Kun mies manipuloi vastaamattomuudella
Mä luulen, että oon tapaillut jotain narsistia tai muuten vaan mulkkua. Oon päälle parikymppinen nainen ja puolen vuoden ajan oon tapaillut yhtä miestä. Ollaan tapailtu melko harvakseltaan ja useimmiten seksin merkeissä miehen toiveesta, yllätys. Kun näämme, mies on ihana, kehuu mua ja puhuu seuraavasta näkemisestä. Hän ottaa itse harvoin yhteyttä, ja aluksi esitin itsekin vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt viimeaikoina oon kuitenkin itse alkanut tekstaamaan/soitella miehelle enemmän. Jos laitan hänelle viestiä, hän saattaa esim sanoa "olisi kiva nähdä tällä viikolla" ja kun vastaan normaalisti ja kysyn esim päivää joka hänelle käy, ei vastausta kuulu. Hän saattaa vastata parin päivän/viikon päästä jotain että sori olin siellä tai täällä, mutta mitä kuuluu. Mitä mieltä ootte tälläisesta? Voi olla ettei miestä yksinkertaisesti kiinnosta, mutta musta tuntuu että hän saattais myös yrittää manipuloida mua tykkäämään hänestä entistä enemmän. Jos näin on, niin tää ainakin toimii. Vastaamattomuus on raastavaa......
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 02:37"]
Ollaankohan tapailtu samaa miestä. :D
[/quote]
Toivottavasti ei. Täsmääkö ikäkin?
Kiitos vastauksista, hyviä pointteja. Arvostan sitä, että vaivaudutte tsemppaamaan. Tää on vaikeeta, kun en ole tottunut tälläiseen kohteluun miehiltä. Nyt on tääkin koettu. AP
Näissä jutuissa on tärkeintä tuntea itsensä. Turha laittaa paukkuja miehen ajattelemiseen ja analysointiin. Hänellä on oikeus olla niin mulkku kuin haluaa. Nyt pitää tietää, mitä itse haluaa, ja onko valmis siihen, että tapaamisia tulee vain harvakseltaan sen mukaan mikä miehelle sopii, ja että ne koostuvat lähinnä pelkästä seksistä. Jos tuntuu ok diililtä, kunhan saa olla tekemisissä moisen ihmeen kanssa, niin sitten menette hänen ehdoillaan.
Unohda se. Siinä kaikki.
Jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän pitää yhteyttä. Olen kokenut aivan saman, muutamankin kerran. Ei kannata jäädä roikkumaan löysään hirteen. Älä ota yhteyttä, äläkä vastaa kun viestittää (ainakaan päivään). Olet miehelle pelkkä tapa purkaa paineita. Hän ei välitä sinusta ihmisenä, koska jos välittäisi, hän ei kiduttaisi sinua epävarmuudella vaan laittaisi halipus-viestejä ja ainakin pitäisi yhteyttä.
Ansaitset parempaa. Mies vaan nauttii saamastaan huomiosta, ja hänellä on varmaan sinun lisäksi muitakin naisia ns. takalevyllä.
Usko siskoa ja pää pystyyn.
Näitä miehiä riittää. Jokin empatiaosio ja toisen osaan itsensä samaistaminen puuttuu aivoista täysin, itsekkäitä mulkkuja mielestäni. Itse kyllä ap. mahdollistat tuon touhun omalla roikkumisellasi.
Mies jotenkin kuvittelee, että kun hän on päättänyt, että asia nyt on ja menee näin niin hänen ei tarvitse kommentoida eikä ottaa kantaa.
Mikä lie mennyt kasvatuksessa pieleen.
Ei se manipuloi, sitä ei vaan kiinnosta. Se huomaa, että sulle sopii tuo huono kohtelu, joten miksi muuttaa sitä? Valitettavasti asia on niin, että jos otat sen (vastaamattomuuden yms) puheeksi, mies todnäk sanoo adios etkä kuule siitä enää. Minusta se on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin se, että tuhlaat aikaa ja energiaa tommosen tyypin miettimiseen, ja olet sitten heti valmiina kun mies haluaa vähän polkaista. Ei ole sen arvoinen. Unohda.
