Gyne sai ihme kohtauksen :D
Oli aamulla jälkitarkastus...alko yhtäkkiä meuhkaan melkein suu vaahdossa,että miesten pitää tehdä sterilisaatio, naiset joutuu kärsiin synnytyksistä. Kun kysyin että olisko mun mahdollista saada... Hänen mielestään miesten Pitäs kärsiä siinä ja tehdä Se :D
Kommentit (88)
Gyne on ollut miesvihaaja , kuten moni vastaajakin.
Kostuuko alapäänne , kun kuvittelette miten mies kuohitaan? Valutte suorastaan?
Mutta pyhä vulvanne on niin pyhä, että sitä ei saa ronkkia?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:08"]
Miehellehän sterilisaatio ei mitään kärsimystä aiheuta, se on pieni operaatio. Naiselle paljon isompi, vielä nykytekniikallakin. Toisaalta jos MINÄ en haluaisi lapsia, en jättäisi asiaa sen varaan, että hankkiiko mies luotettavan sterilisaation vai ei...
[/quote]
Mikä on epäluotettava sterilisaatio? Kysyy yksi, jonka mies hankki itselleen sterilisaation juuri sen takia, kun se on miehelle yksinkertaisempi juttu.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:15"]
Ei se ole mikään mies vaan hiiri, joka ei uskalla sterilointiin mennä.
[/quote]
eikö sitä vois vaan kierukalla mennä niin kauan että alkaa vaihevuojet akalla... ?
tarvi mitään peruuttamatontakaan sitte tehä
[/quote]
Pistäisitkö omaan penikseesi jonkun hormonia erittävän metallihäkkyrän?
[/quote]
Jaa. Kuparikierukka ehkäpä? Kai sellainen olisi mahdollista miehillekin kehittää :D Eikä eritä hormoneja.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:26"]
[/quote]
Jos käy läpi yhdenkin raskauden ja synnytyksen, niin kyllä siinä vulvaa ronkitaan ihan riittämiin. Vasektomia ei ole miehen kuohitsemista, siinä miehellä halut ja kyvyt säilyvät ihan ennallaan. Lisäksi vasektomia tulee halvemmaksi, kohta sinä kuitenkin vedät sen miehen lompakon tähän esiin. Naiselle kierukat ja pillerit lääkärikäynteineen tulevat kalliiksi.
Keksi nyt joskus jotain uutta sanottavaa. Alkaa käydä tylsäksi nuo samat jankutukset aiheeseen kuin aiheeseen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:26"]
[/quote]
Jos käy läpi yhdenkin raskauden ja synnytyksen, niin kyllä siinä vulvaa ronkitaan ihan riittämiin. Vasektomia ei ole miehen kuohitsemista, siinä miehellä halut ja kyvyt säilyvät ihan ennallaan. Lisäksi vasektomia tulee halvemmaksi, kohta sinä kuitenkin vedät sen miehen lompakon tähän esiin. Naiselle kierukat ja pillerit lääkärikäynteineen tulevat kalliiksi.
Keksi nyt joskus jotain uutta sanottavaa. Alkaa käydä tylsäksi nuo samat jankutukset aiheeseen kuin aiheeseen.
[/quote]
Muitakin ehkäisykeinoja on. Miksi mies pitäsi steriloida? Siksi että kiihouttte siitä, että mies on saatu nalkkiin,
ja saatte sen kuohittuakin vielä?
Se ettei meille tule enää lapsia ei ole yhteinen päätös. Se on mieheni päätös. Se kumpi menee sterilisaatioon onkin sitten toinen juttu. Minunhan sinne tietty pitäisi mennä synnytettyäni viisi lasta mutta minusta mieheni voisi hoitaa osansa ja estää lisääntyminen kun ei kerran lapsia enää halua.
