Miksi av ei enää toimi mobiilissa?
Jo kolmas päivä kun ei lataa keskusteluja auki. Aukeaako teillä muilla?
Kommentit (53)
Toimii ihan hyvin. Mitä puhelinta käytät?
Miksi joka päivä jotkut valittaa ettei toimi mobiililla? Minulla mobiili on toiminut koko ajan ilman ongelmia, nytkin mobiilussa.
Jos ei toimi, ilmeisesti laitteesta johtuvaa koska toisilla toimii.
Toimii ihan normaalisti täälläkin.
Mullakaan ei toimi! Lataa, lataa, lataa... ja lopulta ilmoittaa ettei keskustelua voi avata. Mulla on samsung galaxy s 4 ja 2 käytössä eikä kummallakaan toimi. Miksiköhän...
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:27"]Mullakaan ei toimi! Lataa, lataa, lataa... ja lopulta ilmoittaa ettei keskustelua voi avata. Mulla on samsung galaxy s 4 ja 2 käytössä eikä kummallakaan toimi. Miksiköhän...
[/quote]
Itselläni on S3 ja ihan hyvin toimii.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:23"]
Toimii ihan hyvin. Mitä puhelinta käytät?
[/quote]
Huawein puhelin ja ennen on toiminut kyllä hyvin. Nyt vain ei enää toimi. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:23"]Kyllä mulla toimii :)
[/quote]
mullakin toimii. Samsung galaxy trend
Mullakaan ei toimi, "lataaminen epäonnistui". On täytynyt täysversiona selata.
Veikkaisinpa selainongelmaa. Päivityksen yhteydessä asentaneet jonkin, joka ei toimi kaikkien selainten kanssa. Itsellä Internet Explorer selain, eikä mitään ongelmia missään vaiheessa.
En saa postattua kommentteja mutta peukuttaminen onnistuu. Enkä tiedä, miten iPhonesta voi tyhjentää välimuistin, ilmeisesti se auttaisi asiaa.
Minulla Lumia 900 ja ei toimi mobiili minullakaan, ärsyttävää.
Lumia 930, ja toiminut koko ajan ilman ongelmia.
En ole ladannut puhelimeeni mitään uutta, eiliseen asti on toiminut, ei enää... Galaxy S4 mullakin. :(
Lumia on eikä ole avannut AV-mobiilisivua kolmeen päivään. Täysversio avautuu, mutta ei sitä jaksa mobiililaitteilla.
Ettehän mene millään vanhalla linkillä? Kokeilkaa suoraan vauva.fi ja kun kysyy mobiiliin menoa niin sitten vastaa "ok".
Mulla ei näy kuin keskustelujen eka sivu. Eli viestejä on vaikka 50 mutta näen vain ekat 25 eikä ole sitä nuolta, mistä siirtyä seuraavalle sivulle.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:40"]Mulla ei näy kuin keskustelujen eka sivu. Eli viestejä on vaikka 50 mutta näen vain ekat 25 eikä ole sitä nuolta, mistä siirtyä seuraavalle sivulle.
[/quote]
Sama täällä. Ja quotet tulee yhteen syssyyn.
Kyllä mulla toimii :)