Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies osoittautui työttömäksi, mitä teen?

Vierailija
28.08.2014 |

Olen tapaillut erästä todella ihanaa miestä parin viikon ajan. Viime treffeillä lauantaina hän kuitenkin kertoi olevansa tällä hetkellä työtön, yrittänyt kuulemma hakea töitä muttei ole saanut mitään. Hän on siis kaikin puolin muuten aivan ihastuttava persoona, mutta hänen työttömyytensä vaivaa minua todella paljon. Olen sitä mieltä, että jos rupean miestä tapailemaan miehellä on oltava perusasiat ehdottomasti kunnossa, tarkoittaen esim työpaikkaa, mutta hän on muuten niin ihastuttava, että pelkkä hymynsä ja katseensa saa sydämeni hyppimään kurkkuun. Mitä minä oikein teen hänen suhteen?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:20"]

En ottaisi työtöntä miestä.

[/quote]

Eikä kukaan järkevä mies ottaisi kaltaistasi sisältä kuollutta, sielultaan vastenmielistä lehmää vaikka olisi miljardööri.

Vierailija
42/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:13"]

Minä en näe tuossa ongelmana ap.n rahojen mahdollista pummaamista joskus tulevaisuudessa. Itsehän nainen päättää minkä verran osallistuu toisen menoihin, jos laisinkaan.

Ongelma voi sen sijaan olla mt-puolella jos työttömyys pitkittyy. Miehet (yleistys, mutta osuva) on sillä tavoin heikkoja, että pitemmän päälle yritteliäisyys katoaa ja viina alkaa maistua. Masentuu, lamaantuu. Sellaisen kanssa suhde onkin jo sitten turhaa itsekidutusta.

Lyhytaikainen työttömyys on ymmärrettävää, se voi tosiaan sattua kelle tahansa. Päänupin kunnon heikkeneminen sen sijaan on huolestuttavaa.

[/quote]

Kuule, se nuppihan ei niin "heikentyisi", kuten ilmaisit asiasi (ääliömäisen senteellisuutesi), jos ei kaltaisiasi paskiaisia olisi leimaamassa ja maalailemassa piruja seinille jonkun toisen ihmisen tilanteen osalta. Kun sun kaltaisethan eivät edes tätä pikku seikkaa tajua, eivät ennen kuin joskus itse mahdollisesti kokevat, miltä se sitten tuntuukaan olla ottamassa vastaan tuollaisia vääriä oletuksia, ja etenkin kun joku itseä tyhmempi alkaa asetella sulle noin ikäviä oletusarvoja, vaikket edes sellainen olekaan. Jos jokainen suhtautuisi vaikkapa työttömiin suvaitsevammin ja luontevalla neutraalilla tavalla, tekemättä siitä numeroa, väitän ettei juuri kukaan edes lipsuisi minkään viinan kanssa lotraamisen puolelle ainakaan siitä syystä, että on työtön minkä tahansa pituisen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas ap! Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Monilla aloilla on erittäin vaikeaa saada työtä tällä hetkellä. Itse kiinnittäisin huomiota työttömyyden sijaan muihin seikkoihin, kuten kunnianhimoisuuteen, yritteliäisyyteen ja muutenkin elämänhallintaan. Ei työttömyys tee ihmisestä luuseria.

Ap annat kyllä itsestäsi kovin ärsyttävän käsityksen. Ehkä on parempi, että annat miehen mennä menojaan. Hän voi löytää oikeasti empaattisen, kannustavan naisen, joka tietää jotain elämästä.

Vierailija
44/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voisin seurustella työttömän naisen kanssa, mutta olettaisin että se olisi tilapäistä ja hän tekee työtä sen eteen.

Vierailija
45/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:06"]

Eli ap hakee miestä, jonka lompakolla voi loisia.

Mikä olikaan ap:n oma taloudellinen ja työtilanne?

[/quote]

Ei välttämättä hae miestä jonka lompakolla loisia. Itse olen seurustellut työttömän kanssa, mutta ei enää ikinä kiitos. Ikinä ei voitu mitään tehdä yhdessä, tyyliin käydä syömässä/leffassa/kahvilla/missään, mikä olisi vaatinut rahaa jollen maksanut meitä molempia. Pidemmän päälle kävi rasittavaksi maksaa toisenkin menot, jos halusi jotain erikoisempaa tehdä!

[/quote]

tuohan on täysin normaalia että mies joutuu maksamaan kaikki naisen menot jos se on työttömänä ja naiset vastaanottaa rahat täysin mukisematta. kertoo kyllä naisten asenteesta täysin...  pillua rahaa vastaan 

Vierailija
46/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:15"]

3: Rakennusinsinööri.

6: Olen vakituisessa työsuhteessa oleva tuotantotalouden DI, ja ansaitsen reilusti yli neljä tonnia kuussa. En todellakaan halua loisia mieheni rahoilla, sillä tienaan niin hyvin itsekin.

7: En minä sentään ketään rupea elättämään, kyllä miehen on ehdottomasti kyettävä elättämään itsensä. Mitään loisia en nimittäin viitsi katsella.

[/quote]

onpa sulla paska palkka 

jätä se sika, eläimiä ei saa kiusata. mies löytää varmasti paremman ihmisen kuin sinä 

Vierailija
47/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se mies onkin voittanut lotossa ja hakee vaan sellasta duunia mitä tekee ihan ajankuluks tai sen takia että on jotain rytmiä.

Vierailija
48/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa koko juttu, se mies löytää kyllä jonkun joka ei kysele tällaisia vauvapalstalla...

Vierailija
49/49 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:06"]

Eli ap hakee miestä, jonka lompakolla voi loisia.

Mikä olikaan ap:n oma taloudellinen ja työtilanne?

[/quote]

Ei välttämättä hae miestä jonka lompakolla loisia. Itse olen seurustellut työttömän kanssa, mutta ei enää ikinä kiitos. Ikinä ei voitu mitään tehdä yhdessä, tyyliin käydä syömässä/leffassa/kahvilla/missään, mikä olisi vaatinut rahaa jollen maksanut meitä molempia. Pidemmän päälle kävi rasittavaksi maksaa toisenkin menot, jos halusi jotain erikoisempaa tehdä!

[/quote]

tuohan on täysin normaalia että mies joutuu maksamaan kaikki naisen menot jos se on työttömänä ja naiset vastaanottaa rahat täysin mukisematta. kertoo kyllä naisten asenteesta täysin...  pillua rahaa vastaan 

[/quote]

vastailetko itsellesi täällä?