Raskaaksi?
Olemme terve pariskunta, Ikää naisellani on 18v ja miehellä 25v. Olemme yrittäneet saada lasta noin vuoden ajan. Ei ole vielä tärpännyt.. Naiseni ei ole käyttänyt E-pillereitä. Kuinka kauvan yleensä kestää että tulee raskaaksi? Missä vika?
Terveisin: Vauva kuumeinen pariskunta.
Kommentit (34)
Olen myös 18v äiti. Sain lapseni 16vuotiaana 20mieheni kanssa. Olemme nyt naimisissa lapsemme on 3vuotias sinä aikana olen juonut alkoholia vain 3kertaa. Baareissa en halua edes ravata. Älkää välittä muista, jos olette valmiita vanhemmiksi niin toivomme perheeni kanssa teille parasta. Aurinkoista syksyä teidän perheelle!
Ei tuossa iässä. Odottakaa muutama vuosi. Itse sain lapsen 19-vuotiaana ja kaikella rakkaudella lastani kohtaan niin kyllä välillä harmittaa että meni sitten nuoruus ohi.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:15"]Kyllä saisin sydärin jos oma teini tulisi 7 vuotta vanhemman tyypin kanssa, että arvaa mitä! Me saadaan vauva. Oi ei :D
[/quote] Niinpä!! Tuntuu että tuon ikäiset ovat vielä lapsia itsekin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:25"] Ootteko ihan normaaleja?? [/quote] Mistä päättelet että nämä ei ole normaaleja? T . nuori äiti [/quote] Tapa kirjoittaa ja lasta yritetty vuosi eli 24-vuotias mies ja 17-vuotias tyttö. Hohhoh. En ole mikään jeesustelija ja omakin mies on 4 vuotta vanhempi mutta tuo on jo... Niin..
[/quote]
No riippuu ihmisistä. Jos he todella rakastavat toisiaan ja haluavat perheen niin anna jo olla. Sinä ajattelet asian noin mutta rakkaus ei katso ikää. 7vuotta on aika pieni ikäero. Eriasia olisi jos 13v. Ja 24vuotias yrittäisivät lasta.. T. Nuori äiti
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:15"]Kyllä saisin sydärin jos oma teini tulisi 7 vuotta vanhemman tyypin kanssa, että arvaa mitä! Me saadaan vauva. Oi ei :D [/quote] Niinpä!! Tuntuu että tuon ikäiset ovat vielä lapsia itsekin.
[/quote]
Taidatte olla molemmat +58?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:15"]Kyllä saisin sydärin jos oma teini tulisi 7 vuotta vanhemman tyypin kanssa, että arvaa mitä! Me saadaan vauva. Oi ei :D [/quote] Niinpä!! Tuntuu että tuon ikäiset ovat vielä lapsia itsekin.
[/quote]
Taidatte olla molemmat +58?
[/quote] Itse olen 40 :) En tosiaan halua että oma lapsi vääntäisi lapsia tuossa iässä.
Kerrohan mitä tämä sun teini tekee? Koulut käyty ja vakituinen työ? Dude, sulla ois vaan kaks lasta mitä pitää vahtia.
Tsemppiä teille! ♥
Saimme esikoisemme 02.11.2010 olin silloin 17v mieheni 24. Elikkäs samanikäisiä kuin te kaksi. 5vuotta olemme olleet yhdessä eikä kumpikaan meistä ole kaivannut entiseen elämään. Parasta mitä minulle ikinä tapahtui oli saada lapsi vanhemman miehen kanssa. Oisi voinut olla melkoista tuskaa yrittää edes perustaa perhettä saman ikäisen pojan kanssa..
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:53"]
Kerrohan mitä tämä sun teini tekee? Koulut käyty ja vakituinen työ? Dude, sulla ois vaan kaks lasta mitä pitää vahtia.
[/quote]
Tarjoilijana hän on :)
Hahahaa huono läppä. Mees nukkuu känni pois ;)
Tuskin kummassakaan teistä on vikaa. Menkää hormoonihoitiihin
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:25"]
Ootteko ihan normaaleja??
[/quote] Mistä päättelet että nämä ei ole normaaleja? T . nuori äiti
[/quote] Tapa kirjoittaa ja lasta yritetty vuosi eli 24-vuotias mies ja 17-vuotias tyttö. Hohhoh. En ole mikään jeesustelija ja omakin mies on 4 vuotta vanhempi mutta tuo on jo... Niin..