Kun mies manipuloi vastaamattomuudella
Mä luulen, että oon tapaillut jotain narsistia tai muuten vaan mulkkua. Oon päälle parikymppinen nainen ja puolen vuoden ajan oon tapaillut yhtä miestä. Ollaan tapailtu melko harvakseltaan ja useimmiten seksin merkeissä miehen toiveesta, yllätys. Kun näämme, mies on ihana, kehuu mua ja puhuu seuraavasta näkemisestä. Hän ottaa itse harvoin yhteyttä, ja aluksi esitin itsekin vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt viimeaikoina oon kuitenkin itse alkanut tekstaamaan/soitella miehelle enemmän. Jos laitan hänelle viestiä, hän saattaa esim sanoa "olisi kiva nähdä tällä viikolla" ja kun vastaan normaalisti ja kysyn esim päivää joka hänelle käy, ei vastausta kuulu. Hän saattaa vastata parin päivän/viikon päästä jotain että sori olin siellä tai täällä, mutta mitä kuuluu. Mitä mieltä ootte tälläisesta? Voi olla ettei miestä yksinkertaisesti kiinnosta, mutta musta tuntuu että hän saattais myös yrittää manipuloida mua tykkäämään hänestä entistä enemmän. Jos näin on, niin tää ainakin toimii. Vastaamattomuus on raastavaa......
Kommentit (53)
Miehellehän tuollainen järjestely sopii todella hyvin. Saa seksiä halutessaan ja muuten voi huidella missä tahtoo ja panna ketä vaan. En ihmettelisi, jos hänellä olisi useampikin nainen pahan päivän varalle. Silloin voi aina soitella tai laittaa tekstaria, josko irtoaisi. Ja irtoaahan se!
Hyvä, ettet jää enää hätävaraksi, ap. Uutta matoa! On tällekin sankarille uusi skenario kun sanot ettei sovi kun on parempaa seuraa - seuraa, joka pitää yhteyttä ja on susta aidosti kiinnostunut. Ihmisenä, ei viihdykkeenä. Joillekin naisille toki sekin sopii, mutta rakastua ei silloin saa (ja tähän en itse pysty).
Minullle naiset tekee aina noin tai pari naista tehnyt. Se on jotain vallankäyttöä ja sitä, että tuntee itsensä pomoksi suhteessa ja tuntee itsensä halutuksi. Naisten touhuja tai hinttien pääasiassa.
He's just not that into you. Sulle riittää vastaus, että susta kiinnostunut mies ei käyttäydy noin. Kasvata nainen selkäranka ja etsi itsellesi mies, josta ei tartte arvuutella tykkääkö se vai ei.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 01:16"]
T. nro 9, joka on lukenut kaikki mahdolliset pelimiesoppaat ja "tuntee skenen"
[/quote]
hahah luuseri.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:12"]
[/quote]
hahah luuseri.
[/quote]
Sitäpä juuri. Olisinpa jättänyt lukematta niin olisin vieläkin varmaan neitsyt ja vailla mitään sosiaalisia taitoja.
Tee sama miehelle? Elikä vastaa itse aina vasta suurinpiirtein saman ajan kuluttua kun mies oli vastannu sulle? Tuskin tilanteeseen auttaa, mutta oppiipahan ehkä miltä tuntuu.
Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Mies myös keskustelee kanssasi jos on kiinnostunut sinusta ihmisenä.
Hienoa ap, että olet ottanut neuvot vastaan! :) Se osoittaa poikkeuksellista kypsyyttä. Moni mieluummin elää valheessa eikä usko, kun neuvot eivät olekaan mieluisia.
Tsemppiä ja kaikkea hyvää :) Ansaitset parempaa!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:41"]
Tee sama miehelle? Elikä vastaa itse aina vasta suurinpiirtein saman ajan kuluttua kun mies oli vastannu sulle? Tuskin tilanteeseen auttaa, mutta oppiipahan ehkä miltä tuntuu.
[/quote]
En oikein usko, että tätä harrastavat miehet (tai naisetkaan sen puoleen) oppivat tuosta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:12"]
[/quote]
hahah luuseri.
[/quote]
Jos ajattelee toisen olevan luuseri, niin se on aika säälittävää sanoa se ääneen. Vähän niin kuin kävisi potkimassa kodittomia.
Mulla oli hiljattain tollanen tilanne että mies alkoi vaikuttaa nihkeeltä. En oikein tykkää sellaisesta toimintatavasta että oletellaan vaan itsekseen että ei sitä varmaan kiinnosta (sen enempää kuin että jos olettaisi omin päin että jotain kiinnostaa) kun se ei ota yhteyttä (koska enpä itsekään pitänyt sitten hirveästi yhteyttä mutta olisi kiinnostanut ainakin alustavasti) vaan mieluummin kysyisin suoraan ja jatkaisin eteenpäin sitten sen kuittauksen kanssa.
Onnistuin kuitenkin tässä tapauksessa pääsemään sellaiseen pisteeseen ajatuksissani, etten tarvitse sitä kuittausta siltä vaan voin päättää sen informaation valossa joka mulla on siitä ihmisestä etten itse halua pitää siihen yhteyttä noissa olosuhteissa. Otti aika koville koska ihastus oli niin voimakas mutta ei se kauaa kestänyt. Yllättäen miehestä sitten kuuluikin mutta tämän ns. luopumisen jälkeen pystyin suhtautumaan siihen paljon rationaalisemmin kuin jos olisin ruokkinut omaa toivoani.
Fiksuja kommentteja täällä suunnilleen kaikilla. Mutta onko pakko jokaiseen tällaiseen ketjuun jonkun kirjoittaa "he's just not that into you"??? Tämä nokkela englannikielinen leffan nimi alkaa jo pikkaisen tympimään kun sitä on pakko toistaa kaikkialla. Osuva sanaparsi, mutta löytyy niitä muitakin. Sori, aiheen vierestä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:55"]
Ootte ihania kun ette lyttää mua kokonaan. Onhan tällänen roikkuminen ja toivon elättely säälittävää, mutta näin ihastuneena on vaikeaa hyväksyä totuus. Sattuuhan tämä.. Mutta parempi päästää irti, ootte ihan oikeessa. Kiitos kaikille kannustavista sanoista! AP
[/quote]
Se on aivan kauhea tunne, kun tajuaa että toista ei vaan kiinnosta tarpeeksi, mutta tosi hyvä jos tajuat sen nyt ja teet sille jotain. Todella julma totuus on, että vaikka et vastaisi miehelle mitään tai soittaisi enää, niin susta oikeasti kiinnostunut mies ottaa kyllä itse voimakkaasti yhteyttä, jos kiinnostaa.
Eikä se tarkoita että sussa on joku vika, te nyt ette vaan ole SE pari.
[/quote]
Näin on. Valitettavasti tasan ei käy nallekarkit. Tsemppiä, ap! Neuvoisin poistamaan miehen numeron kännykästä kokonaan.
Ja jos stalkkaat miestä somessa, niin lopeta. Etsi muuta ajateltavaa.