Hävettääkö esitellä uusi kumppani kavereille, jos ex oli paremmannäköinen?
Hävettääkö (edes hieman) esitellä uutta kumppania kavereille ja muille tutuille, jos ex oli kauniimpi/komeampi, sosiaalisempi ja menestyvämpi?
Nykyinen sitten ihana omalla tavallaan, joka voi olla ulkopuolisten vaikeampi huomata.
Kommentit (25)
hävettäs olla noin lapsellisen ja ylimielisen kanssa :)
Ja jos uusi on samaa sukupuolta, niin silloin jopa suositeltavaa että ei ole paremman näköinen kuin mitä itse tai kaverit. Se herättäisi vai kateutta. Se ei haittaa jos on hyvä sormettamaan.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 14:43"]
No mites sitten esim. uralla menestyminen? Vaikuttaako se? Eikö ole kivempi esitellä menestynyttä?
ap
[/quote]
Totta kai vaikuttaa positiivisesti
[/quote]
No mutta tuntuuko sitten kiusalliselta esitellä menestyneen kumppanin jälkeen joku, jolla ei urakehitys ole ihan niin kiivasta..
[/quote]
Varmasti jos exä on ollut oikeasti menestyvä, varsinkin jos on selvää että sä haluat et kumppanis on menestyvä eli olet yleensä aina ollut sellaisten kanssa ja nyt sitten et olekaan
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:33"]
hävettäs olla noin lapsellisen ja ylimielisen kanssa :)
[/quote]
täällä ruma näköjään älähti, kun kalikkaa kalahti :D
Kyllä minä saattaisin miettiä hetken että miettiiköhän kukaan ystävistäni miksi vaihdoin ns rumempaan. Toki itselle ulkonäkö on sivuseikka ja se miten parisuhde toimii on se tärkein ja niin myös ystävilleni. Mutta olen myös välillä niin pinnallinen että mietin mitä muut sanovat. Ja lähinnä mietin vähän oudompia tuttavia. Hyvät ystäväni eivät ikinä arvostelisi kumppaniani pelkän ulkonäön perusteella.