APUJA! Pilaako löysentyneet paikat mahdollisuuden suhteeseen?
Apuja av-mammat! Mulla on sellainen tilanne, että oon töissä tutustunut reilu parikymppiseen mieheen, jonka kanssa asiat on edennyt sille tasolle, että hän pyysi minut katsomaan leffaa luokseen perjantaina.
Mulla on 2-vuotias lapsi. Ja tuo mies taas on lapseton. Eli ongelma on se, miten kehtaan sellaisen miehen kanssa mitään alkaa säätää, se ei voi mitenkään tietää mikä sitä odottaa? Pilaako löysentyneet paikat mahdollisuuteni petisuhteeseen?
Kommentit (31)
hoh hoijaa! sä olet liikaa palstaillut av.lla. ihan vaan kauniina neuvona, jatkossa älä klikkaa otsaketta joka viittaa mainitsemaasi asiaan.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:43"]
Niin aattelitko sit 25:sena ja yhden lapsen jälkeen lopettaa seksin kokonaan vai? Vai kenen kanssa meinasit jatkossa panna?
[/quote]
Missä sanoin olevani 25? Olen jo 30, mutta eipä silloinkaan tietty vielä viitsisi lopettaa kokonaan. :)
ap
siis miten tää nyt meni? eiks se mies pyytänyt sua leffaa kattomaan.
Kyllähän se varmaan löysältä tuntuu jos mies osoittautuukin kunnon minimunaksi ja keskivertoa pienemmäksi...Eli oikeasti kokeile ja voit yllättyä positiivisesti miten käy! :-)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:37"]
Miten löysä ap olet?
[/quote]
Onko tähän joku asteikko vai mitähän sulle nyt vastaisin? :DD
ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:45"]
siis miten tää nyt meni? eiks se mies pyytänyt sua leffaa kattomaan.
[/quote]
Joo, perjantai-illaksi. Päättelin sen olevan jotain ihan muuta.
ap
Älä harrasta seksiä jos olet noin peloissasi. Tutustut paremmin siihen mieheen ensin. Ei se siitä ole kiinni, että tajuaako se synnyttäneistä mitään vai ei, vaan siitä että sulla on epävarmuus itsesi suhteen ja pelkäät ettei meis suhtaudu siihen sun ongelmakohtaan hyvin. Se voisi olla mikä tahansa muukin juttu, joka sua vaivaisi ja jonka paljastamista pelkäisit. Tutustut mieheen niin hyvin että uskallat ja luotat. Eiköhän se seksikin ole parempaa sitten, kun et ole pelosta jäykkä.
Olen ollut samassa tilanteessa ap! Olin sinkkuna reilun 3vuotta (joo-o, kaikki yh-äidit ei juoksentele sen pippelin perässä).
Tapasin ihanan miehen, kerroin toki heti lapsesta, tapailtiin ja sitten oli aika nähdä toinen alasti.
Mun tissit roikkui, vatsa täynnä raskaus arpia ja alakerta oli synnyttäneen naisen.
Tämä mies hurmaantui! Minun tusahtaneesta kropastani :) Erityisesti rinnoista. No, sitten aloimme seurustelemaan, mietin ja sanoinkin että hitsit kun joudut tyytymään näihin roikkutisseihin. Mies suuttui minulle ja sanoi että nyt riittää tuo tissien haukkuminen, ne ovat täydelliset.
Nyt monta vuotta myöhemmin hän on edelleenkin sitä mieltä.
Eli ap, nauti, rakasta itseäsi, anna toisen nauttia myös!
Ihan vinkkinä. Etsi joku eronnut viikonloppuisä. Säästyt miettimiseltä, jätä nuo nuoret miehet niille nuorille lapsettomille naisille.
Ei pilaa.
Erilainen se toki, mutta ei missään nimessä pilalla.
Sitten on kaikki pilalla jos häpeät itseäs ja yrittämällä yrität jotain. =)
T. mies 34.
Niin aattelitko sit 25:sena ja yhden lapsen jälkeen lopettaa seksin kokonaan vai? Vai kenen kanssa meinasit jatkossa panna?