Suosittelen omanarvontunnon kehittämistä. Vaikka olis kuinka hyvä pano, tuollaiset miehet tiedetään. Ei siitä ole sulle kuin murhetta. Etsi uusi. Meressä on paljon kalaa!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 01:15"]
Harva mies ymmärtää, että vastaamattomuus lisää mitenkään naisen kiinnostusta. Ainoastaan jotkut pelimiehet ja tyypit, jotka ovat lukeneet pick up artist -kirjoja. Heitä on kuitenkin häviävän pieni osa miehistä. Toki jos mies on selvästi sieltä karismaattisemmasta päästä eikä todellakaan mikään perustallaaja, on mahdollista että hän yrittää manipuloida. Muussa tapauksessa äärimmäisen todennäköistä, pikemminkin niin päin, että laittaa paljon viestiä jos yrittää saada sut kiinnostumaan.
[/quote]
Kyllä näitä miehiä riittää! lähes jokainen exäni on ollut tuollainen ja vähintään joka toinen tapaamistani miehistä myös, siis etteivät vastaa/koe tarpeelliseksi vaivautua vastaamaan eri syiden takia. Yksi exä luki kaikkia noita pelimiesvinkkejä ja mainosti myöhemmin palstoilla että naiset tykkää kun on ensin etäinen eikä vastaa heti, noh itse en näihin piirteisiin ihastunut mutta tulipa tämäkin selväksi. Tuo on sellaista valtapeliä ja kontrollointia, katsotaan kuinka kauan nainen sietää toista ja esitetään viileää tavoittelemisen arvoista miestä, jolla on niin paljon tehtävää ettei "ehdi" vastata tai mitä näitä muita syitä nyt keksiikään. Oikeasti mies nauttii siitä saamastaan huomiosta, mutta kuvittelee pitävänsä kiinnostuksen yllä käyttäytymällä noin törkeästi ja olemalla kylmän etäinen. Oikeasti kiinnostunut mies pitää yhteyttä ja on oma-aloitteinen myös silloin, kun olet kauempana.
[/quote]
Suomen pelimiesfoorumilla oli ns. kulta-aikana 300 jäsentä. Tästä voi vetää aika vahvan johtopäätöksen, että kirjoista opeteltuja juttuja käyttää ehkä 1000 miestä Suomessa. Mutta muuten mitä olen naistenlehtiä lukenut, niin siellähän vasta neuvotaankin että miten pian naisen pitää vastata ja miten paljon pitää yhteyttä, että on "sopivan arvoituksellinen" tai jotain sinnepäin. Ihan yhtä manipuloivaa. En nyt suoraan menisi miehiä tässä syyttämään.
Suurin osa miehistä kyllä luulee menettävänsä naisen, jos ei vastaa riittävän usein. Pelimiehet on asia erikseen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 06:29"]
Samaa paskaa, jätä tollanen surkimus. Sillä ei ole munaa sanoa suoraan ettei ole kunnolla kiinnostunut (vaan pelkästä seksistä) joten tee niin että et vastaa sille enää mitään lainkaan.
Ja yleistähän tollanen ikävä kyllä on.
[/quote]
Eli kun mies ei heti halua lapsia ja kustantaa ämmälle prinsessahäitä, niin mies on surkimus?
Itse olen siinä tapauksessa mieluummin surkimus, kuin höynäytettävä tollo.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 12:37"]
Samaa paskaa, jätä tollanen surkimus. Sillä ei ole munaa sanoa suoraan ettei ole kunnolla kiinnostunut (vaan pelkästä seksistä) joten tee niin että et vastaa sille enää mitään lainkaan.
[/quote]
Eli kun mies ei heti halua lapsia ja kustantaa ämmälle prinsessahäitä, niin mies on surkimus?
