Mitä tehdä opiskelijahaalareille koulun jälkeen?
Opinnot loppuivat jo muutama vuosi sitten, mutta mietin mitä tekisin noille haalareille, jotka silloin hankin. Siis ne opiskelijahaalarit. Niissä on jonkin verran merkkejä ja tussilla kirjoitettuja tekstejä / kuvia. Mutta kuitenkin siistit, koska en niitä käyttänyt kuin muutaman kerran. Mutta toisaalta ei kai kukaan fuksi halua ostaa haalareita, joissa on jo merkkejä ja etenkin tussikirjoituksia? Itsellänikään ei ole niille yhtään mitään käyttöä, mutta ei viitsisi roskiinkaan heittää. Mitään tunnearvoa ei niihin ole.
Mitä olette itse tehneet noille haalareille? Saako tällaisia millään pilkkahinnalla myytyä?
Kommentit (28)
Työvaatteeksi paskanlevitykseen ynnä muihin piha- ja puutarhahommiin.
22:lle
Juu, ei mekään maksetty haalareista. Niihin myytiin mainospaikkoja ja rahaa jäi vielä ylikin. Mä luulin, että se on normaalikäytäntö..
Moi! Onko sulla vielä ne haalarit? Jos sulla on ne niin haluan ne ostaa. Lauta mulle sähköpostia veerarasanen_96@hotmail.com niin sovitaan joku hinta.
Lahjoita hope globelle materiaaliksi, voivat tehdä kasseja tms. Todella itsekästä heittää lähesckäyttämättömiä tuotteita roskiin kun tuhoamme maapalloa kovalla tahdilla kulutushysteriassamme.
Veera Räsänen kirjoitti:
Moi! Onko sulla vielä ne haalarit? Jos sulla on ne niin haluan ne ostaa. Lauta mulle sähköpostia veerarasanen_96@hotmail.com niin sovitaan joku hinta.
LOL
No mitä vikiset?? Nakkaa roskiin vaan, jos et niitä kaipaa, that's it. Itse aioin ainakin säilyttää niitä valmistumisen jälkeen, mutta kaikki omalla tavallaan.
Myy jollekin wannabee-opiskelijalle. Saat varmasti hyvät rahat. On esim. paljon alaikäisiä, jotka haluaa päästä baariin haalarit henkkareina.
Maksoitte noistä haalareista? Meille kait jäi ihan ylimääräistä rahaa mainospaikoista....