Sterilisaatio tai hormonaalinen ehkäisy ei ole mikään pakko. Kondomitkin on keksitty. Itse lopetin pillerit 35 ikävuoden tienoilla, koska ne eivät tuntuneet enää sopivan. Siitä lähtien on käytetty kondomia, ei kaivata mitään leikkelyitä.
Siis mies kuohitaan ja nainen vastaavasti hoitaa vain velvollisuutensa. Eiköhän ole ihan vissi juttu että naisen alapäätä ronkitaan varmasti enemmän kuin miesten ihan siellä lääkärillä. Kyse ei ole sii mistään pyhästä vulvasta vaan helvetti siitä mikä on reilua!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:47"]
Siis mies kuohitaan ja nainen vastaavasti hoitaa vain velvollisuutensa. Eiköhän ole ihan vissi juttu että naisen alapäätä ronkitaan varmasti enemmän kuin miesten ihan siellä lääkärillä. Kyse ei ole sii mistään pyhästä vulvasta vaan helvetti siitä mikä on reilua!
[/quote]
Ei ole perustelu. Naiset itse haluavat raskautua, siihen ei varmaan ketään pakoteta.
Mies voidaan pakottaa kuitenkin mahoksi? Nainen on se joka saa päättää lapsen pitämisestä tai pitämättä jättämisestä. Mies voi myös tulla isäksi vastoin tahtoaan. Nainen voi erotilanteessa myös käyttää lapsia palinappuloinaan. Kaikesta päättää nainen.
Miehellä ei ole oikeuksia, vain velvollisuuksia.
Haluat siis vielä päättää miehen kuohitsemisestakin?
Itse en mene sänkyyn ei-steriloidun miehen kanssa. Tämä ei kuitenkaan ole ongelma sillä toimenpide on helppo ja nopea. Olen kaiken lisäksi koulutukseltani kirurgi. Vaikka tiedekunnastani valmistuneilta ei usein odoteta yhden illan juttuja, niin tulee niitä silti tehtyä. Humalainen mies myös suostuu lähes aina steriloitavaksi. Ajelen leikattavan alueen kiveksistä, jonka jälkeen teen pienen viillon kiveksiin. Tästä viillosta työnnän erikoisvalmisteiset sakset ja leikkaan siemen putken. Miehen tulee tämänjälkeen masturboida ja antaa jäljelle jääneiden siementen tulla ulos. Tämän jälkeen olen valmis yhdyntään.
Jotkut miehet väittävä seuraavana aamuna, että ei olisi muka halunnut sterilointia, joten teen tästä aina myös kirjallisen sopimuksen jonka miehen tulee allekirjoittaa.
Seksi vasta steriloidun miehen kanssa on paras tunne maailmassa. Tiedät vieneesi hänen siemenet ja hän teki sen vain minun vaginani vuoksi. Tunnen voiman ja mielihyvän tunnetta. Tunnen olevani elossa!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:29"]Kyllä ollaan jonossa. Ei kuulu hoitotakuun piiriin niin ei ole kuulemma niin väliä kauanko joutuu odottamaan. Yksityisellä toki pääsisi samantien, mutta ne kustannukset.
[/quote]
Maksakaa itse!
[/quote]
Mitäs järkeä sitä on kaksi kertaa maksaa, kun on jo veroilla kerran maksettu?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:54"]
[/quote]
Ei ole perustelu. Naiset itse haluavat raskautua, siihen ei varmaan ketään pakoteta.
Mies voidaan pakottaa kuitenkin mahoksi? Nainen on se joka saa päättää lapsen pitämisestä tai pitämättä jättämisestä. Mies voi myös tulla isäksi vastoin tahtoaan. Nainen voi erotilanteessa myös käyttää lapsia palinappuloinaan. Kaikesta päättää nainen.
[/quote]
Eli miehet voivat tästä lähin hoitaa ne raskaanaolemiset ja synnytykset! Nainen voi mennä sterilisaatioon vaikka ihan huvikseen! PÖLJÄ!
