Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ois hyvä musta hiusväri? Suositelkaa

Vierailija
11.08.2014 |

Haluan sellasen tosi mustan ja kiiltävän.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schwarzkopfin Live COlor XXL Musta on minusta paras ollut.

Vierailija
2/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita pikimustaa. Mieluummin tosi tumma ruskea, on paljon nätimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää paskan väristä. Tykkään mustasta.

Vierailija
4/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näyttää aina kauhealta ellet ole luonnostasi musta- tai hyvin tummatukkainen. Eli voit ostaa sen halvimman markettivärin, karsealta näyttää kuitenkin.

Vierailija
5/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tervaa.

Vierailija
6/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal blacl pearl. Oikeesti kylmän musta, ei kiillä ruskeena eikö haalistu niinku moni. :) ite en tykkää ruskeesta, ja oma väri vaalee. Silti mulle sopii parhaiten musta. Vaik en oo gootti tai rokkari. Ja oon koulutuksen käyny. Sitäpaitte saahan sitä toisella olla vaikka sininen tukka jos tykkää. Kenenkää pidä tulla vinkuu et pitäs olla ruskee, ettei vaa erotu massasta.

Vierailija
7/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:58"]

Musta näyttää aina kauhealta ellet ole luonnostasi musta- tai hyvin tummatukkainen. Eli voit ostaa sen halvimman markettivärin, karsealta näyttää kuitenkin.

[/quote]

Se voi näyttää tosi hyvältäkin, varsinkin jos meikkaa ja pukeutuu sitten tukkaan sopivasti. Itselläni on luonnostaan sellainen pahvilaatikon värinen, ei tumma eikä vaalea, kyllmänvärinen tukka. Olen kokeillut monia värejä blondista punaiseen ja ruskeaan, mutta musta vaan sopii mulle aivan loistavasti. Tekee sellaisen Lumikki-efektin, joka saa silmätkin näyttämään tosi kirkkaan väriseltä ja ihon puhtaan vaalealta, kun omalla hiustenvärillä iho näyttää samean beigeltä. 

Ja jotain hillittyjä vaaleanruskeita on ihan turha ehdotella ihmiselle joka tykkää dramaattisesta mustasta... Ei se vaan ole kaikkien tyyli olla hillitty...

Vierailija
8/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väriset hiukset sulla on nyt? Jos melko tummat, älä valitse ihan pikimustaa hiusväriä.

Vierailija
9/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vie värin kasvoilta. Kuviksen opettaja joka oli ranskalainen taiteilija, järkyttyi kun olin mustalla värjännyt "mustan" kohdan. Musta vie värit. Aasialaisilla musta on ok koska heillä tummat silmät. Sinisilmällä vie värin silmistä. Tosin jotkut tykkää. Itse värjään aina jollain muulla kun sillä ykkösellä. Nyt on tumma suklasnruskea ja tämäkin on aika tumma. Mustanruskea on aika neutrasli melkein musta. Mutta värjää mustalla jos haluat mutta se vie värin kasvoiltakin. Näyttäö helposti sairaalta. Aasialaisilla on luonnostaan tummempi ihokin.

Vierailija
10/13 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:24"]

Musta vie värin kasvoilta. Kuviksen opettaja joka oli ranskalainen taiteilija, järkyttyi kun olin mustalla värjännyt "mustan" kohdan. Musta vie värit. Aasialaisilla musta on ok koska heillä tummat silmät. Sinisilmällä vie värin silmistä. Tosin jotkut tykkää. Itse värjään aina jollain muulla kun sillä ykkösellä. Nyt on tumma suklasnruskea ja tämäkin on aika tumma. Mustanruskea on aika neutrasli melkein musta. Mutta värjää mustalla jos haluat mutta se vie värin kasvoiltakin. Näyttäö helposti sairaalta. Aasialaisilla on luonnostaan tummempi ihokin.

[/quote]

Jaa, aika hyvältä näyttää mielestäni esim. Katy Perryllä joka on vaaleaihoinen ja harmaansinisilmäinen: http://www.mobilelikez.com/wp-content/uploads/2014/02/katy-perry1-1024x640.jpg

Vierailija
11/13 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa musta sopii todella hyvin ruskea silmäiselle,mulle on jo monesti sanottu että näytän paljon kauniimmalta kun mulla on mustat ja näihä se on vaikka ite sanon,mulla ku on muutenki luonnostaa aika tummat hiukset,oon kokeillu blondia mutta suoraa sanottuna näytin iha kuolleelta,mut ku tää musta tuppaa menemää ruskeeks..mut sehä riippuu iha kasvoistaki kaikille ei sovi musta mut joillekki mut siinä olen samaa mieltä että harvoille! Ja sehä on mielipide asia turha siitä on kitistä!

Vierailija
12/13 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:09"]Loreal blacl pearl. Oikeesti kylmän musta, ei kiillä ruskeena eikö haalistu niinku moni. :) ite en tykkää ruskeesta, ja oma väri vaalee. Silti mulle sopii parhaiten musta. Vaik en oo gootti tai rokkari. Ja oon koulutuksen käyny. Sitäpaitte saahan sitä toisella olla vaikka sininen tukka jos tykkää. Kenenkää pidä tulla vinkuu et pitäs olla ruskee, ettei vaa erotu massasta.

" ja oon koulutuksen käyny" .jep.
[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi