Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä opiskelijahaalareille koulun jälkeen?

Vierailija
26.08.2014 |

Opinnot loppuivat jo muutama vuosi sitten, mutta mietin mitä tekisin noille haalareille, jotka silloin hankin. Siis ne opiskelijahaalarit. Niissä on jonkin verran merkkejä ja tussilla kirjoitettuja tekstejä / kuvia. Mutta kuitenkin siistit, koska en niitä käyttänyt kuin muutaman kerran. Mutta toisaalta ei kai kukaan fuksi halua ostaa haalareita, joissa on jo merkkejä ja etenkin tussikirjoituksia? Itsellänikään ei ole niille yhtään mitään käyttöä, mutta ei viitsisi roskiinkaan heittää. Mitään tunnearvoa ei niihin ole.

Mitä olette itse tehneet noille haalareille? Saako tällaisia millään pilkkahinnalla myytyä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitte noistä haalareista? Meille kait jäi ihan ylimääräistä rahaa mainospaikoista....

Vierailija
22/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteeksi paskanlevitykseen ynnä muihin piha- ja puutarhahommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22:lle

Juu, ei mekään maksetty haalareista. Niihin myytiin mainospaikkoja ja rahaa jäi vielä ylikin. Mä luulin, että se on normaalikäytäntö..

Vierailija
24/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Onko sulla vielä ne haalarit? Jos sulla on ne niin haluan ne ostaa. Lauta mulle sähköpostia veerarasanen_96@hotmail.com niin sovitaan joku hinta.

Vierailija
25/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita hope globelle materiaaliksi, voivat tehdä kasseja tms. Todella itsekästä heittää lähesckäyttämättömiä tuotteita roskiin kun tuhoamme maapalloa kovalla tahdilla kulutushysteriassamme.

Vierailija
26/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera Räsänen kirjoitti:

Moi! Onko sulla vielä ne haalarit? Jos sulla on ne niin haluan ne ostaa. Lauta mulle sähköpostia veerarasanen_96@hotmail.com niin sovitaan joku hinta.

LOL

Vierailija
27/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vikiset?? Nakkaa roskiin vaan, jos et niitä kaipaa, that's it. Itse aioin ainakin säilyttää niitä valmistumisen jälkeen, mutta kaikki omalla tavallaan.

Vierailija
28/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy jollekin wannabee-opiskelijalle. Saat varmasti hyvät rahat. On esim. paljon alaikäisiä, jotka haluaa päästä baariin haalarit henkkareina.