Nro 30 Juuri sinulle lienee se henkilökohtainen sterilisaatio olevan paikallaan. Ei tule ylläreitä mistä sitä jälkikasvua ilmestyy. Oletan että olet mies..
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:04"]
Itse en mene sänkyyn ei-steriloidun miehen kanssa. Tämä ei kuitenkaan ole ongelma sillä toimenpide on helppo ja nopea. Olen kaiken lisäksi koulutukseltani kirurgi. Vaikka tiedekunnastani valmistuneilta ei usein odoteta yhden illan juttuja, niin tulee niitä silti tehtyä. Humalainen mies myös suostuu lähes aina steriloitavaksi. Ajelen leikattavan alueen kiveksistä, jonka jälkeen teen pienen viillon kiveksiin. Tästä viillosta työnnän erikoisvalmisteiset sakset ja leikkaan siemen putken. Miehen tulee tämänjälkeen masturboida ja antaa jäljelle jääneiden siementen tulla ulos. Tämän jälkeen olen valmis yhdyntään.
Jotkut miehet väittävä seuraavana aamuna, että ei olisi muka halunnut sterilointia, joten teen tästä aina myös kirjallisen sopimuksen jonka miehen tulee allekirjoittaa.
Seksi vasta steriloidun miehen kanssa on paras tunne maailmassa. Tiedät vieneesi hänen siemenet ja hän teki sen vain minun vaginani vuoksi. Tunnen voiman ja mielihyvän tunnetta. Tunnen olevani elossa!
[/quote]
Tottakai jonkun lassukan piti eksyä tähänkin ketjuun kiihottumaan omista jutuistaaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:00"]
[/quote]
Tottakai jonkun lassukan piti eksyä tähänkin ketjuun kiihottumaan omista jutuistaaan.
[/quote]
mikä on lassukka?
Kuinka moni teistä naisista on valmis käyttämään peruuttamatonta sterilisaatiota ehkäisykeinona kun tarjolla on muita ehkäisymenetelmiä?
Miehelle sterilisaatio on aina peruuttamaton. Naisten sterilisaatio voidaan jopa peruuttaa. Ja yli 30v naisella ei hirveän montaa vuotta olisi kuitenkaa (vähäriskiseen) lapsentekoon aikaa jäljellä. Mies voi riskittä ryhtyä lapsen tekoon vaikka 80 vuotiaana. On aika kova päätös 30 vuotiaalta. Sama kuin kysyisi joltain 23-25 vuotiasta naista haluaako sterilisaatioon ehkäisyn takia. Ja jos perusteena on naisen teveysriskit seuraavissa raskauksissa ei aviomiehen sterilisaatio takaa sen suhteen mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:54"]
[/quote]
[/quote]
Eli miehet voivat tästä lähin hoitaa ne raskaanaolemiset ja synnytykset! Nainen voi mennä sterilisaatioon vaikka ihan huvikseen! PÖLJÄ!
[/quote]
Voi luoja mikä URPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:00"]
[/quote]
[/quote]
Tottakai miesvihaajan piti eksyä tähänkin ketjuun kiihottumaan lassukka-sanan viljelemisellään ja fantasioillaan alistaa miestä.
Onko yhtään miesvihaketjua , joka jäisi sinulta välistä?
Lassukka-sanan viljeleminen ei ole keskustelua.
Oletko muutoinkin noin yksinkertainen? Miesviha sumentaa järkesi ?
Jahas, miesviha vihamies ilmoittautuu jälleen. :'D
Minä olen jättänyt yhden miehen sen takia, että ei suostunut käyttämään ehkäisynä kondomia. En tahdo pilata terveyttäni muilla ehkäisymenetelmillä. Jos sterilisaatio ei todennäköisesti aiheuta seurauksia, voisin sen tehdä. Vaikka miehelle se onkin helpompi ja lisäksi luotettavampi toimenpide.