Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaan viikon käyttänyt Opamoxia nukahtamiseen

Vierailija
26.08.2014 |

eilen eka yö ilman ja nukkumisesta ei tullut oikein mitään. Voiko noin lyhyt käyttö "koukuttaa"?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olet käytännössä bentsonarkkari loppuelämäsi. Kun yrität lopettaa koet elämäsi tuskaisimmat vieroitusoireet ja sorrut taas käyttämään.

Miten lääkärisi saattoi määrätä sinulle noin vahvaa huumetta ;)

Vierailija
2/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos mä olen ottanut 15 mg iltaisin? Mä oon nyt niin väsynyt ettei huumori oikein uppoa, enkä erota sarkasmiakaan 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se johu ihan siitä, että sulla on uniongelmia, joihin ne lääkkeet on määrätty... Lääkkeet toimii = nukut, jätät lääkkeen ottamatta = et nuku.

Vierailija
4/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrättiin muutama vuosi sitten työpaikan aiheuttamaan ahdistukseen (vaihdoin sittemmin työpaikkaa). Huomasin että nukuttivat samalla kivasti ja olen niitä nyt omin päin käyttänyt nukkumisapuna. Elämäntilanne on tällä hetkellä tosi vaikea, mutta nyt kuvittelin että pystyn jo nukkumaan ihan itse. Ilmeisesti en sitten pysty. 

ap

Vierailija
5/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viikossa ei kyllä niihin koukutu, että ihan siitä johtuu, ettet vaan kykene luomusti nukkumaan.

Vierailija
6/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Kohta ne multa loppuukin, eli pitäis varmaan käydä lekurissa hakemaan jotain muuta. Noi Opamoxit vähän mua pelottaa

ap

Vierailija
7/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pienennät annosta, saatko yhtä hyvät unet? Ehkä antaisi mielenrauhaa jos koet pärjääväsi pienemmällä annoksella.

Vierailija
8/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 08:18"]

Jos pienennät annosta, saatko yhtä hyvät unet? Ehkä antaisi mielenrauhaa jos koet pärjääväsi pienemmällä annoksella.

[/quote]

Ota puolikas tai vartti muutamana yönä,tehoaa ainakin mulla

Vierailija
9/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis kamomilla-tee..?

Vierailija
10/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytin ennen useana yönä nukahtamiseen määrättyä lääkettä, kun unohtui pyöriä sängyssä 3 h ennen nukahtamista. Päätin lopettaa ja ostinkin luontaistuoteosastolta melatoniinia, lisää luontaista unihormoonia ja ei siis ole mitään kunnon lääkettä. Melatoniini tekee mut tosi väsyneeksi ja nukahdan samantien. suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
11/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis inhotti, ei unohtui.:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi