Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen eksä

Vierailija
28.08.2014 |

Miesystäväni eksä pyytelee miestäni korjaamaan autoansa ja pyöräänsä ja kyselee milloin autossa on seuraavan kerran huolto.. Ärsyttävää. Lisäksi tämä SUUTTUI kun mies ei kertonut seurustelevansa kanssani, syystä että "meillä pitää olla luottamusta". Mitä hittoa. Luulis aikuisen naisen voivan viedä autonsa korjattavaksi muualle kuin eksälleen. Ja mitä ihmeen luottamusta se tarvii kun ollaan erottu..
Mitä mieltä olette ?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tää nainen sitten vaan niin tottunu että mies hoitaa kyseiset asiat että sen takia vieläkin luottaa exänsä apuun.

Vierailija
62/66 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:56"]No onko tää nainen sitten vaan niin tottunu että mies hoitaa kyseiset asiat että sen takia vieläkin luottaa exänsä apuun.
[/quote]
Säästää rahaa kun ei tartte viedä muualle korjattavaks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla tulis mieleenkään. Pakko saada just eksällensä korjattavaks sen työpaikalle. Sit kysellään että tulisko joskus kahville ja pyytää käymään kun muka tärkeää asiaa mitä ei voi puhelimessa sanoa, mutta asia onkin joku turhanpäiväinen

Vierailija
64/66 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:56"]No onko tää nainen sitten vaan niin tottunu että mies hoitaa kyseiset asiat että sen takia vieläkin luottaa exänsä apuun.
[/quote]
Säästää rahaa kun ei tartte viedä muualle korjattavaks.
[/quote]

Ei säästä koska mies korjaa sen töissä.. ihan yhtä paljon maksaa kun muuallakin.

Vierailija
65/66 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:57"]No ei mulla tulis mieleenkään. Pakko saada just eksällensä korjattavaks sen työpaikalle. Sit kysellään että tulisko joskus kahville ja pyytää käymään kun muka tärkeää asiaa mitä ei voi puhelimessa sanoa, mutta asia onkin joku turhanpäiväinen
[/quote]
Eli selvästi ei osaa päästää irti miehestä ja kaipaa vielä.

Vierailija
66/66 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen villitys nykyään on saada pitää kaikki eksät kavereina? Jos on muutaman kerran peuhannu jonkun kanssa vällyn alla, pitääkö senkin kanssa olla niiiiin hyvä kaveri eron jälkeen? Mä en ymmärrä tollasta. Mä en ainakaan tarvii ketään eksiä enää, nykyisessä on mulle miestä tarpeeksi. Tai jos nää mammat täällä haluukin pitää ne eksät varalla :)