Riitaisasti eronneet/mistä tämä johtuu?
Esimerkiksi pettämisen tms. seurauksena. Milloin välit ex-puolisoon normalisoituneet, vai tapahtuuko näin koskaan? Itse tulin todella törkeällä tavoin jätetyksi. Nyt olen tavannut uuden kumppanin, ihastunut kovasti ja vihan tunteet ex-puolisoa kohtaan vain kasvaneet uuden ihastumisen myötä.
Omituista...luulin, että tämä uusi suhde auttaisi jotenkin. Niin- erosta jo pari vuotta. Enkä todellakaan haluaisi exää takaisin. Yhteisiä lapsi on, joten väleissä pakko pysyä. Muuten en kyllä haluaisi olla missään väleissä.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:16"]yritä nyt päästää irti
[/quote]
Olen rakastunut ja onnellinen, koen päästäneeni irti. Silti tunnen inhoa exää kohtaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:02"]
Omituista...luulin, että tämä uusi suhde auttaisi jotenkin.
[/quote]Uusi parempi parisuhde ei poista muuta tunne-elämääsi, miksi poistaisi? Jos joku on käyttäytynyt törkeästi, eihän sinun mielipiteesi siitä muutu vaikka elämäntilanteesi muuttuisikin. Itse ainakin tulen aina inhoamaan exääni, joka on yksinkertaisesti paha ja huono ihminen. Elän ällistyttävän onnellisessa avioliitossa, mutta ei se asia muuta sitä, miten suhtaudun ala-arvoiseen ihmiseen.
Syystäkin tunnet, paskasti teki ja kaiken teoillaan rikkoi. Olet katkera. Toivon, että voit joskus hellittää vihasta ja antaa exän olla neutraalissa "tyhjiössä" sinun mielessäsi, häntä kun on lasten takia pakko sietää. Ehkä nyt vasta uuden suhteen myötä alitajunta on alkanut puskea vanhoja epäoikeudenmukaisuuksia ilmoille? Kunhan et projisoi niitä uuteen mieheesi, niin ei mitään hätää. Ja toisaalta, ainahan voit ammattilaisella käydä purkamassa vanhoja loukkauksia ja uusia pelkoja, jos niikseen on.
Kaikkea hyvää ja iloa elämääsi! Anna tunteille aikaa, hyville ja huonoille.
Onko kenellekään kokemuksia siitä, milloin tuo inho hellittää? Ei näy missään muussa, paitsi kanssakäymisessä hänen kanssa. En puhu pahaa lapsille exästä enkä nyksästään.
En varsinaisesti koe olevani katkera, koska erosta noin lyhyt aika. Takana pitkä yli kymmenen vuoden suhde. Jos olisin viiden vuoden päästä vihainen, olisin kai katkera. Ero oli todella törkeä minulle ja lapsille
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:16"]yritä nyt päästää irti
[/quote]
Kauhean helppoa sanoa, kun toinen on käyttänyt taloudellisesti, henkisesti hyväksi. Pitänyt salasuhdetta avioliiton aikana, tehnyt lapsen toisen kanssa tuona aikana. Ollut vittumainen ja ilkeä narsisti, kiusannut nykyisensä kanssa ja kertonut kaikki arimmat asiani. Onneksi pääsin eroon. En ole erosta harmissaan, vaan siitä äärimmäisen vihainen miten rumasti minua kohdeltiin. Ja kun itkin, nykyinen nauroi mulle kasvoja päin.
Miten noin hirveitä ihmisiä edes on ? Ok, tunnistan omat virheeni myös mutta mikään ei mielestäni oikeuta tuollaiseen.
Ap
Jos uusi miehesi kohtelee sinua hyvin, niin ei ole ihme, että ex näyttää siinä valossa vielä törkeämmältä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:15"]Jos uusi miehesi kohtelee sinua hyvin, niin ei ole ihme, että ex näyttää siinä valossa vielä törkeämmältä.
[/quote]
Totta! Tämäkin voisi olla yksi syy.
Ja millainen nainen nauraa päin kasvojani, kun itkin perheen menetystä ja ex- miehen pettämistä ? Ap
yritä nyt päästää irti