Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cheek - saavuttanut minkä halusi

Vierailija
28.08.2014 |

Olen ylpeä Jaren saavutuksista, enkö ymmärrä hänelle naurajia. Olkoon "tarkasti valmistettu tuote", mutta mitä sitten? Joku keksii suositun pelin, joku valmistaa parhaan juuston. Cheek on rikas ja saa elää just niinkun haluaa. Olen jollain tapaa ylpeä hänen saavutuksistaan :) Saavuttanut unelmansa ja näyttää vähän ylimieliseltä, mutten yhtään ihmettele jos koko ajan hymyilyttää ja tietää olevansa "hyvin menestyvä tuote". 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hienoa, että menestyy tehden jotain mistä oikeasti pitää. :) Haluaisin vaan tietää, että miksihän Jare salaa julkisesti homoutensa.. Onkohan syynä se ettei halua olla ns kuuluisa homoudestaan. Jare seurusteli useamman vuoden tuntemani miehen kanssa.

Vierailija
2/4 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, in your dreams

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:08"]2, in your dreams
[/quote]

Ei kyllä mun unelmissa cheek oli hetero

T: 2

Ps. Tää on faktaa. Ollaan aikoinaan samoissa illanviettopaikoissa oltu kun he ovat olleet pariskuntana siellä

Vierailija
4/4 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:08"]2, in your dreams [/quote] Ei kyllä mun unelmissa cheek oli hetero T: 2 Ps. Tää on faktaa. Ollaan aikoinaan samoissa illanviettopaikoissa oltu kun he ovat olleet pariskuntana siellä

[/quote]

ai suski on mies? nice.....