Miehen eksä
Miesystäväni eksä pyytelee miestäni korjaamaan autoansa ja pyöräänsä ja kyselee milloin autossa on seuraavan kerran huolto.. Ärsyttävää. Lisäksi tämä SUUTTUI kun mies ei kertonut seurustelevansa kanssani, syystä että "meillä pitää olla luottamusta". Mitä hittoa. Luulis aikuisen naisen voivan viedä autonsa korjattavaksi muualle kuin eksälleen. Ja mitä ihmeen luottamusta se tarvii kun ollaan erottu..
Mitä mieltä olette ?
Kommentit (66)
Siis jos ssun mies on autokorjaamolla töissä ja ex huollattaa siellä niin tekee sen varmaan siksi ettei sillä sun kultakimpaleella ole pokkaa huijata.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:52"]
Ei mua millään tapaa pelota, mies jätti eksänsä vuokseni vaikka olivat seurustelleet muutaman vuoden. En vaan ymmärrä miten aikuinen ihminen ei osaa päästää irti. On ok kysellä kuulumisia kun on itse päässyt yli erosta, mutta tuollainen roikkuminen..
[/quote]
Selvästi tuo ärsyttää sinua ja eiköhän siinä ole tavoitekin. Sitä muuten saa mitä tilaa. Olet tunkenut hänen parisuhteeseensa väliin ja vienyt sen autonkorjaajan ja kahvittelukumppanin. Miksi ihmeessä hänen pitäisi nyt kunnioittaa sinun parisuhdettasi? Siitä vaan väliin, jos saumaa on. Ja ilmeisesti on kun kerran jo mies on antanut toisen tulla parisuhteeseensa.
Mulla on itellä samantyylinen (mies)puolinen eksä. :( Viestii jatkuvasti asioissa lapsen varjolla. Valittaa mt ongelmistaan, kyselee tyhmiä asioita lapsen tavaroista tyyliin "onko lapsella tällaista ja tällaista palapeliä". mitä tahansa, että voi olla tekemisissä. Useimmiten en jaksa vastata enää mitään. Erosta aikaa kohta vuosi ja itsellä uusi poikaystävä. Tilanne tuntuu kiusalliselta, kun eksä laittaa joskus yölläkin viestiä. Asiasta olen sanonut jo monta kertaa hänelle suoraan, että lopettaa, koska ei ole normaalia. Tosi paskamainen tilanne.
Joskus eksät eivät todellakaan osaa päästää irti, vaikka niitä ei mitenkään rohkaise!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:52"]
Ei mua millään tapaa pelota, mies jätti eksänsä vuokseni vaikka olivat seurustelleet muutaman vuoden. En vaan ymmärrä miten aikuinen ihminen ei osaa päästää irti. On ok kysellä kuulumisia kun on itse päässyt yli erosta, mutta tuollainen roikkuminen..
[/quote]
Selvästi tuo ärsyttää sinua ja eiköhän siinä ole tavoitekin. Sitä muuten saa mitä tilaa. Olet tunkenut hänen parisuhteeseensa väliin ja vienyt sen autonkorjaajan ja kahvittelukumppanin. Miksi ihmeessä hänen pitäisi nyt kunnioittaa sinun parisuhdettasi? Siitä vaan väliin, jos saumaa on. Ja ilmeisesti on kun kerran jo mies on antanut toisen tulla parisuhteeseensa.
[/quote]
Näin minäkin tuonasian näen ja toivon, että mies tajuaa palata exänsä luo ja korjata suhteensa, sillä silloin tuon miehen syrjähyppykierre katkeaa ja tajuaa, että vaihtamalla voi saada huonomman kitisijän ja kyttääjän!!!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:52"]
[/quote]
[/quote]
Mies ei varmaan olisi lähtenyt jos suhde olisi ollut hyvä. Nainen kävi kolmessa eri työssä eivätkä he nähneet paljoa. Kuka sellaista haluaa ? Lisäksi naisella oli aivan eri haaveet tulevaisuudelle; halusi vaan opiskella ja tehdä töitä kun taas mies mennä kihloihin ja perustaa perhettä. Ap
Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja!
Ja tiedoksi vaan, että mies ei ole kertaakaan valittanut tehneensä väärää päätöstä. Viimeksi viikonloppuna kertoi että olen parasta mitä hänellä on ollut ja että olen pelastanut hänen elämänsä. Olemme tunteneet vuosia ja mies on kertonut, että on aina ajatellut ettei voisi saada minua. Ja samaa itsekkin kuvittelin aina
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:25"]
Ja tiedoksi vaan, että mies ei ole kertaakaan valittanut tehneensä väärää päätöstä. Viimeksi viikonloppuna kertoi että olen parasta mitä hänellä on ollut ja että olen pelastanut hänen elämänsä. Olemme tunteneet vuosia ja mies on kertonut, että on aina ajatellut ettei voisi saada minua. Ja samaa itsekkin kuvittelin aina
[/quote]
Söpöä. <3
Kahden kauppa, lapsi rakas, kahden kauppa...
