Miksi av ei enää toimi mobiilissa?
Jo kolmas päivä kun ei lataa keskusteluja auki. Aukeaako teillä muilla?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:40"]
Ettehän mene millään vanhalla linkillä? Kokeilkaa suoraan vauva.fi ja kun kysyy mobiiliin menoa niin sitten vastaa "ok".
[/quote]
ei toimi niinkään. S3 mulla. Enkä ole myöskään mitään lataillut.
Mulla samsung s4 kans ja ns normilla internetselaimella jää vaan lataamaan, mutta kun vaihdoin toiseen selaimeen ongelma katosi.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:23"]Kyllä mulla toimii :)
[/quote]
mullakin toimii. Samsung galaxy trend
[/quote]
eipä tunnu hyvin enää toimivankaan. Hidastelee. Lataus epäonnistui. Ei avaa ketjun toista sivua jne. Varmaan sitten lopetettava tää surffailu.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:30"]Veikkaisinpa selainongelmaa. Päivityksen yhteydessä asentaneet jonkin, joka ei toimi kaikkien selainten kanssa. Itsellä Internet Explorer selain, eikä mitään ongelmia missään vaiheessa.
[/quote]
Nyt puhuttiinkin puhelimista, ei tietokoneista.
Aamulla toimi hetken, nyt taas ei. Samsung Galaxy S4 + Chrome
Onko nyt aikeena saada ihmiset asentamaan vauva-sovellus pistämällä mobiilisivusto alas...
Mullakin oli 2 päivää ettei toiminut galaxy S4 mini. Nyt yhtäkkiä alkoi pelaamaan taas
Täällä toimii ihan kuin ennenkin. Lumia 920
Mulla toimii muuten hyvin, mutta välillä vaan jää pitkäks aikaa miettimään ja latailemaan, jolloin suljen ikkunan ja meen Googlen kautta kokonaan uudestaan.
Tän päivityksen myötä ei kyllä toimi mun viesteissä enää kappalejaot, mikä on erittäin ärsyttävää varsinkin pidemmissä kommenteissa... Mulla on iPhone 5s.
Piti oikeen testaa ja taas hävis kappalejaot.. Mur!! T. 31
Kymmenennen kerran: Yrittäkää tyhjentää selainmuisti kännykästä ja sitten uudestaan tälle sivulle, tämä kikka toimii ainakin lumiassa. Jos ei auta, tyhjentäkää myös netin väliaikaismuisti!
Lumiassa näköjään toimi IE:llä, mutta kotona tabletilla (Samsung Calaxy Tab) Chromella ei ole toiminut. Pitääpä huvikseen testata tyhjentää välimuisti tai kokeilla toista selainta.
Mulla ei oo toiminu kolmeen päivään ja Lumia on. Ilmoittaa vaan että "lataaminen epäonnistui".
Lataus epäonnistui. Näin mobiili mulle on herjannut ties kuinka monetta päivää. Samsung S4 Zoom. Ja on kaikki muistit tyhjennetty mutta kun ei toimi niin ei.....
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:30"]
Veikkaisinpa selainongelmaa. Päivityksen yhteydessä asentaneet jonkin, joka ei toimi kaikkien selainten kanssa. Itsellä Internet Explorer selain, eikä mitään ongelmia missään vaiheessa.
[/quote]minullakin ie selain ei vaan pelaa
Missä loput sivut??? Aaaargh! Missä tän sivuston koodari on? Tehkää tälle jotain!!!
ei toimi, vaikka tyhjensi välimuistin , selaimena chrome
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:20"]
Kymmenennen kerran: Yrittäkää tyhjentää selainmuisti kännykästä ja sitten uudestaan tälle sivulle, tämä kikka toimii ainakin lumiassa. Jos ei auta, tyhjentäkää myös netin väliaikaismuisti!
[/quote]
Mulla on Galaxy S4, kokeilin tuota selainmuistin tyhjentämistä eikä auttanut p*skaakaan. Miten väliaikaismuisti tyhjennetään?
Ei toimi samsung 3 ja chrome. Miten ihmeessä tämän palstan yläpito onkin niin nihkeä tiedottamaan mistään???
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:40"]Mulla ei näy kuin keskustelujen eka sivu. Eli viestejä on vaikka 50 mutta näen vain ekat 25 eikä ole sitä nuolta, mistä siirtyä seuraavalle sivulle.
[/quote]
mulla tekee sitä samaa välillä ja toimii hitaammin. T. Aiemlin vastannut galaxy trend plus