[/quote]
Joku heitti oman traumansa meidän ihmeteltäväksi tänne. Ei vaan valitettavasti kuulu ketjun aiheeseen :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 12:37"]
[/quote]
[/quote]
Joku heitti oman traumansa meidän ihmeteltäväksi tänne. Ei vaan valitettavasti kuulu ketjun aiheeseen :)
[/quote]
Ei ole kuule mitään tarumoja aiheesta. Teillä naisilla tuo harhaisuus tuntuu olevan aika yleistä =9
Se haluaa sulta pillua silloin, kun parempaa pildeä ei ole tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 02:37"]
Ollaankohan tapailtu samaa miestä. :D
[/quote]
Täällä yksi myös...
Mä luulen, että näitä miehiä riittää ja siksi olis kyllä epätodennäköistä törmätä täällä ko. miehen toisiin naisiin... mutta siis tää "mun" mies asuu pk-seudulla. Miten teillä jotka epäilette kyseessä olevan sama mies? AP
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:14"]
Mä luulen, että näitä miehiä riittää ja siksi olis kyllä epätodennäköistä törmätä täällä ko. miehen toisiin naisiin... mutta siis tää "mun" mies asuu pk-seudulla. Miten teillä jotka epäilette kyseessä olevan sama mies? AP
[/quote]
Äskönen joka kirjotti, ei oo pk-seutu. Mutta aika yleistähän tollanen on.
Mä itse tunnun ajautuvan näihin sen takia, koska vaikka mua ärsyttää tollanen käytös mieheltä niin vielä enemmän ahdistaa se, millanen yhteydenpitotahto on jos mies on oikeasti kiinnostunut :D Jospa joskus löytäis miehen joka osais pitää sen kultaisen keskitien näissä jutuissa.
Tuo on ihan selvä tapaus ap. Mies haluaa vain seksiä. Älä tuhlaa aikaasi enempää jos tahdot jotain muuta.
Ja ei, et saa miestä enää kiinnostumaan sinusta muuten, peli on siltä osin menetetty.
Näitä miehiä kyllä riittää. Luultavasti on varattu eikä kerro sitä sulle.
Ota ap jalat alle! Ei tommonen mies oo kuin seksistä kiinnostunut, noita riittää!!
Ootte ihania kun ette lyttää mua kokonaan. Onhan tällänen roikkuminen ja toivon elättely säälittävää, mutta näin ihastuneena on vaikeaa hyväksyä totuus. Sattuuhan tämä.. Mutta parempi päästää irti, ootte ihan oikeessa. Kiitos kaikille kannustavista sanoista! AP
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:55"]
Ootte ihania kun ette lyttää mua kokonaan. Onhan tällänen roikkuminen ja toivon elättely säälittävää, mutta näin ihastuneena on vaikeaa hyväksyä totuus. Sattuuhan tämä.. Mutta parempi päästää irti, ootte ihan oikeessa. Kiitos kaikille kannustavista sanoista! AP
[/quote]
Voimia!
Been there, done that.
Hetken kirpaisee mutta sitten on jo huomattavasti helpompi olo kun ei tarvitse turhaan elätellä toiveita ja roikkua.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:55"]
[/quote]
Se on aivan kauhea tunne, kun tajuaa että toista ei vaan kiinnosta tarpeeksi, mutta tosi hyvä jos tajuat sen nyt ja teet sille jotain. Todella julma totuus on, että vaikka et vastaisi miehelle mitään tai soittaisi enää, niin susta oikeasti kiinnostunut mies ottaa kyllä itse voimakkaasti yhteyttä, jos kiinnostaa.
Eikä se tarkoita että sussa on joku vika, te nyt ette vaan ole SE pari.
Et ole vielä päässyt pyristelemään tarpeeksi irti, kun muistat selvästi milloin olette viimeksi jutelleet ja miten se päättyi. Neuvon, että keksit kerta kaikkiaan muuta ajateltavaa. Nuo ihmettelysi ja pohdintasi vaan ruokkivat tunnettasi. Tee jotain sellaista, mikä vaatii huomiosi kokonaan ja väsyttää sut, joku harrastus. Kaikkein pahinta on, jos jäät roikkumaan niin, että olet valmiina aina kun mies ottaa yhteyttä. Siitä koukusta on vaikea enää kiemurrella joten itsesi kannalta olisi parasta että pitäisit puolesi nyt.