[/quote]
Ja silti piti sinut salassa...ja huoltaa entisen rakkaan autoa. Lapsiko mies vielä on kun ei saa sanottua, että vie autos muualle. Tosin itse en ymmärrä miksi edes pitäisi. Työ on vain työtä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:25"]
[/quote]
Ja silti piti sinut salassa...ja huoltaa entisen rakkaan autoa. Lapsiko mies vielä on kun ei saa sanottua, että vie autos muualle. Tosin itse en ymmärrä miksi edes pitäisi. Työ on vain työtä.
[/quote]
Miten niin piti salassa ? Tapasimme ensimmäistä kertaa vuoteen ja tällä kertaa molemmat uskalsivat näyttää tunteensa. Ja nopeasti hän erosikin ja kertoi heti alkuun että on varma päätöksestään
Mies voi lakata olemasta huoltomieshuovinen, ja eksä voi viedä autonsa/pyöränsä korjaamolle tai homatkoon uuden miehen joka tekee noin.
Mä ainakin sanoin suoraa, että exän hyllyjä ei tarvi mennä kiinnitteleen seinille tai kasamaan, eikä exän autoon tavi kajota pitkällä tikullakaan jos haluaa että minä pysyn elämässä. Exä on exä ja jos ei ole yhteisiä lapsia niin ei ole tarvetta pysyä väleissäkään
Kyllä on lapsellista porukaa, hohhoijaa. Mulla on exän kanssa yhteiset lapset, pitkä yhteinen historia, paljon yhteisiä tuttuja ja sukulaisia jne. Ero on hoidettu aikanaan hyvin, enkä ottais eksääni koskaan takaisin, en mistään hinnasta. Puolin ja toisin autetaan toisiamme arjen asioissa, ja tietenkin on yhteisiä lasten asioita myös. Exä saattaa tulla meille syömään, koota sen kirjahyllyn viedä roskat, lainata mun tietokonetta, voin jopa soittaa exälle että voisitko heittää mut junaan tms. Onneksi hänen nyxänsä ei ole mikään itsetunnoton teini, joten hänellekään tämä ei ole ongelma. Molempien sukulaisten juhlissa saatamme olla- koska meillä on yhteiset lapset ja ne sukulaisetki on yhteisiä läheisiä. Eikä missään ole mitään ihmeellistä. Että apn ongelmat sijaitsevat ap:n omassa päässä ja kertovat ennen kaikkea ap:n kypsymättömyydestä. Ketään ei voi omistaa, eikä exä- varsinkin jos on lapsia, muutu miksikään ö-luokan ihmiseksi eron jälkeen, vaan parhaassa tapauksessa ihan tavalliseksi hyväksi ihmissuhteeksi- joka on myös lasten etu. Keinotekoisten rajojen laittaminen kertoo ap:n surekasta itsetunnosta, ja se uhkaa liittoa paljon pahemmin kuin exä. Hoitakaa hyvät ihmiset päänne kuntoon ja lakatkaa syyttämästä muita ihmisiä omista ongelmistanne.
Itse en koe suhdetta terveeksi jos alkaa määräilemään kenen kanssa saa olla ystävä ja kenen ei. Perjaatteessa hyvät välit kertovat vain siitä, ettei toinen ole ollut täysi mulkku. Mutta mielestäni kannattaa mennä puhumaan vasta kun on päässyt itse yli ja nainen ei huomattavasti ole. Ja mielestäni eksien kanssa ei tarvitse olla sen kummoisemmissa väleissä, kun jos näkee niin voi kuulumisia kysellä. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:43"]Kyllä on lapsellista porukaa, hohhoijaa. Mulla on exän kanssa yhteiset lapset, pitkä yhteinen historia, paljon yhteisiä tuttuja ja sukulaisia jne. Ero on hoidettu aikanaan hyvin, enkä ottais eksääni koskaan takaisin, en mistään hinnasta. Puolin ja toisin autetaan toisiamme arjen asioissa, ja tietenkin on yhteisiä lasten asioita myös. Exä saattaa tulla meille syömään, koota sen kirjahyllyn viedä roskat, lainata mun tietokonetta, voin jopa soittaa exälle että voisitko heittää mut junaan tms. Onneksi hänen nyxänsä ei ole mikään itsetunnoton teini, joten hänellekään tämä ei ole ongelma. Molempien sukulaisten juhlissa saatamme olla- koska meillä on yhteiset lapset ja ne sukulaisetki on yhteisiä läheisiä. Eikä missään ole mitään ihmeellistä. Että apn ongelmat sijaitsevat ap:n omassa päässä ja kertovat ennen kaikkea ap:n kypsymättömyydestä. Ketään ei voi omistaa, eikä exä- varsinkin jos on lapsia, muutu miksikään ö-luokan ihmiseksi eron jälkeen, vaan parhaassa tapauksessa ihan tavalliseksi hyväksi ihmissuhteeksi- joka on myös lasten etu. Keinotekoisten rajojen laittaminen kertoo ap:n surekasta itsetunnosta, ja se uhkaa liittoa paljon pahemmin kuin exä. Hoitakaa hyvät ihmiset päänne kuntoon ja lakatkaa syyttämästä muita ihmisiä omista ongelmistanne.
