempää lapsia, mutta olosuhteiden yms. takia pelailimme kortsuilla, "varmoilla päivillä" ja keskeytetyllä. Aikamoista rulettia. Stressasin joka kuukausi. Kyyläilin kalenteria ja laskeskelin päiviä -myös kesken lempeilyn...Ja näin siis n.1o vuoden ajan. Välillä taas puhuimme eri ehkäisyvaihtoehdoista, mutta jotenkin ei saatu vaan sitä helkutin päätöstä tehtyä. Jossain vaiheessa tajusin, että en kertakaikkiaan jaksa tällaista säätöä lopun hedelmällisen elämäni, jota voisi olla jopa 20 vuotta vielä jäljellä!
Sanoin miehelleni meneväni sterilisoitavaksi, mutta pitäisin reilumpana jos hän hoitaisikin tämän itselleen kun olen n. muuten kantanut suurimman vastuun tästä lisääntymis- ja lisääntymättömyyspuolesta. Keräsin hänelle informatiivisen paketin miten ja kuinka jne, ja vihdoin hän teki päätöksen mennä sterilisaatioon! Jee! Vaan vahinko oli jo päässyt tapahtumaan ja olin raskaana... Pidettiin sitten tämä kolmaskin vaikka hieman huonoon tilanteeseen tulikin.
Mies meni sterilisoitavaksi ja nyt meillä on vilkkaampi seksielämä kuin koskaan. Ja laadukkaampaa. Ei tarvitse jännätä eikä stressata. Oltaisimpa jo aikaisemmin tajuttu tämän autuus!
[/quote] Miestä varmaan harmittaa, kun eroatte, eikä uuden vaimon kanssa saa tehtyä lapsia. Vai tämänkö takia naiset juuri haluavat miehiltä piuhat poikki, etteivät saa uuden vaimon kanssa jälkikasvua. Perintö taataan omille lapsille.
[/quote]
Mieheni on minua vanhempi, kärsii kaikenlaisista vaivoista (fyysisistä ja psyykkisistä) ja on minua pienituloisempi... Joskus olen (jälleen tiukassa tilanteessa) miettinyt eroa, mutta koska kaikista puutteistaan huolimatta mieheni on hyvä ihminen, jaksan katsoa aina vain uudestaan sen hetkistä kurjuutta pidemmälle. Osa tätä 'hyvää ihmisyyttä' on esim. se, että on kantanut vastuunsa ehkäisystä... Ja toisekseen, mieheni ei myöskään halunnut enää missään olosuhteissa lisää lapsia. Pohdittiin niin omien lasten kuolemat kuin minun kuolema tai mahdollinen ero -skenaariot läpi yhdessä ja erikseen. Minä en häntä pakottanut, tuin aktiivisesti päätöksen teossa, mutta en pakottanut. Miten edes olisin voinut?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:04"]
Itse en mene sänkyyn ei-steriloidun miehen kanssa. Tämä ei kuitenkaan ole ongelma sillä toimenpide on helppo ja nopea. Olen kaiken lisäksi koulutukseltani kirurgi. Vaikka tiedekunnastani valmistuneilta ei usein odoteta yhden illan juttuja, niin tulee niitä silti tehtyä. Humalainen mies myös suostuu lähes aina steriloitavaksi. Ajelen leikattavan alueen kiveksistä, jonka jälkeen teen pienen viillon kiveksiin. Tästä viillosta työnnän erikoisvalmisteiset sakset ja leikkaan siemen putken. Miehen tulee tämänjälkeen masturboida ja antaa jäljelle jääneiden siementen tulla ulos. Tämän jälkeen olen valmis yhdyntään.
Jotkut miehet väittävä seuraavana aamuna, että ei olisi muka halunnut sterilointia, joten teen tästä aina myös kirjallisen sopimuksen jonka miehen tulee allekirjoittaa.