[/quote]
olisiko sulle siis ok jos sun uuden miehen eksä kävisi teillä syömässä ja muistelemassa vanhoja ? Jos näin niin hieno homma
Mitä sun nykyinen miehesi sanoo,kun exä tulee viemään roskapussit,ulos?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:29"]
[/quote]
[/quote]
MIksi entinen mies ei voi huoltaa entisen vaimon autoa? Onko jossain joku ohjeistus että näin ei voi toimia? Sehän on yhteinen etu-kun ei tarvitse maksaa autonhuollosta, jää yh:n rahoista enemmän lasten menoihin- siis myös miehen lapsen menoihin... esimerkiksi. Ihan vaan käytännöllistä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:43"]Kyllä on lapsellista porukaa, hohhoijaa. Mulla on exän kanssa yhteiset lapset, pitkä yhteinen historia, paljon yhteisiä tuttuja ja sukulaisia jne. Ero on hoidettu aikanaan hyvin, enkä ottais eksääni koskaan takaisin, en mistään hinnasta. Puolin ja toisin autetaan toisiamme arjen asioissa, ja tietenkin on yhteisiä lasten asioita myös. Exä saattaa tulla meille syömään, koota sen kirjahyllyn viedä roskat, lainata mun tietokonetta, voin jopa soittaa exälle että voisitko heittää mut junaan tms. Onneksi hänen nyxänsä ei ole mikään itsetunnoton teini, joten hänellekään tämä ei ole ongelma. Molempien sukulaisten juhlissa saatamme olla- koska meillä on yhteiset lapset ja ne sukulaisetki on yhteisiä läheisiä. Eikä missään ole mitään ihmeellistä. Että apn ongelmat sijaitsevat ap:n omassa päässä ja kertovat ennen kaikkea ap:n kypsymättömyydestä. Ketään ei voi omistaa, eikä exä- varsinkin jos on lapsia, muutu miksikään ö-luokan ihmiseksi eron jälkeen, vaan parhaassa tapauksessa ihan tavalliseksi hyväksi ihmissuhteeksi- joka on myös lasten etu. Keinotekoisten rajojen laittaminen kertoo ap:n surekasta itsetunnosta, ja se uhkaa liittoa paljon pahemmin kuin exä. Hoitakaa hyvät ihmiset päänne kuntoon ja lakatkaa syyttämästä muita ihmisiä omista ongelmistanne.
[/quote]
Eihän heillä mitään lapsia ole.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:43"]Kyllä on lapsellista porukaa, hohhoijaa. Mulla on exän kanssa yhteiset lapset, pitkä yhteinen historia, paljon yhteisiä tuttuja ja sukulaisia jne. Ero on hoidettu aikanaan hyvin, enkä ottais eksääni koskaan takaisin, en mistään hinnasta. Puolin ja toisin autetaan toisiamme arjen asioissa, ja tietenkin on yhteisiä lasten asioita myös. Exä saattaa tulla meille syömään, koota sen kirjahyllyn viedä roskat, lainata mun tietokonetta, voin jopa soittaa exälle että voisitko heittää mut junaan tms. Onneksi hänen nyxänsä ei ole mikään itsetunnoton teini, joten hänellekään tämä ei ole ongelma. Molempien sukulaisten juhlissa saatamme olla- koska meillä on yhteiset lapset ja ne sukulaisetki on yhteisiä läheisiä. Eikä missään ole mitään ihmeellistä. Että apn ongelmat sijaitsevat ap:n omassa päässä ja kertovat ennen kaikkea ap:n kypsymättömyydestä. Ketään ei voi omistaa, eikä exä- varsinkin jos on lapsia, muutu miksikään ö-luokan ihmiseksi eron jälkeen, vaan parhaassa tapauksessa ihan tavalliseksi hyväksi ihmissuhteeksi- joka on myös lasten etu. Keinotekoisten rajojen laittaminen kertoo ap:n surekasta itsetunnosta, ja se uhkaa liittoa paljon pahemmin kuin exä. Hoitakaa hyvät ihmiset päänne kuntoon ja lakatkaa syyttämästä muita ihmisiä omista ongelmistanne. [/quote] olisiko sulle siis ok jos sun uuden miehen eksä kävisi teillä syömässä ja muistelemassa vanhoja ? Jos näin niin hieno homma
[/quote]
Juu :) Ja tervetullut on myös tää miehen nyxä. Ihan on kuule ihmisiä siinä missä muutkin. NOi on ongelmia vain silloin kun ei ole tarpeeksi itsetuntoa ja taitoa käsitellä OMIA ongelmiaan. Harmittavan yleistä se taidottomuus kyllä on. MItä hirveää siinä sun mielestä tapahtuu jos näitä päättyneiden ihmissuhteiden edustajia tapaa? Tai puolison uutta tai mitä vaan?
Siinähän pyytää, eihän se ole sinulta pois?