Seksi vasta steriloidun miehen kanssa on paras tunne maailmassa. Tiedät vieneesi hänen siemenet ja hän teki sen vain minun vaginani vuoksi. Tunnen voiman ja mielihyvän tunnetta. Tunnen olevani elossa!
[/quote]
Tottakai jonkun lassukan piti eksyä tähänkin ketjuun kiihottumaan omista jutuistaaan.
[/quote]
Tottakai miesvihaajan piti eksyä tähänkin ketjuun kiihottumaan lassukka-sanan viljelemisellään ja fantasioillaan alistaa miestä.
Onko yhtään miesvihaketjua , joka jäisi sinulta välistä?
Lassukka-sanan viljeleminen ei ole keskustelua.
Oletko muutoinkin noin yksinkertainen? Miesviha sumentaa järkesi ?
[/quote]
Miesvihaaja-sanan viljeleminen ei ole keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:12"]
Kuinka moni teistä naisista on valmis käyttämään peruuttamatonta sterilisaatiota ehkäisykeinona kun tarjolla on muita ehkäisymenetelmiä?
Miehelle sterilisaatio on aina peruuttamaton. Naisten sterilisaatio voidaan jopa peruuttaa. Ja yli 30v naisella ei hirveän montaa vuotta olisi kuitenkaa (vähäriskiseen) lapsentekoon aikaa jäljellä. Mies voi riskittä ryhtyä lapsen tekoon vaikka 80 vuotiaana. On aika kova päätös 30 vuotiaalta. Sama kuin kysyisi joltain 23-25 vuotiasta naista haluaako sterilisaatioon ehkäisyn takia. Ja jos perusteena on naisen teveysriskit seuraavissa raskauksissa ei aviomiehen sterilisaatio takaa sen suhteen mitään.
[/quote]
Nainen , tai siis emakko-femakko haluaa miehen alistetuksi tossukaksi,
mutta jättää itselleen takaportin sen varalta että ottaa eron ja vie miehen omaisuuden.
Sen jälkeen emakko-femakko voi ottaa uuden miehen kenen kanssa porsia ja toistaa avioeron.
Näin nainen voimaantuu ja tuntee olevansa ravintoketjun huipulla, alistaessa miestä henkisesti, fyysisesti ja ennenkaikkea taloudellisesti.
[/quote]
Mene hoitoon. Tuo ei ole tervettä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:39"]
Jos sterilisaatiota parisuhteessa tarvittaisiin niin mieluusti se olisin minä. Jos kerran ei enää lapsia niin miksi kärsisin menkoista?
[/quote]
Kyllä ne menkat tulee ihan normaalisti sterilisaatiosta huolimatta.
Kohdunpoisto on asia erikseen, sitä ei vaan ihan pelkällä sterilisaatiosyyllä saakkaan, on sen verran rankempi operaatio.
Kai se pitää vastata...
Naisen sterilisaatio ei lopeta kuukautisia, sillä ei ole mitään vaikutusta kuukautisiin.
Kohdunpoiston jälkeen ei tietenkään tule menkkoja, vaikka munasarjat jätetäänkin useimmiten. Nimenomaan siksi jätetäään, että ei tulisi niitä vaihdevuosioireita ennen aikojaan.
Kuohitseminen :D
Joku äijä on oppinut uuden sanan.
Kuohitseminen on kyllä aika eri juttu kuin sterilointi... Tosin hoituu siinä samalla sterilointikin, mutta steriloinnissa EI kylläkään kuohita. Ja ihmisiä nyt ei sivilisaation parissa muutenkaan.... (Vaikka joskus se paikallaan olisikin...)
Minä olen synnyttänyt 4 lasta ja halusin itse sterilisaation. Mietin, että jos eroamme ja löydän uuden miehen, olen taas saman ongelman edessä, että ehkäisy. Tai jopa toki sekin vaihtoehto, että mies olisi kuollut ja olisin harrastanut seksiä hedelmällisessä iässä, olisi ollut taas kerran ehkäisyongelmia.
On ihan realistista ajatella, että liitot ei kestä, joten voi miettiä senkin, haluaako kenties vielä lapsia uudessa suhteessa, vai loppuiän ehkäisyn.
Miehillä on enemmän menetettävää toimenpiteen vuoksi. Täytyy muistaa, että suurin osa avioliitoista päätyy eroon. Mies on yleensä lisääntymiskykyinen vielä kuolinvuoteellaan. Naisen munasolut sen sijaan loppuvat jo vaihdevuosiin eli naisella on vähemmän menetettävää sterilisaation vuoksi. Hirveä homma avata piuhat, jos haluaakin vielä lisää lapsia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:09"]
Joo, täällä on odotettu kolme vuotta!!! miehelle tehtävää sterilointia julkisella puolella. Aikaa toimenpiteeseen ei vieläkään ole... Miten lienee naisten jonotustilanne?
[/quote] Ette varmaankaan ole jonossa. Tarkistaisin tilanteen soittamalla terveysasemalleni.
[/quote]
Miksi ehkäisy pitäisi maksaa yhteiskunnan varoilla? Ihmiset ostaa kondomit ja e-pilleritkin itse. Hakeutukaa privaattiin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:43"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:26"] Gyne on ollut miesvihaaja , kuten moni vastaajakin. Kostuuko alapäänne , kun kuvittelette miten mies kuohitaan? Valutte suorastaan? Mutta pyhä vulvanne on niin pyhä, että sitä ei saa ronkkia? [/quote] Jos käy läpi yhdenkin raskauden ja synnytyksen, niin kyllä siinä vulvaa ronkitaan ihan riittämiin. Vasektomia ei ole miehen kuohitsemista, siinä miehellä halut ja kyvyt säilyvät ihan ennallaan. Lisäksi vasektomia tulee halvemmaksi, kohta sinä kuitenkin vedät sen miehen lompakon tähän esiin. Naiselle kierukat ja pillerit lääkärikäynteineen tulevat kalliiksi. Keksi nyt joskus jotain uutta sanottavaa. Alkaa käydä tylsäksi nuo samat jankutukset aiheeseen kuin aiheeseen. [/quote] Muitakin ehkäisykeinoja on. Miksi mies pitäsi steriloida? Siksi että kiihouttte siitä, että mies on saatu nalkkiin, ja saatte sen kuohittuakin vielä? [/quote] No kerropa miksi ennemmin nainen kuin mies?
[/quote]
Et osaa siis miesvihassasi lukeakaan?
Missä kohtaa olen sanonut että naisen pitäisi sterilisoida itsensä?
Muitakin ehkäisykeinoja on, sinunkaltaisesi kohdalla miesviha on jo hyvä ehkäisykeino itsessään.
Kukaan täysijärkinen mies ei sinua halua.
Haluat varmaan omin käsin repiä kaikilta miehiltä kivekset irti?
[/quote]
Tä?! :D
Sori nyt vaan, mutta en ole miesvihaaja (sinuakin vain säälin). Olen onnellisessa lapsettomassa parisuhteessa ja loukkasit juuri miestäni.
"Ninhän se onkin. Nainen voi hankkiutua salaa raskaaksi myös. Ja kiristää syntymättömällä lapsella miestä suuntaan tai toiseen. Mies ei voi vaatia aborttia, koska femakot ja "naisen oikeus omaan kehoonsa".
Kukaan ei voi hankkiutua raskaaksi salaa, miehen tietämättä että mahdollisuus raskauteen on aina kun asiaan liittyy vauvakolossa uitettu nakki. Lopeta uhriutuminen ja uikuttaminen: ota vastuuta ehkäisystä, pidättäydy selibaatissa tai hanki sterilisaatio. Sinulla on oikeus ja velvollisuus.